IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

PROGRAM: Počeo treći ciklus radionica u okviru nacionalnog programa "Coca-Cola podrška mladima"

14.11.2017
U prostorijama opštine Savski venac u toku je treći ciklus trodnevnih radionica, u okviru nacionalnog programa "Coca-Cola podrška mladima", na kojima nezaposleni mladi sa teritorije grada Beograda stiču nove lične i poslovne veštine, koje su ključne za lakše pronalaženje posla.
 

 
Polaznici uče o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima i pripremi poslovnih planova. Do sada je radionice u okviru ovog programa pohađalo oko 500 nezaposlenih mladih širom Srbije, a više od 40 njih je pronašlo posao.

Predsednik Gradske opštine Savski venac Irena Vujović i direktor sektora za odnose sa javnošću i komunikacije kompanije Coca-Cola HBC Srbija Dragan Lupšić posetili su juče edukativnu radionicu za mlade u prostorijama KZM Savski venac.

Ovim dugoročnim programom Coca-Cola HBC želi da omogući mladim ljudima da savladaju važne poslovne veštine, primene novo znanje i sa samopouzdanjem krenu u potragu za poslovima koje žele. Raduje nas veliko interesovanje mladih iz Beograda i nastavićemo da budemo uz njih u periodu koji je ključan za njihovu dalju budućnost, istakao je Lupšić.

Vujović je istakla da opština Savski venac vodi računa o potrebama mladih i da je pružanje edukacije, kao i podsticaj zapošljavanju mladih ono na čemu opština intenzivno radi.

Program koji sprovodimo u saradnji sa Kompanijom Coca-Cola HBC je značajan za osnaživanje mladih jer im omogućava da steknu dodatna znanja i veštine koje će im pomoći da lakše dođu do posla, ali i da postanu konkurentniji na tržištu rada, rekla je predsednik opštine izrazivši zahvalnost ovoj kompaniji.

Radionice se održavaju u 14 gradova Srbije u saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Nacionalnom službom za zapošljavanje, NALED-om i opštinama u kojima se sprovodi. Program će, računajući oba ciklusa realizovana tokom proleća i jeseni 2017. godine, u Srbiji proći oko 1.000 mladih, a edukativne radionice vode sertifikovani stručnjaci sa velikim iskustvom, kao i menadžeri kompanije koji će biti u ulozi mentora.

Zainteresovani kandidati se mogu prijaviti za učešće u programu na sajtu www.coca-colapodrskamladima.com.


Nazad
 


 
 
 
back to top