IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

NAJAVA: Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!

23.02.2018

 

Za više informacija o treninzima i prijavu pošaljite upit

Vojislava Pešić
vojislava@instore.rs
+ 381 11 41 41 100


Marketing & Brend Menadžment
Savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova,
kao i razvojem advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način

23. i 24. februar 2018 I Hotel Prag Beograd



Predavač: Darko Lukić, samostalni konsultant

 
KOME JE NAMENJENA
brend menadžerima
senior brend menadžerima
marketing menažerima

u korporacijama i malim i srednjim preduzećima 
 
CILJEVI RADIONICE

   • kako da koristite istraživanje tržišta kao osnovu za donošenje efikasnih i efektivnih odluka
   • saznajte zašto je prodajna brend analitika najvažnija osnova efikasnog upravljanja brendovima
   • savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova;
   • pristupite upravljanju razvoja advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način
   • savladajte efikasno upravljanje i optimizaciju medija
   • otkrijte kako da privučete i zadržite pažnju potrošača, a onda je i konvertujete u kupovinu vaših proizvoda
   • saznajte koja znanja iz menadžmenta prodaje su vam neophodna da biste bolje upravljali vašim brendovima
   • savladajte veštine selekcije, upravljanja i vođenja zaposlenih u brend menadžmentu/marketingu


Prodaja:
Merčendajzing & In-Store menadžment

16. i 17. mart 2018 I Hotel Prag Beograd

Predavač: Patrik Zupančič, CEO, Promo.fil Slovenia

 
KOME JE NAMENJENA
predstavnicima prodaje (komercijalistima)

u korporacijama i malim i srednjim preduzećima 
 
CILJEVI RADIONICE

Polaznici se upoznaju sa teorijom i praksom aktivne prodaje - ciljevima, ulogom prodavca i kriterijumima uspešnosti. Ova radionica će vam pomoći da vešto identifikujete stilove ponašanja sagovornika, ali i da unapredite prezentacijske veštine i ostvarite definisane ciljeve.

Takođe ćete unaprediti svoja trenutna znanja i veštine u vezi sa category management-om i merchandising-om kao osnovnim procesom upravljanja kategorijama proizvoda.


 

Lideršip:
Lider koji oseća i zna - Upoznajte sebe i tim koji vodite

23. i 24. februar 2018 I Hotel Prag Beograd

 

Otvorite um za nova saznanja koja možete lako i praktično primeniti u svakodnevnoj praksi i naučite da pravilno usmerite svoje emocije i time učinite svoj tim još produktivnijim!


Predavači: Tijana Donić Kovačević i Stanislava Nestorović, treneri i psihodinamski konsultanti

 
KOME JE NAMENJENA
vođama manjih i većih timova
rukovodiocima
HR menadžerima

u korporacijama i malim i srednjim preduzećima 
 
CILJEVI RADIONICE

• Pristupite vo‰đenju tima na sasvim drugačiji način
• Naučite kako da vidite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive
• Naučite tehnike koje će vam pomoći u fokusiranju i stvaranju ravnoteže
• Usvojite praktične tehnike asertivnog ponašanja koje će unaprediti vaš odnos sa članovima tima
• Otkrijte koja vas neproduktivna uverenja usporavaju u ostvarenju ciljeva i promenite ih
• Radite u interaktivnom okruženju, slobodnom za otvorenu diskusiju
• Trajnije razvijte svoje veštine i uticaj na svoj tim bez obzira na aktuelne okolnosti



Prodaja:
Zaključivanje godišnjih pregovora sa trgovcima

27. i 28. mart 2018 I Hotel Prag Beograd


Predavač: Davorka Biondić Vince, trener pregovaranja

KOME JE NAMENJENA

Osobama zaduženim za godišnje pregovore sa trgovcima u korporacijama i malim i srednjim preduzećima, a imaju:
- ograničenu obuku u pregovorima
- imali su prethodnu obuku i žele da unaprede svoje veštine i tehnike

 
CILJEVI RADIONICE

Nakon ovog treninga reći ćete tačno ono što ste želeli da kažete, na miran i staložen način i pomoći sagovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova.
Svrha ovog treninga je podizanje lične kompetentnosti u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, kao i kako od protivnika stvoriti saradnika.


Digitalni marketing & Digitalni Shopper marketing
Cilj radionice je da unapredi znanje  brend/marketing menadžera i osposobi ih da uspešnije upravljaju svojim brendovima i komuniciraju sa digitalnim  specijalistima i specijalizovanim digitalim agencijama

30. i 31. mart 2018 I Hotel Prag Beograd



Predavač: Darko Lukić, samostalni konsultant

 
KOME JE NAMENJENA
brend menadžerima
senior brend menadžerima
marketing menažerima

u korporacijama, trgovinskim lancima i malim i srednjim preduzećima

 
CILJEVI RADIONICE

  • Edukacija članova marketing i brend menadžment timova i njihovo osposobljavanje za efektivnu i efikasnu komunikaciju sa digitalnim specijalistima i digitalnim marketing agencijama sa ciljem uspešnog upravljanja brendovima
• Saznajte najvažnije digitalne trendove koji će promeniti biznis pejzaž u 2018. i godinama koje dolaze
• Upoznajte sa ciljevima i specifičnostima digitalnog marketinga i digitalnog shopper marketinga
• Savladajte najvažnije principe i komunikacione kanale digitalnog marketinga i oglašavanja
• Upoznajte se sa najvažnijim alatima digitalne analitike i metrike
• Saznajte o specifičnostima digitalnog marketinga i oglašavanja, kao i razvijenosti on-line prodaje u Srbiji



Nazad
 


 
 
 
back to top