IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 26.06.2017 || Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |  Održan koncert u okviru kampanje Tuborg Open  |  RALU Srbija sertifikovala poslovanje IFS standardom  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Kraft Heinz razmatra kupovinu Colgate-Palmolivea  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Spremni za borbu protiv sive ekonomije  |  Raste poverenje u privatne investicione fondove  |  Novi DIS u Inđiji  |   ||
   

BUGARSKA: Provera kvaliteta hrane zbog potencijalnih dvostrukih standarda

14.06.2017
U Bugarskoj je počela akcija analize hrane radi upoređivanja sa istim brendovima koji se prodaju u zapadnoevropskim zemljama, jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvalitetu.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva saopšteno je da državna agencija za sigurnost hrane sprovodi kontrole radi uporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Evropske unije.
 


Taj potez Ministarstva je proistekao iz zabrinutosti drugih država EU da je kvalitet nekih brendova prehrambenih proizvoda različit od kvaliteta u drugim srednjoevropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mlečnih proizvoda, čokolade i hrane za odojčad i malu decu, kupljenih u Nemačkoj i Austriji, u tri velika trgovačka lanca koji su prisutni na evropskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.

Nazad
 



 
 
 
back to top