IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |  Jelen vodi na utakmicu Srbija – Brazil   |  Immofinanz u Požarevcu otvorio peti Stop Shop ritejl park u Srbiji   |  Trgovci potvrdili da kreću sa naplatom kesa  |  Imlek i ove godine održao Dan farmera rekordera  |  PerSu pozvao lokalne proizvođače na saradnju   |  Gomex pokrovitelj Festivala profesionalnih pozorišta   |  Prodaja u hipermarketima u padu, Auchan najavio zatvaranja objekata  |  Johnson & Johnson sa rezultatima iznad očekivanja  |  San Pellegrino prihodovao 895 miliona evra  |  Marbo uručio prvu donaciju lopti  |  Promene na čelu kompanije Philip Morris  |  Gorenje i ove godine na 44. sajmu građevinarstva   |   ||
   

AKCIJA: Posetioci Exit-a i ove godine koristili besplatan prevoz, zahvaljujući kompaniji Heineken

13.07.2017
Akcija kompanije Heineken Srbija - „Društvo, ko vozi kući?", obeležila je i ovogodišnje izdanje Exit festivala, koji je posetilo više od 215.000 posetilaca.
 

 
Promovišući odgovornu konzumaciju i bezbednost u saobraćaju na najposećenijem muzičkom festivalu u Srbiji, kompanija Heineken Srbija je, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, poklanjala vaučere za besplatnu vožnju taksijem za dolazak ili odlazak sa Petrovaradinske tvrđave.

Kako navode iz kompanije, posetioci festivala preuzimali su taksi vaučere u okviru Safe zone, nakon učešća u kratkom edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji i na taj način dobili priliku da sigurno, bezbedno i odgovorno stignu na svoje odredište.

U okviru kampanje „Društvo, ko vozi kući?", koju kompanija Heineken Srbija organizuje već petu godinu, do sada, bezbedno je prevezeno više od 150.000 ljudi, a kompanija će nastaviti da sprovodi akciju i tokom predstojećih muzičkih letnjih festivala, poručili su iz kompanije.

Nazad
 



 
 
 
back to top