IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 26.07.2017 || Porast izvoza organskih vina  |  Izvestan početak gradnje intermodalnog terminala u Batajnici   |  Tesco širi uslugu dostave hrane u istom danu na celu zemlju  |  Slede novi poslovni susreti slovenačkih i srpskih privrednika  |  Hellenic Sugar odustao od prodaje šećerana u Žablju i Crvenki  |  Lidl kreditira Pulu  |  Unapređenje proizvodnje u Chips Way čipsari   |  Nestlé povlači pahuljice  |  Kuehne + Nagel ojačao lidersku poziciju  |  Lidl reorganizuje logistiku voća  |  Digitalna globalizacija: Nova era svetskih tokova  |  Poznata i dobitnica druge najveće Frikom nagrade   |  Imlek organizovao izlet za decu iz Zvečanske  |  Pivara Tuzla pustila u rad liniju za PET program  |  Zvijezdini proizvodi na rafovima lanca Lotte  |  Tonnies plaća zemlju po višoj od prosečne cene  |  Različiti sastojci istih proizvoda za različite ukuse tržišta  |  Pernod Ricard prodaje destileriju Glenallachie  |  Povučeno 4,5 tona pokvarene hrane   |  Novi Stokomak u Radišanima  |   ||
   

NAJAVA: Otvoren konkurs za nagrade Kaktus 2016

26.05.2016
 
Marketing mreža raspisala je danas konkurs za drugu po redu nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – Kaktus 2016. Nagrade se dodeljuju u 21 kategoriji, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.
 
 
 
Kaktus 2016 slaviće samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.
 
 
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Janko Pavlović (Havas Worldwide Belgrade), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miladin Miletić (Popular Bruketa&Žinić OM), Miloje Sekulić (Homepage),  Mirko Mandić (SVA), Miro Antić (M2Communications), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR), Toni Laurenčić (Idea Plus Communications), kao i Vladimir Ćosić (McCann Beograd), koji je ove godine i predsednik Žirija.
 
Regionalni žiri činiće: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).
 
U proteklom periodu realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za Kaktus nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista ideje koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke. Očekujemo puno dobrih kampanja koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.
 
Nagrade će biti svečano dodeljene na drugom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – Kaktus 2016, koji će biti održan 27. i 28. oktobra u Beogradu.
 
Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

 
 
 
 





Nazad
 



 
 
 
back to top