IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 24.08.2017 || Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Lidl ubrzava ekspanziju  |  Dobavljači Konzuma BiH čekaju odluku Veća poverilaca  |  Carrefour testira nove formate  |  Šteta od 33 miliona evra zbog zaraženih jaja  |  Agrobiznis otvara vrata većoj saradnji   |  Milenijalci najviše vole Klas, Plazmu, Fructal...  |  Inicijativa za veću saradnju sa afričkim zemljama  |  EK razmatra Bayer-ovo preuzimanje Monsanta  |  Platili kaznu zbog reklame na engleskom   |  Neltu dodeljen status ovlašćenog privrednog subjekta  |  Oglašena druga prodaja mlekare Plana  |   Više od 70% građana kupuje online   |  Kofola beleži rast prodaje od skoro 20%  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka  |  Lidl u svetu mode   |  Molson Coors smanjuje svoj otpad   |  Lav dodelio Škodu oktaviju na Beer festu   |  Najveća organska farma sitne stoke dobiće i svoju mlekaru  |  Održano finale Roda 3×3 prvenstva Srbije  |   ||
   

BUGARSKA: Provera kvaliteta hrane zbog potencijalnih dvostrukih standarda

14.06.2017
U Bugarskoj je počela akcija analize hrane radi upoređivanja sa istim brendovima koji se prodaju u zapadnoevropskim zemljama, jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvalitetu.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva saopšteno je da državna agencija za sigurnost hrane sprovodi kontrole radi uporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Evropske unije.
 


Taj potez Ministarstva je proistekao iz zabrinutosti drugih država EU da je kvalitet nekih brendova prehrambenih proizvoda različit od kvaliteta u drugim srednjoevropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mlečnih proizvoda, čokolade i hrane za odojčad i malu decu, kupljenih u Nemačkoj i Austriji, u tri velika trgovačka lanca koji su prisutni na evropskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.

Nazad
 



 
 
 
back to top