IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

4. FMCG SUMMIT BEOGRAD: Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju

22.11.2017
Da li su i u kojoj meri potrošači današnjice naviknuti na svet modernih tehnologija i digitala? Ko u Srbiji ima sklonost ka online kupovini? U kojoj meri je sam proces kupovine premešten na online, a dokle se stiglo sa online plaćanjem? Šta su kod nas glavne barijere u online kupovini i kako ih preskočiti? Kakva su iskustva na tržištima u okruženju?

 
 



Digital - da li je domaće tržište spremno?
Predrag Kurčubić, managing director, IPSOS Serbia

O prezentaciji
Da li su i u kojoj meri potrošači današnjice naviknuti na svet modernih tehnologija i digitala? Ko u Srbiji ima sklonost ka on-line kupovini danas, i sta mozemo očekivati u budućnosti? U kojoj meri je sam proces kupovine premešten na online, a dokle se stiglo sa online plaćanjem? Šta su kod nas glavne barijere u online kupovini i da li su one pretežno na strani kupaca ili poslodavaca? Kako preskočiti te barijere?

O govorniku

Profesionalnu karijeru započeo u tadašnjem Strategic Marketing-u (2007.) i od tada do danas bavi se istraživanjem. Čitavu karijeru proveo je u istoj kompaniji, koja je od 2012. deo Ipsos-a, treće po veličini istraživačke kuće u svetu, a svetskog lidera kada su u pitanju ad hoc istraživanja. Obavljao je ulogu direktora medijskih istraživanja, kao i direktora socijalnih i javnomnenjskih istraživanja u Ipsos Srbija. Od 2015. do 2017. radio je kao direktor socijalnih istrazivanja u Ipsos MORI-ju, najeminentnijoj agenciji za socijalna istraživanja u Evropi. Nedavno je imenovan za generalnog direktora Ipsos Srbija. Završio je studije psihologije i ima master iz statistike individualnih razlika.
 
O kompaniji
Ipsos Strategic Marketing je deo Ipsos Strategic Puls grupe, odnosno Ipsos grupacije, specijalizovan za pet oblasti: Ipsos ASI - The Advertising Research Specialists, Ipsos Marketing - The Innovation and Brand Research Specialists, Ipsos MediaCT - The Media, Content and Technology Research Specialists, Ipsos Public Affairs - The Social Research and Corporate Reputation Specialists i Ipsos Loyalty - The Customer and Employee Research Specialists. Zahvaljujući aktivnim akvizicijama još od 90-tih, Ipsos je sada prisutan u 64 zemlje.



Zašto CRM u FMCG industriji?
Igor Javor, direktor, mStart Hrvatska

O prezentaciji
Sa kojeg god aspekta gledali, glavni fokus uvek je na prodaji. Stvarni rezultat poslovne saradnje sa pojedinim partnerom i prodajnim mestom, merljiva vrednost poslovne efikasnosti sopstvenih resursa, procesno vođenje i upravljanje poslovanjem, korišćenje proizvoda, marketinških i prodajnih listi proizvoda na optimalan način, trajno su prisutne teme. Kako softver i tehnologija mogu da pomognu? Jesu li sami po sebi dovoljni? Koji su aspekti implementacije CRM sistema? Koje su specifičnosti FMCG industrije? Šta kažu kompanije koje koriste CRM i koja su njihova iskustva? Ovo su aktuelna pitanja kojima ćemo se posvetiti tokom prezentacije. Odgovore na ova, ali i mnoga druga pitanja čućete na prezentaciji.

O govorniku
U mStartu je od njegovog osnivanja. Tokom dvadesetogodišnje karijere učestvovao je na implementacijama ERP sistema u proizvodnim, turističkim i poljoprivrednim kompanijama - članicama Agrokor koncerna. Nadograđujući iskustvo implementacije ERP-a, specijalizovao se na polju CRM-a, GIS-a i razvoju ePoslovanja i digitalnoj transformaciji. Osim na projektima unutar Agrokora, kao direktor projektnog biroa (PMO) odgovoran je za projektne isporuke mStarta i vodi projekte u segmentu javne uprave.

O kompaniji
mStart je poslovno-tehnološka kompanija orijentisana na razvoj, implementaciju, integraciju i podršku poslovnih informacijskih sistema i rešenja. Bavi se konsaltingom & sistemom integracija (ERP rešenja, upravljanje poslovnim dokumentima, CRM sistemi i analitika), digitalnom tranformacijom (e-commerce, m-commerce, EDI/B2B integracije), POS procesovanjem transakcija, i drugo.
 
 posetite zvaničnu web stranicu
www.fmcg-summit.rs
 
 

 
 


Nazad
 


 
 
 
back to top