IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |  Marko Abramović novi generalni direktor kompanije Sojaprotein  |   ||
   

POSETA: Novinari posetili Najlepše želje za 95. rođendan

13.11.2017
Povodom svog 95. rođendana, Najlepše želje su otvorile vrata svoje fabrike i tako ugostile predstavnike medija, koji su obišli najsavremenija postrojenja za proizvodnju ove čokolade.
 

 
Kako je rečeno tom prilikom, širenjem svog portfolia Najlepše želje održavaju poziciju prvoplasiranog domaćeg proizvoda na srpskom tržištu.

Novinarima su, prilikom obilaska fabrike, tehnolozi objasnili proces pravljenja čokolade i proveli ih kroz sve faze njenog nastajanja. Kako su istakli tehnolozi, čokolada Najlepše želje se pravi isključivo od čistog, visoko kvalietnog kakao butera, po čemu se razlikuje od drugih proizvoda na tržištu. Tom prilikom uverili su novinare da su Najlepše želje prava čokolada, jer se u nju uopšte ne dodaju biljne masnoće, aditivi i veštačke arome i boje.
 
 
 
Prva faza u proizvodnji je pažljivo mešanje i homogenizacija svih sastojaka. Zatim masa prolazi kroz niz teških valjka za usitnjavanje do nastanka malih čokoladnih čestica. Ova faza daje Najlepšim željama njihov specifičan ukus, miris, teksturu i finu topljivost. Sledi končiranje, koje je ustvari nastavak homogenizacije čokoladne mase, svih pažljivo odabranih sastojaka Najlepših želja i njeno oplemenjivanje na visokoj temperaturi. U tom procesu se formira čuvena aroma Najlepših želja čokolade, objasnili su tehnolozi.
   
Prema rečima Jelene Petrović, marketing menadžera, ova poseta je upriličena baš na današnji dan, kada se obeležava Svetski dan pažnje, koji su Najlepše želje uvele u Srbiju još pre četiri godine. Ona je i dodala da će kompanija danas pažnju da posveti deci oboleloj od raka, koja su smeštena u okviru, u Srbiji prve, Roditeljske kuće pri Institutu za majku i dete i pokušaće svojim proizvodima da im ovaj dan barem malo ulepša.
 
Ove godine sa ponosom obeležavmo veliki jubilej - 95 godina od nastanka prve Štarkove čokolade, iako deluje da je to mnogo, mi se osećamo kao da smo tek počeli. Naše Najlepše želje sa svojom dugom tradicijom i širokim asortimanom održavaju poziciju prvoplasiranog domaćeg proizvoda na srpskom tržištu i imaju kontinuiran trend rasta što govori o njihovoj dodatnoj vrednosti koju osećaju i potrošači, što potvrđuju i ostvareni poslovni rezultati, izjavila je, povodom jubileja, Snežana Teodorović, marketing direktor Soko Štarka, Atlantic Grupa.
 

 
 
 

Nazad
 



 
 
 
back to top