IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 26.07.2017 || Porast izvoza organskih vina  |  Izvestan početak gradnje intermodalnog terminala u Batajnici   |  Tesco širi uslugu dostave hrane u istom danu na celu zemlju  |  Slede novi poslovni susreti slovenačkih i srpskih privrednika  |  Hellenic Sugar odustao od prodaje šećerana u Žablju i Crvenki  |  Lidl kreditira Pulu  |  Unapređenje proizvodnje u Chips Way čipsari   |  Nestlé povlači pahuljice  |  Kuehne + Nagel ojačao lidersku poziciju  |  Lidl reorganizuje logistiku voća  |  Digitalna globalizacija: Nova era svetskih tokova  |  Poznata i dobitnica druge najveće Frikom nagrade   |  Imlek organizovao izlet za decu iz Zvečanske  |  Pivara Tuzla pustila u rad liniju za PET program  |  Zvijezdini proizvodi na rafovima lanca Lotte  |  Tonnies plaća zemlju po višoj od prosečne cene  |  Različiti sastojci istih proizvoda za različite ukuse tržišta  |  Pernod Ricard prodaje destileriju Glenallachie  |  Povučeno 4,5 tona pokvarene hrane   |  Novi Stokomak u Radišanima  |   ||
   

AKCIJA: Posetioci Exit-a i ove godine koristili besplatan prevoz, zahvaljujući kompaniji Heineken

13.07.2017
Akcija kompanije Heineken Srbija - „Društvo, ko vozi kući?", obeležila je i ovogodišnje izdanje Exit festivala, koji je posetilo više od 215.000 posetilaca.
 

 
Promovišući odgovornu konzumaciju i bezbednost u saobraćaju na najposećenijem muzičkom festivalu u Srbiji, kompanija Heineken Srbija je, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, poklanjala vaučere za besplatnu vožnju taksijem za dolazak ili odlazak sa Petrovaradinske tvrđave.

Kako navode iz kompanije, posetioci festivala preuzimali su taksi vaučere u okviru Safe zone, nakon učešća u kratkom edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji i na taj način dobili priliku da sigurno, bezbedno i odgovorno stignu na svoje odredište.

U okviru kampanje „Društvo, ko vozi kući?", koju kompanija Heineken Srbija organizuje već petu godinu, do sada, bezbedno je prevezeno više od 150.000 ljudi, a kompanija će nastaviti da sprovodi akciju i tokom predstojećih muzičkih letnjih festivala, poručili su iz kompanije.

Nazad
 



 
 
 
back to top