IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 29.05.2017 || Javni nastup - radionica za viši i srednji menadžment i PR sektor  |  Coca-Cola - partner Specijalne olimpijade  |  Završen prvi "Food Planet"  |  Podravka na Beogradskom Manifestu  |  Zaposleni u Delhaize Serbia volontirali za Našu kuću  |  Gomex uz "Banatsku priču"  |  Uspeh u 21. veku postižu kompanije koje imaju viši cilj od puke dobiti  |  Prodaja Coca-Cole pozitivna devet uzastopnih kvartala  |  Solidno prvo tromesečje u Ahold Delhaizeu  |  Još jedna Café Doncafé kafeterija  |  Besplatne pivske ture za verne potrošače Lava  |  Tradicionalni skup AHK Srbija - Members Dinner   |  Punionica u Banji Vrujici vraćena VodaVodi  |  Roda i ove godine na "Sajmu za treće doba"   |  Proizvodi mlekare Mihajlović od sad i u Rusiji  |  FrieslandCampina lansira liniju hrane za sportiste   |  Gomex podržao dečiji sportski događaj  |  Poznate čokolade E.Wedel od sada i kod nas  |  Mercator bi mogao da preuzme Konzum   |  Amstel uz Ligu Evrope i u naredne tri godine  |   ||
   

NAJAVA: Otvoren konkurs za nagrade Kaktus 2016

26.05.2016
 
Marketing mreža raspisala je danas konkurs za drugu po redu nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – Kaktus 2016. Nagrade se dodeljuju u 21 kategoriji, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.
 
 
 
Kaktus 2016 slaviće samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.
 
 
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Janko Pavlović (Havas Worldwide Belgrade), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miladin Miletić (Popular Bruketa&Žinić OM), Miloje Sekulić (Homepage),  Mirko Mandić (SVA), Miro Antić (M2Communications), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR), Toni Laurenčić (Idea Plus Communications), kao i Vladimir Ćosić (McCann Beograd), koji je ove godine i predsednik Žirija.
 
Regionalni žiri činiće: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).
 
U proteklom periodu realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za Kaktus nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista ideje koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke. Očekujemo puno dobrih kampanja koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.
 
Nagrade će biti svečano dodeljene na drugom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – Kaktus 2016, koji će biti održan 27. i 28. oktobra u Beogradu.
 
Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

 
 
 
 





Nazad
 



 
 
 
back to top