IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 17.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Spar nastavlja ekspanziju, u 2017. ukupno 42 radnje  |  Tržište flaširane vode vredno 2,8 milijardi evra  |  Metro postigao ciljanu zaradu u prvom kvartalu 2017/18.  |  Prehrambeni proizvođači se predstavljaju ruskim trgovcima   |  Kostić zainteresovan za deo Agrokora   |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  E-cigarete nemaju negativan uticaj na zdravlje ljudi  |  Počinje glasanje za "Najbolje iz Srbije 2017"  |  Posebni pokloni za Dan zaljubljenih u Maxiju  |  Najlepše želje kaligrafi ispisuju lične poruke na čokoladama  |  Dr. Oetker dostavio ponudu Unileveru za brend Alsa  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamrički Terrafertil  |  Globalna snaga maloprodaje  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  PepsiCo produžio partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona  |  Imlek nagradio najkreativnije ljubavne poruke  |  Mg Mivela voda prijatelj trke „Beli Kros“  |   ||
   

AKCIJA: Posetioci Exit-a i ove godine koristili besplatan prevoz, zahvaljujući kompaniji Heineken

13.07.2017
Akcija kompanije Heineken Srbija - „Društvo, ko vozi kući?", obeležila je i ovogodišnje izdanje Exit festivala, koji je posetilo više od 215.000 posetilaca.
 

 
Promovišući odgovornu konzumaciju i bezbednost u saobraćaju na najposećenijem muzičkom festivalu u Srbiji, kompanija Heineken Srbija je, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, poklanjala vaučere za besplatnu vožnju taksijem za dolazak ili odlazak sa Petrovaradinske tvrđave.

Kako navode iz kompanije, posetioci festivala preuzimali su taksi vaučere u okviru Safe zone, nakon učešća u kratkom edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji i na taj način dobili priliku da sigurno, bezbedno i odgovorno stignu na svoje odredište.

U okviru kampanje „Društvo, ko vozi kući?", koju kompanija Heineken Srbija organizuje već petu godinu, do sada, bezbedno je prevezeno više od 150.000 ljudi, a kompanija će nastaviti da sprovodi akciju i tokom predstojećih muzičkih letnjih festivala, poručili su iz kompanije.

Nazad
 


 
 
 
back to top