IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 24.03.2017 || Napredne tehnike pregovaranja sa trgovcima - prijave su u toku!  |  Nova linija za flaširanje Prolom vode   |  Plazma Slana za svaku priliku  |  Sekopak EKO ostrva u Beo Zoo Vrtu  |  Stručna obuka za timove Rosa škola roditeljstva  |  Jaffa kupila Banini po početnoj ceni od 1,86 milijardi dinara  |  Crnagoracoop izvozi kafu u SAD  |  Katarina Bule novi direktor digitalnog marketinga Molson Coorsa za Evropu  |  Unilever prodaje brendove margarina i maslaca  |  Lactalis povisio ponudu za kompletno preuzimanje Parmalata  |  I dalje na snazi zabrana uvoza iz Turske  |  "Slučaj" Agrokor i dalje bez rešenja  |  Lidl i u Pirotu  |  Cigarete od 1. aprila skuplje za 10 centi  |  Jaffa najbliža kupovini Baninija  |  Al Dahra hoće još zemlje u Srbiji  |  Tikvešovo vino osvojilo srebrnu medalju  |  Magnit demantuje kupovinu Agrokorovih trgovina  |  Metro i Henkel obeležavaju Svetski dan vode   |  Gomex za osobe sa Daunovim sindromom  |   ||
   

Francuska: PKS otvara vrata srpskom franšizingu

20.03.2017
Privredna komora Srbije prvi put organizuje nastup kompanija iz Srbije na Međunarodnom sajmu franšizinga u Parizu, koji se održava od 19. do 22. marta.

Kako je saopšteno, pod okriljem PKS, franšizno poslovanje predstaviće firme u oblasti prehrambene industrije, turizma, edukacije, tekstilne industrije i zdravstva.

Na Nacionalnom paviljonu na međunarodnom sajmu u Parizu, nastupiće Mini pani, Fly Fly Travel, Arcushealt, Pro Mens i novi srpski brend 925 (ninetofive). Cilj nastupa je  promocija i plasman franšiza na ino tržištima, unapređenje prepoznatljivosti i vidljivosti domaćih brendova i širenje distributivne mreže proizvoda ili usluga.

PKS nastupa kao asocijacija koja na nacionalnom nivou sprovodi aktivnosti radi unapređenja franšizinga, čime doprinosi prepoznatiljivosti srpskih brendova i širenju poslovnih koncepata u inostranstvu. Sajam predstavlja priliku za učesnike da upoznaju trendove razvoja franšiznog poslovanja u zemljama u kojima je taj oblik poslovanja na visokom nivou i uspostave kontakte sa predstavnicima franšiznog poslovanja širom sveta.

Osim izlagačkog paviljona, biće organizovano predstavljanje Srbije kao poslovnog partnera, bilateralni sastanaci privrednika i predstavnika međunarodnih asocijacija za franšizing, kao što su Svetska franšizna federacija, Evropska federacija za franšizing, Francuska asocijacija za franšizing.

Internacionalni sajam franšizinga u Parizu, Francuska - „Franchise Expo Paris" je najposećeniji i najveći internacionalni sajam franšizinga u zapadnoj Evropi, na kojem učestvuju  najprestižniji brendovi sveta iz 80 privrednih delatnosti, kao i oni koji su tek u razvoju. Na Sajmu će biti predstavljeno 600 brendova, uz prateću edukaciju i konslating svetskih eksperata za franšizing.

Statistika pokazuje da sajam poseti više od 35.000 posetilaca, kao i veliki broj predstavnika nacionalnih i međunarodnih asocijacija i eksperata na polju franšiznog poslovanja. Prema statistici sajma, oko 75 odsto izlagača sklopi direktne ugovore sa kandidatima firmama - primaocima franšize.

Nazad
 
 
 
 
back to top