IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |  Marko Abramović novi generalni direktor kompanije Sojaprotein  |   ||
   

PROGRAM: Počeo treći ciklus radionica u okviru nacionalnog programa "Coca-Cola podrška mladima"

14.11.2017
U prostorijama opštine Savski venac u toku je treći ciklus trodnevnih radionica, u okviru nacionalnog programa "Coca-Cola podrška mladima", na kojima nezaposleni mladi sa teritorije grada Beograda stiču nove lične i poslovne veštine, koje su ključne za lakše pronalaženje posla.
 

 
Polaznici uče o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima i pripremi poslovnih planova. Do sada je radionice u okviru ovog programa pohađalo oko 500 nezaposlenih mladih širom Srbije, a više od 40 njih je pronašlo posao.

Predsednik Gradske opštine Savski venac Irena Vujović i direktor sektora za odnose sa javnošću i komunikacije kompanije Coca-Cola HBC Srbija Dragan Lupšić posetili su juče edukativnu radionicu za mlade u prostorijama KZM Savski venac.

Ovim dugoročnim programom Coca-Cola HBC želi da omogući mladim ljudima da savladaju važne poslovne veštine, primene novo znanje i sa samopouzdanjem krenu u potragu za poslovima koje žele. Raduje nas veliko interesovanje mladih iz Beograda i nastavićemo da budemo uz njih u periodu koji je ključan za njihovu dalju budućnost, istakao je Lupšić.

Vujović je istakla da opština Savski venac vodi računa o potrebama mladih i da je pružanje edukacije, kao i podsticaj zapošljavanju mladih ono na čemu opština intenzivno radi.

Program koji sprovodimo u saradnji sa Kompanijom Coca-Cola HBC je značajan za osnaživanje mladih jer im omogućava da steknu dodatna znanja i veštine koje će im pomoći da lakše dođu do posla, ali i da postanu konkurentniji na tržištu rada, rekla je predsednik opštine izrazivši zahvalnost ovoj kompaniji.

Radionice se održavaju u 14 gradova Srbije u saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Nacionalnom službom za zapošljavanje, NALED-om i opštinama u kojima se sprovodi. Program će, računajući oba ciklusa realizovana tokom proleća i jeseni 2017. godine, u Srbiji proći oko 1.000 mladih, a edukativne radionice vode sertifikovani stručnjaci sa velikim iskustvom, kao i menadžeri kompanije koji će biti u ulozi mentora.

Zainteresovani kandidati se mogu prijaviti za učešće u programu na sajtu www.coca-colapodrskamladima.com.


Nazad
 



 
 
 
back to top