IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 26.09.2017 || Prijavite se za učešće na radionici Marketing i Brend Menadžment (predavač Darko Lukić)  |  Ekonomski trendovi i politika  |  Atlantic podržava oktobarsku UNIADU  |  Saradnja na unapređenju zaštite konkurencije  |  New Moment osvojio Lava na Weekend Media Festivalu u Rovinju  |  Tropic želi da preuzme Mercator  |  Urednik portala eKapija Milica Milosavljević dobitnica Siemens Press Award 2017 za Srbiju  |  Sajam pekarstva od 12. do 14. oktobra na Novosadskom sajmu  |  Imlek obradovao prvake povodom Svetskog dana školskog mleka  |  Izašao je septembarski broj InStore magazina!  |  Početak saradnje Ralu Srbija i Nagel-Group  |  Srđan Zlatičanin novi generalni direktor Frikoma  |  Šansa za izvoz hrane  |  Entoni Sošić od 1. oktobra na čelu Mercatora S  |  Coca Cola predstavila serijal o nezaboravnim ukusima Srbije  |  Putovanje kroz svet veleprodaje i maloprodaje  |  VTB Banka donirala 17 računara trima školama u Beogradu  |  Immofinanz pokreće “easy shopping“ kampanju  |  Manje od 10 dana do isteka roka za prijavljivanje na drugu "Pekarijadu"  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |   ||
   

AKCIJA: Posetioci Exit-a i ove godine koristili besplatan prevoz, zahvaljujući kompaniji Heineken

13.07.2017
Akcija kompanije Heineken Srbija - „Društvo, ko vozi kući?", obeležila je i ovogodišnje izdanje Exit festivala, koji je posetilo više od 215.000 posetilaca.
 

 
Promovišući odgovornu konzumaciju i bezbednost u saobraćaju na najposećenijem muzičkom festivalu u Srbiji, kompanija Heineken Srbija je, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, poklanjala vaučere za besplatnu vožnju taksijem za dolazak ili odlazak sa Petrovaradinske tvrđave.

Kako navode iz kompanije, posetioci festivala preuzimali su taksi vaučere u okviru Safe zone, nakon učešća u kratkom edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji i na taj način dobili priliku da sigurno, bezbedno i odgovorno stignu na svoje odredište.

U okviru kampanje „Društvo, ko vozi kući?", koju kompanija Heineken Srbija organizuje već petu godinu, do sada, bezbedno je prevezeno više od 150.000 ljudi, a kompanija će nastaviti da sprovodi akciju i tokom predstojećih muzičkih letnjih festivala, poručili su iz kompanije.

Nazad
 



 
 
 
back to top