IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |  Još trgovaca uvelo zabranu prodaje energetskih pića mlađima od 16  |  La Linea Verde ostvarila rast prodaje za 6%   |  Otvoren prvi Amazon Go za potrošače  |  Šta kupci zaista žele od personalizovanog marketinga?  |  Moja Kravica maslac za socijalno ugrožene  |   ||
   

4. FMCG SUMMIT BEOGRAD: Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data

30.10.2017
Trgovina se mora pripremiti na promene. Da li razumemo kako inovacije, big data i kreativnost utiču na proces poslovanja trgovine? Kako pronaći formulu za uspeh na tržištu? Koji su vrednosni potencijali industrije i koji potrošački trendovi će oblikovati budućnost retail-a?
 
 


Pogled generalnog direktora: FMCG tržište kroz prizmu trgovca - ključ je u inovacijama
Kventin Roje (Quentin Royer), generalni direktor, Delhaize Serbia

O govorniku
Kventin Roje (Quentin Royer) imenovan je za generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia u martu ove
godine. Profesionalnu karijeru započeo je pre 20 godina u kompaniji Carrefour u Francuskoj, a nastavio
da gradi u kompaniji Metro Cash&Carry, gde je u Srbiji od 2012. godine bio direktor operacija, ekspanzije
i lanca snabdevanja, kao i član Upravnog odbora. Kompaniji Delhaize Serbia pridružio se 2016, na poziciji
potpredsednika za operacije.


O kompaniji
Ahold Delhaize je rezultat spajanja Aholda i Delhaize grupe, koje je najavljeno 24. juna 2015, a zvanično
završeno 24. jula 2016. godine. Nova kompanija ima tradiciju dugu gotovo 150 godina. Ahold Delhaize ima
više od 375.000 zaposlenih, 22 glavna lokalna brenda u 11 zemalja koja nedeljno opslužuju više od 50 miliona
kupaca. U Srbiji, Ahold Delhaize posluje kroz kompaniju Delhaize Serbia. Delhaize Serbia ima više od 12.000
saradnika koji uslužuju više od 1,2 miliona kupaca na mesečnom nivou u više od 400 prodavnica. Baneri pod
kojima posluje su Maxi, Shop&Go i Tempo. 



Integrisana marketing inteligencija: put za konkurentsku prednost
Marijana Agić Molnar, managing director, Adriatic region director, GfK

O prezentaciji
Doba četvrte industrijske revolucije koje sa sobom nosi automatizaciju, internet stvari i veštačku inteligenciju
je već počelo. Nus proizvod (a možda i uzrok) tih promena su podaci koje svaka kompanija prikuplja.
Diskutovaćemo o tome kako to menja naše biznis modele i gde možemo za sebe da nađemo nove šanse za
rast.

O govorniku
Od 2002. godine rukovodi kompanijom GfK u Srbiji, od 2013. godine Adriatik regionom. Globalni GfK upravni
odbor izabrao ju je u GfK Excellence Team. Kao stipendista British Industry Confederation-a i UK Know How
Fund-a boravila u Britaniji na stručnoj praksi i menadžment kursevima na Luton i Sheffield Univerzitetu.
Predavač na Mokrogorskoj školi Menadžmenta. Član strukovnih udruženja IAA (potpredsednik udruzenja) i
Esomar.

O kompaniji
GfK je pouzdan izvor informacija o tržištima i potrošačima koje omogućavaju klijentima donošenje boljih/
kvalitetnijih odluka. Više od 13.000 stručnjaka u istraživanju tržišta kombinuje svoju predanost poslu
sa 80 godina iskustva. To omogućava GfK isporuku najznačajnijih svetskih rezultata kombinovanih sa
lokalnim tržišnim saznanjima u više od 100 zemalja. GfK pretvara „velike" rezultate u „pametne" rezultate
omogućavajući klijentima da povećaju svoju konkurentnost i da obogate svoje znanje o potrošačima (njihovom
iskustvu/izboru/odlukama).
 
 posetite zvaničnu web stranicu
www.fmcg-summit.rs
 
 

 
 


Nazad
 


 
 
 
back to top