IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 26.06.2017 || Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |  Održan koncert u okviru kampanje Tuborg Open  |  RALU Srbija sertifikovala poslovanje IFS standardom  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Kraft Heinz razmatra kupovinu Colgate-Palmolivea  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Spremni za borbu protiv sive ekonomije  |  Raste poverenje u privatne investicione fondove  |  Novi DIS u Inđiji  |   ||
   

Francuska: PKS otvara vrata srpskom franšizingu

20.03.2017
Privredna komora Srbije prvi put organizuje nastup kompanija iz Srbije na Međunarodnom sajmu franšizinga u Parizu, koji se održava od 19. do 22. marta.

Kako je saopšteno, pod okriljem PKS, franšizno poslovanje predstaviće firme u oblasti prehrambene industrije, turizma, edukacije, tekstilne industrije i zdravstva.

Na Nacionalnom paviljonu na međunarodnom sajmu u Parizu, nastupiće Mini pani, Fly Fly Travel, Arcushealt, Pro Mens i novi srpski brend 925 (ninetofive). Cilj nastupa je  promocija i plasman franšiza na ino tržištima, unapređenje prepoznatljivosti i vidljivosti domaćih brendova i širenje distributivne mreže proizvoda ili usluga.

PKS nastupa kao asocijacija koja na nacionalnom nivou sprovodi aktivnosti radi unapređenja franšizinga, čime doprinosi prepoznatiljivosti srpskih brendova i širenju poslovnih koncepata u inostranstvu. Sajam predstavlja priliku za učesnike da upoznaju trendove razvoja franšiznog poslovanja u zemljama u kojima je taj oblik poslovanja na visokom nivou i uspostave kontakte sa predstavnicima franšiznog poslovanja širom sveta.

Osim izlagačkog paviljona, biće organizovano predstavljanje Srbije kao poslovnog partnera, bilateralni sastanaci privrednika i predstavnika međunarodnih asocijacija za franšizing, kao što su Svetska franšizna federacija, Evropska federacija za franšizing, Francuska asocijacija za franšizing.

Internacionalni sajam franšizinga u Parizu, Francuska - „Franchise Expo Paris" je najposećeniji i najveći internacionalni sajam franšizinga u zapadnoj Evropi, na kojem učestvuju  najprestižniji brendovi sveta iz 80 privrednih delatnosti, kao i oni koji su tek u razvoju. Na Sajmu će biti predstavljeno 600 brendova, uz prateću edukaciju i konslating svetskih eksperata za franšizing.

Statistika pokazuje da sajam poseti više od 35.000 posetilaca, kao i veliki broj predstavnika nacionalnih i međunarodnih asocijacija i eksperata na polju franšiznog poslovanja. Prema statistici sajma, oko 75 odsto izlagača sklopi direktne ugovore sa kandidatima firmama - primaocima franšize.

Nazad
 



 
 
 
back to top