IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 17.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Spar nastavlja ekspanziju, u 2017. ukupno 42 radnje  |  Tržište flaširane vode vredno 2,8 milijardi evra  |  Metro postigao ciljanu zaradu u prvom kvartalu 2017/18.  |  Prehrambeni proizvođači se predstavljaju ruskim trgovcima   |  Kostić zainteresovan za deo Agrokora   |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  E-cigarete nemaju negativan uticaj na zdravlje ljudi  |  Počinje glasanje za "Najbolje iz Srbije 2017"  |  Posebni pokloni za Dan zaljubljenih u Maxiju  |  Najlepše želje kaligrafi ispisuju lične poruke na čokoladama  |  Dr. Oetker dostavio ponudu Unileveru za brend Alsa  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamrički Terrafertil  |  Globalna snaga maloprodaje  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  PepsiCo produžio partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona  |  Imlek nagradio najkreativnije ljubavne poruke  |  Mg Mivela voda prijatelj trke „Beli Kros“  |   ||
   

SAD/Brazil: PepsiCo želi da preuzme brazilsku mlekaru Vigor

15.03.2017
PepsiCo sa kompanijom J&F Investimentos pregovara o preuzimanju brazilske mlekare Vigor, prenose vodeći lokalni mediji.
 
 

Vrednost akvizicije procenjuje se na 1,91 milijardi dolara, tvrdi Valor Econômico. Kako se navodi, J&F ostaje zainteresovan za prodaju poslovanja, a pregovori se, pored PepsiCo-a, vode i sa drugim potencijalnim kupcima.

Vigor proizvodi nekoliko vrsta jogurta, napitke sa jogurtom i kremaste sireve. Kompanija sa sedištem u Sao Paolu ima sedam proizvodnih pogona širom Brazila. U 2015. godini ostvarila je promet od 37,5 miliona dolara i neto prihod od 3,2 miliona dolara.
 
Dogovor o preuzimanju, ukoliko bude postignut, ojačao bi PepsiCov udeo u brazilskom mlečnom sektoru.

Nazad
 


 
 
 
back to top