IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 23.11.2017 || U toku je 4.FMCG Summit u Beogradu  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Ekonomisti u 2018. očekuju veći jaz u spoljnoj trgovini  |  Suština je u kreiranju iskustva i povezivanju potrošača  |  Dokapitalizacija kompanije Victoria Group  |  Prilepska pivarnica beleži dobit  |  Kartice lojalnosti kompanije Gomex  |  Migros ulaže u uvođenje rashladnih ormarića  |  New Moment jedini dobitnik Epica nagrada u celom regionu  |  Palenta iz Mitrosrema uskoro bi mogla u Rusiju   |  Sutra počinje Sajam etno hrane i pića   |  Žito luks beleži značajan rast  |  Županijski sud u Zagrebu odbio žalbu Todorića  |  Rast proizvodnje kozmetičkih proizvoda  |  Počela izgradnja petog Stop Shop ritejl parka   |  Počela prva konferencija o crnogorskim autohtonim sortama vinove loze  |  Održan osmi Festival mladog vina Tikveš vinarije  |  Nagrada za projektni zadatak realizovan u Gomexu  |  Posledice visokih trgovačkih marži   |   ||
   

AKCIJA: Posetioci Exit-a i ove godine koristili besplatan prevoz, zahvaljujući kompaniji Heineken

13.07.2017
Akcija kompanije Heineken Srbija - „Društvo, ko vozi kući?", obeležila je i ovogodišnje izdanje Exit festivala, koji je posetilo više od 215.000 posetilaca.
 

 
Promovišući odgovornu konzumaciju i bezbednost u saobraćaju na najposećenijem muzičkom festivalu u Srbiji, kompanija Heineken Srbija je, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, poklanjala vaučere za besplatnu vožnju taksijem za dolazak ili odlazak sa Petrovaradinske tvrđave.

Kako navode iz kompanije, posetioci festivala preuzimali su taksi vaučere u okviru Safe zone, nakon učešća u kratkom edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji i na taj način dobili priliku da sigurno, bezbedno i odgovorno stignu na svoje odredište.

U okviru kampanje „Društvo, ko vozi kući?", koju kompanija Heineken Srbija organizuje već petu godinu, do sada, bezbedno je prevezeno više od 150.000 ljudi, a kompanija će nastaviti da sprovodi akciju i tokom predstojećih muzičkih letnjih festivala, poručili su iz kompanije.

Nazad
 


 
 
 
back to top