IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

OTVARANJE: Prva Idea Super na Karaburmi

21.04.2017
Veliki broj potrošača u beogradskom naselju Karaburma dobio je prvu Idea Super prodavnicu koja je otvorena u okviru Big Fashion Shopping Centra u Višnjičkoj ulici.
 

 
Na više od 1.400 kvadrata prodajnog prostora, nova prodavnica će svojim urbanim izgledom, pažljivo odabranim asortimanom i kvalitetnom uslugom u potpunosti ispuniti potrebe i očekivanja potrošača kada su u pitanju velike, ali i svakodnevne kupovine sveže pristiglih proizvoda. Bogata ponuda na odeljenjima voća i povrća, delikatesa, mesare, pekare, ribarnice, gastro odeljenja i vinoteke koja nudi više od 540 različitih vina iz celog sveta, učiniće da kupovina postane pravo uživanje, saopštili su iz kompanije.

Osim toga, nova Idea Super prodavnica će samouslužnim Tik Tak kasama svojim potrošačima omogućiti još moderniju i još bržu kupovinu od one na koju su navikli.

Povodom otvaranja, Idea je najmlađim sugrađanima poklonila igralište na kojem će zajedno sa svojim roditeljima kvalitetno provoditi vreme i razvijati društvene i kreativne sposobnosti.

Idea je potrošače obradovala brojnim iznenađenjima, a oni najsrećniji imaju šansu da do nedelje, 23. aprila osvoje neki od 3.000 poklona koje je Idea pripremila povodom otvaranja. Među najzanimljivijim poklonima su putovanje u Rim, Pariz i Prag, iPhone mobilni telefon, Nutribullet aparat, dresovi košarkaškog kluba Crvena zvezda, popust od 25 posto na kupovinu proizvoda po izboru, kao i mnoga druga iznenađenja.






Nazad
 


 
 
 
back to top