IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 17.08.2017 || Tonnies možda i u Sečnju  |  Todorić sprema tužbu protiv hrvatske vlade  |  Uspešna godina za pivaru Innis & Gunn  |  Proizvođači ne odustaju od duplih aršina  |  PL će nastaviti da raste  |  Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Drugi Žito market u Bitolju  |  Spar planira širenje mreže   |  „Kad pijem, ne vozim“ u Guči  |  Ekspanzija Spara   |  Gomex i Udruženje "Čep za hendikep" - uspešno već četiri godine  |  Dve nove kategorije u okviru Sempler nagrada  |  Plazma srebrni sponzor 23. Sarajevo Film Festivala  |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |  Zašto Srbija nije članica Svetske trgovinske organizacije  |  Coop Italija predstavila svinjetinu bez antibiotika   |  Nastavak priče o kontaminiranim jajima  |  U igru za Agrokor ušli i Arapi  |  Heineken vodi na trku Formule 1  |  Hrvatska vratila naknade na staro  |   ||
   

TAKMIČENJE: Održano međunarodno studentsko takmičenje "L'Oréal Brandstorm"

19.04.2017
Tim studenata sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Nišu osvojio je prvo mesto na regionalnom finalu jednog od najznačajnjih i najvećih svetskih studentskih takmičenja - L'Oréal Brandstorm.
 

 
Aleksandra Đorđević, Novak Stamenković i Jelena Todorović čine tim „Stylistico" koji će uz kolege iz Hrvatske predstaviti svoje inovativne projekte u međunarodnoj konkurenciji i pokušati da se izbore za svetsko finale u Parizu, saopšteno je iz kompanije.

Najbolji među najboljim su svoje znanje i veštine odmerili na finalnom regionalnom takmičenju u Beogradu sa pobedičkim timovima iz Hrvatske. Sa ciljem da privuče što veći broj mladih inovatora iz različitih područja, L'Oréal Brandstorm je za ovu godinu pripremio dve kategorije takmičenja: BREND IZAZOV - za studente ekonomije, marketinga i komunikacija, gde je ove godine pobedu odneo gore pomenuti tim „Stylistico" iz Srbije i TEHNOLOŠKI IZAZOV za sve buduće inženjere, odnosno studente fakulteta tehničkih nauka, gde su pobedu obezbedili članovi tima „GrooME" iz Hrvatske.

Svoju šansu da se plasiraju u ovom takmičenju iskoristili su studenti osnovnih i master studija brojnih univerziteta u regionu. Međutim, od 91 prijavljenog tima, svojim najboljim projektima učešće su obezbedila četiri tima iz Srbije, i to timovi sa dva fakulteta iz Niša (Ekonomski i Farmaceutski)  i dva fakulteta iz Beograda (FON i FEFA).

Svake godine ovo takmičenje okuplja sve veći broj studenata iz celog sveta, organizovane u timove koji pokušavaju da osmisle kreativno rešenje za jedan od stvarnih izazova pojedinog brenda, ili grupe proizvoda unutar L'Oréal grupacije. Partner ovogodišnjeg Brandstorma je L'Oréal Paris Men Expert, linija kozmetike za muškarce, a zadatak timova je bio da svojim projektom unaprede negu muškarca inovacijom koja će promeniti njihove životne navike.

Pobedničke timove na svetskom finalu u Parizu, iz obe takmičarske kategorije, očekuje novčana nagrada u iznosu od 10.000 evra. Osim ovih nagrada, ovogodišnji Brandstorm dodeljuje i CSR trofej, nagradu u iznosu od 5.000 evra za projekat koji prikaže najveći društveno odgovorni potencijal. Osim nagrada za pobednike, svi učesnici Brandstorm-a imaju priliku da postanu i deo tima kompanije L'Oréal.
 
Ovaj jedinstveni inkubator talenata je do sada okupio više od 80.000 studenata sa više od 360 univerziteta iz gotovo 50 zemalja, a svake godine između 150 i 200 učesnika ovog takmičenja dobija i posao u kompaniji L'Oréal, istakli su iz kompanije.

Takmičenje L'Oréal Brandstorm se na globalnom nivou kontinuirano održava već 25 godina. Projekat je tokom decenija postao visoko kvalitetna platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači inovativne talentovane mlade ljude širom sveta. Jedna od značajnih novina Brandstorm-a jeste da će se ove godine u svetskom finalu, umesto dosadašnje prezentacije projekta pred kvalifikovanim žirijem, u Parizu održati Sajam inovacija na kome će se finalisti predstaviti u ulozi izlagača i nadmetati sa svojim projektima poput pravih preduzetnika, a na taj način ubediti stručni žiri i predstavnike kompanija da je baš njihov projekat najbolji.



Nazad
 
 
 
 
back to top