IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |  Marko Abramović novi generalni direktor kompanije Sojaprotein  |   ||
   

Makedonija: Pivara Skoplje puniće Laško pivo

20.03.2017
Poznato slovenačko pivo, Laško Zlatorog, postalo je deo palete pivskih brendova Pivare Skoplje, prenosi Tanjug.
 

Do sporazuma, kojim se predviđa proizvodnja i punjenje Laškog piva u Pivari Skoplje, došlo je nakon višemesečnih priprema i testiranja kako bi se obezbedile sve garancije za kvalitet i očuvanje autentičnosti ovog slovenačkog piva sa tradicijom dugom 190 godina.

Direktor Pivare Skoplje Jovan Radosavljević rekao je tim povodom da je ponosan što je jedino ta pivara dobila licencu u Heineken grupaciji za proizvodnju i punjenje Laškog izvan Slovenije.

Pivara Skoplje ima u svom pivskom portfoliju, pored brenda Skopsko, ima pivske marke Heineken, Amstel i Gorsko, a od sada i Laško, dodaje se u tekstu.

Nazad
 



 
 
 
back to top