IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

4. FMCG SUMMIT BEOGRAD: Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju

17.11.2017
Da li su i u kojoj meri potrošači današnjice naviknuti na svet modernih tehnologija i digitala? Ko u Srbiji ima sklonost ka online kupovini? U kojoj meri je sam proces kupovine premešten na online, a dokle se stiglo sa online plaćanjem? Šta su kod nas glavne barijere u online kupovini i kako ih preskočiti? Kakva su iskustva na tržištima u okruženju?

 
 



Digital - da li je domaće tržište spremno?
Predrag Kurčubić, managing director, IPSOS Serbia

O prezentaciji
Da li su i u kojoj meri potrošači današnjice naviknuti na svet modernih tehnologija i digitala? Ko u Srbiji ima sklonost ka on-line kupovini danas, i sta mozemo očekivati u budućnosti? U kojoj meri je sam proces kupovine premešten na online, a dokle se stiglo sa online plaćanjem? Šta su kod nas glavne barijere u online kupovini i da li su one pretežno na strani kupaca ili poslodavaca? Kako preskočiti te barijere?

O govorniku

Profesionalnu karijeru započeo u tadašnjem Strategic Marketing-u (2007.) i od tada do danas bavi se istraživanjem. Čitavu karijeru proveo je u istoj kompaniji, koja je od 2012. deo Ipsos-a, treće po veličini istraživačke kuće u svetu, a svetskog lidera kada su u pitanju ad hoc istraživanja. Obavljao je ulogu direktora medijskih istraživanja, kao i direktora socijalnih i javnomnenjskih istraživanja u Ipsos Srbija. Od 2015. do 2017. radio je kao direktor socijalnih istrazivanja u Ipsos MORI-ju, najeminentnijoj agenciji za socijalna istraživanja u Evropi. Nedavno je imenovan za generalnog direktora Ipsos Srbija. Završio je studije psihologije i ima master iz statistike individualnih razlika.
 
O kompaniji
Ipsos Strategic Marketing je deo Ipsos Strategic Puls grupe, odnosno Ipsos grupacije, specijalizovan za pet oblasti: Ipsos ASI - The Advertising Research Specialists, Ipsos Marketing - The Innovation and Brand Research Specialists, Ipsos MediaCT - The Media, Content and Technology Research Specialists, Ipsos Public Affairs - The Social Research and Corporate Reputation Specialists i Ipsos Loyalty - The Customer and Employee Research Specialists. Zahvaljujući aktivnim akvizicijama još od 90-tih, Ipsos je sada prisutan u 64 zemlje.



Zašto CRM u FMCG industriji?
Igor Javor, direktor, mStart Hrvatska

O prezentaciji
Sa kojeg god aspekta gledali, glavni fokus uvek je na prodaji. Stvarni rezultat poslovne saradnje sa pojedinim partnerom i prodajnim mestom, merljiva vrednost poslovne efikasnosti sopstvenih resursa, procesno vođenje i upravljanje poslovanjem, korišćenje proizvoda, marketinških i prodajnih listi proizvoda na optimalan način, trajno su prisutne teme. Kako softver i tehnologija mogu da pomognu? Jesu li sami po sebi dovoljni? Koji su aspekti implementacije CRM sistema? Koje su specifičnosti FMCG industrije? Šta kažu kompanije koje koriste CRM i koja su njihova iskustva? Ovo su aktuelna pitanja kojima ćemo se posvetiti tokom prezentacije. Odgovore na ova, ali i mnoga druga pitanja čućete na prezentaciji.

O govorniku
U mStartu je od njegovog osnivanja. Tokom dvadesetogodišnje karijere učestvovao je na implementacijama ERP sistema u proizvodnim, turističkim i poljoprivrednim kompanijama - članicama Agrokor koncerna. Nadograđujući iskustvo implementacije ERP-a, specijalizovao se na polju CRM-a, GIS-a i razvoju ePoslovanja i digitalnoj transformaciji. Osim na projektima unutar Agrokora, kao direktor projektnog biroa (PMO) odgovoran je za projektne isporuke mStarta i vodi projekte u segmentu javne uprave.

O kompaniji
mStart je poslovno-tehnološka kompanija orijentisana na razvoj, implementaciju, integraciju i podršku poslovnih informacijskih sistema i rešenja. Bavi se konsaltingom & sistemom integracija (ERP rešenja, upravljanje poslovnim dokumentima, CRM sistemi i analitika), digitalnom tranformacijom (e-commerce, m-commerce, EDI/B2B integracije), POS procesovanjem transakcija, i drugo.
 
 posetite zvaničnu web stranicu
www.fmcg-summit.rs
 
 

 
 


Nazad
 


 
 
 
back to top