IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |  Marko Abramović novi generalni direktor kompanije Sojaprotein  |   ||
   

Francuska: PKS otvara vrata srpskom franšizingu

20.03.2017
Privredna komora Srbije prvi put organizuje nastup kompanija iz Srbije na Međunarodnom sajmu franšizinga u Parizu, koji se održava od 19. do 22. marta.

Kako je saopšteno, pod okriljem PKS, franšizno poslovanje predstaviće firme u oblasti prehrambene industrije, turizma, edukacije, tekstilne industrije i zdravstva.

Na Nacionalnom paviljonu na međunarodnom sajmu u Parizu, nastupiće Mini pani, Fly Fly Travel, Arcushealt, Pro Mens i novi srpski brend 925 (ninetofive). Cilj nastupa je  promocija i plasman franšiza na ino tržištima, unapređenje prepoznatljivosti i vidljivosti domaćih brendova i širenje distributivne mreže proizvoda ili usluga.

PKS nastupa kao asocijacija koja na nacionalnom nivou sprovodi aktivnosti radi unapređenja franšizinga, čime doprinosi prepoznatiljivosti srpskih brendova i širenju poslovnih koncepata u inostranstvu. Sajam predstavlja priliku za učesnike da upoznaju trendove razvoja franšiznog poslovanja u zemljama u kojima je taj oblik poslovanja na visokom nivou i uspostave kontakte sa predstavnicima franšiznog poslovanja širom sveta.

Osim izlagačkog paviljona, biće organizovano predstavljanje Srbije kao poslovnog partnera, bilateralni sastanaci privrednika i predstavnika međunarodnih asocijacija za franšizing, kao što su Svetska franšizna federacija, Evropska federacija za franšizing, Francuska asocijacija za franšizing.

Internacionalni sajam franšizinga u Parizu, Francuska - „Franchise Expo Paris" je najposećeniji i najveći internacionalni sajam franšizinga u zapadnoj Evropi, na kojem učestvuju  najprestižniji brendovi sveta iz 80 privrednih delatnosti, kao i oni koji su tek u razvoju. Na Sajmu će biti predstavljeno 600 brendova, uz prateću edukaciju i konslating svetskih eksperata za franšizing.

Statistika pokazuje da sajam poseti više od 35.000 posetilaca, kao i veliki broj predstavnika nacionalnih i međunarodnih asocijacija i eksperata na polju franšiznog poslovanja. Prema statistici sajma, oko 75 odsto izlagača sklopi direktne ugovore sa kandidatima firmama - primaocima franšize.

Nazad
 



 
 
 
back to top