IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |  Još trgovaca uvelo zabranu prodaje energetskih pića mlađima od 16  |  La Linea Verde ostvarila rast prodaje za 6%   |  Otvoren prvi Amazon Go za potrošače  |  Šta kupci zaista žele od personalizovanog marketinga?  |  Moja Kravica maslac za socijalno ugrožene  |   ||
   

NAJAVA: Otvoren konkurs za nagrade Kaktus 2016

26.05.2016
 
Marketing mreža raspisala je danas konkurs za drugu po redu nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – Kaktus 2016. Nagrade se dodeljuju u 21 kategoriji, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.
 
 
 
Kaktus 2016 slaviće samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.
 
 
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Janko Pavlović (Havas Worldwide Belgrade), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miladin Miletić (Popular Bruketa&Žinić OM), Miloje Sekulić (Homepage),  Mirko Mandić (SVA), Miro Antić (M2Communications), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR), Toni Laurenčić (Idea Plus Communications), kao i Vladimir Ćosić (McCann Beograd), koji je ove godine i predsednik Žirija.
 
Regionalni žiri činiće: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).
 
U proteklom periodu realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za Kaktus nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista ideje koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke. Očekujemo puno dobrih kampanja koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.
 
Nagrade će biti svečano dodeljene na drugom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – Kaktus 2016, koji će biti održan 27. i 28. oktobra u Beogradu.
 
Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

 
 
 
 





Nazad
 


 
 
 
back to top