IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 17.08.2017 || Tonnies možda i u Sečnju  |  Todorić sprema tužbu protiv hrvatske vlade  |  Uspešna godina za pivaru Innis & Gunn  |  Proizvođači ne odustaju od duplih aršina  |  PL će nastaviti da raste  |  Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Drugi Žito market u Bitolju  |  Spar planira širenje mreže   |  „Kad pijem, ne vozim“ u Guči  |  Ekspanzija Spara   |  Gomex i Udruženje "Čep za hendikep" - uspešno već četiri godine  |  Dve nove kategorije u okviru Sempler nagrada  |  Plazma srebrni sponzor 23. Sarajevo Film Festivala  |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |  Zašto Srbija nije članica Svetske trgovinske organizacije  |  Coop Italija predstavila svinjetinu bez antibiotika   |  Nastavak priče o kontaminiranim jajima  |  U igru za Agrokor ušli i Arapi  |  Heineken vodi na trku Formule 1  |  Hrvatska vratila naknade na staro  |   ||
   

Francuska: PKS otvara vrata srpskom franšizingu

20.03.2017
Privredna komora Srbije prvi put organizuje nastup kompanija iz Srbije na Međunarodnom sajmu franšizinga u Parizu, koji se održava od 19. do 22. marta.

Kako je saopšteno, pod okriljem PKS, franšizno poslovanje predstaviće firme u oblasti prehrambene industrije, turizma, edukacije, tekstilne industrije i zdravstva.

Na Nacionalnom paviljonu na međunarodnom sajmu u Parizu, nastupiće Mini pani, Fly Fly Travel, Arcushealt, Pro Mens i novi srpski brend 925 (ninetofive). Cilj nastupa je  promocija i plasman franšiza na ino tržištima, unapređenje prepoznatljivosti i vidljivosti domaćih brendova i širenje distributivne mreže proizvoda ili usluga.

PKS nastupa kao asocijacija koja na nacionalnom nivou sprovodi aktivnosti radi unapređenja franšizinga, čime doprinosi prepoznatiljivosti srpskih brendova i širenju poslovnih koncepata u inostranstvu. Sajam predstavlja priliku za učesnike da upoznaju trendove razvoja franšiznog poslovanja u zemljama u kojima je taj oblik poslovanja na visokom nivou i uspostave kontakte sa predstavnicima franšiznog poslovanja širom sveta.

Osim izlagačkog paviljona, biće organizovano predstavljanje Srbije kao poslovnog partnera, bilateralni sastanaci privrednika i predstavnika međunarodnih asocijacija za franšizing, kao što su Svetska franšizna federacija, Evropska federacija za franšizing, Francuska asocijacija za franšizing.

Internacionalni sajam franšizinga u Parizu, Francuska - „Franchise Expo Paris" je najposećeniji i najveći internacionalni sajam franšizinga u zapadnoj Evropi, na kojem učestvuju  najprestižniji brendovi sveta iz 80 privrednih delatnosti, kao i oni koji su tek u razvoju. Na Sajmu će biti predstavljeno 600 brendova, uz prateću edukaciju i konslating svetskih eksperata za franšizing.

Statistika pokazuje da sajam poseti više od 35.000 posetilaca, kao i veliki broj predstavnika nacionalnih i međunarodnih asocijacija i eksperata na polju franšiznog poslovanja. Prema statistici sajma, oko 75 odsto izlagača sklopi direktne ugovore sa kandidatima firmama - primaocima franšize.

Nazad
 



 
 
 
back to top