IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |  Toni Balažič prelazi u Panvitu  |   ||
   

BUGARSKA: Provera kvaliteta hrane zbog potencijalnih dvostrukih standarda

14.06.2017
U Bugarskoj je počela akcija analize hrane radi upoređivanja sa istim brendovima koji se prodaju u zapadnoevropskim zemljama, jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvalitetu.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva saopšteno je da državna agencija za sigurnost hrane sprovodi kontrole radi uporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Evropske unije.
 


Taj potez Ministarstva je proistekao iz zabrinutosti drugih država EU da je kvalitet nekih brendova prehrambenih proizvoda različit od kvaliteta u drugim srednjoevropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mlečnih proizvoda, čokolade i hrane za odojčad i malu decu, kupljenih u Nemačkoj i Austriji, u tri velika trgovačka lanca koji su prisutni na evropskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.

Nazad
 


 
 
 
back to top