IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

Francuska: PKS otvara vrata srpskom franšizingu

20.03.2017
Privredna komora Srbije prvi put organizuje nastup kompanija iz Srbije na Međunarodnom sajmu franšizinga u Parizu, koji se održava od 19. do 22. marta.

Kako je saopšteno, pod okriljem PKS, franšizno poslovanje predstaviće firme u oblasti prehrambene industrije, turizma, edukacije, tekstilne industrije i zdravstva.

Na Nacionalnom paviljonu na međunarodnom sajmu u Parizu, nastupiće Mini pani, Fly Fly Travel, Arcushealt, Pro Mens i novi srpski brend 925 (ninetofive). Cilj nastupa je  promocija i plasman franšiza na ino tržištima, unapređenje prepoznatljivosti i vidljivosti domaćih brendova i širenje distributivne mreže proizvoda ili usluga.

PKS nastupa kao asocijacija koja na nacionalnom nivou sprovodi aktivnosti radi unapređenja franšizinga, čime doprinosi prepoznatiljivosti srpskih brendova i širenju poslovnih koncepata u inostranstvu. Sajam predstavlja priliku za učesnike da upoznaju trendove razvoja franšiznog poslovanja u zemljama u kojima je taj oblik poslovanja na visokom nivou i uspostave kontakte sa predstavnicima franšiznog poslovanja širom sveta.

Osim izlagačkog paviljona, biće organizovano predstavljanje Srbije kao poslovnog partnera, bilateralni sastanaci privrednika i predstavnika međunarodnih asocijacija za franšizing, kao što su Svetska franšizna federacija, Evropska federacija za franšizing, Francuska asocijacija za franšizing.

Internacionalni sajam franšizinga u Parizu, Francuska - „Franchise Expo Paris" je najposećeniji i najveći internacionalni sajam franšizinga u zapadnoj Evropi, na kojem učestvuju  najprestižniji brendovi sveta iz 80 privrednih delatnosti, kao i oni koji su tek u razvoju. Na Sajmu će biti predstavljeno 600 brendova, uz prateću edukaciju i konslating svetskih eksperata za franšizing.

Statistika pokazuje da sajam poseti više od 35.000 posetilaca, kao i veliki broj predstavnika nacionalnih i međunarodnih asocijacija i eksperata na polju franšiznog poslovanja. Prema statistici sajma, oko 75 odsto izlagača sklopi direktne ugovore sa kandidatima firmama - primaocima franšize.

Nazad
 


 
 
 
back to top