IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 26.09.2017 || Prijavite se za učešće na radionici Marketing i Brend Menadžment (predavač Darko Lukić)  |  Ekonomski trendovi i politika  |  Atlantic podržava oktobarsku UNIADU  |  Saradnja na unapređenju zaštite konkurencije  |  New Moment osvojio Lava na Weekend Media Festivalu u Rovinju  |  Tropic želi da preuzme Mercator  |  Urednik portala eKapija Milica Milosavljević dobitnica Siemens Press Award 2017 za Srbiju  |  Sajam pekarstva od 12. do 14. oktobra na Novosadskom sajmu  |  Imlek obradovao prvake povodom Svetskog dana školskog mleka  |  Izašao je septembarski broj InStore magazina!  |  Početak saradnje Ralu Srbija i Nagel-Group  |  Srđan Zlatičanin novi generalni direktor Frikoma  |  Šansa za izvoz hrane  |  Entoni Sošić od 1. oktobra na čelu Mercatora S  |  Coca Cola predstavila serijal o nezaboravnim ukusima Srbije  |  Putovanje kroz svet veleprodaje i maloprodaje  |  VTB Banka donirala 17 računara trima školama u Beogradu  |  Immofinanz pokreće “easy shopping“ kampanju  |  Manje od 10 dana do isteka roka za prijavljivanje na drugu "Pekarijadu"  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |   ||
   

POSETA: Novinari posetili Don Don fabriku tosta u Kragujevcu

13.09.2017
Grupa novinara beogradskih redakcija posetila je danas Fabriku tosta u Kragujevcu, koja posluje u okviru kompanije Don Don, i koja predstavlja jedinstveni centar za proizvodnju tosta odakle će se snabdevati sva tržišta u regionu.
 

 
Novootvorena fabrika je specifična i po tome što predstavlja sinergiju moderne tehnologije pekarstva, robotike i vizionarskog menadžmenta. Dnevni proizvodni kapacitet je 100.000 komada pakovanog tosta, a mesečni čak 3 miliona komada pakovanog tosta.

Ponosni smo jer ova fabrika predstavlja krunu našeg dosadašnjeg poslovanja i naš razvoj od male pekare u Sloveniji pre 25 godina do skoro 10 godina investiranja u razvoj pekarske industrije u Srbiji. Ovo je veliki i važan iskorak u razvoju pekarstva, ne samo u Srbiji, već i u čitavom regionu, kada govorimo o kvalitetu i bezbednosti proizvoda, naglasio je generalni direktor kompanije Aleš Mozetič (na slici).
 
On je dodao da se kategorija tosta poslednjih godina ubrzano razvija u Evropi i da tost zauzima sve značajnije mesto u ukupnoj potrošnji hleba.

Prepoznali smo taj trend i sagledali sve nedostatke ove kategorije u celom našem regionu. Ti nedostaci su pred nas postavili izazov – kako napraviti tost sa dugim rokom trajanja, a bez dodataka bilo kakvih poboljšivača. Koristili smo znanja i iskustvo koje smo stekli putujući i obilazeći sve značajne pekarske centre u svetu. Rezultat je ova fabrika u Kragujevcu u kojoj se proizvodi tost sa rokom trajanja mesec dana, a napravljen bez dodataka hemijskih poboljšivača i konzervanasa, naglasio je Mozetič.

U kompaniji Don Don ističu da ne postoji slična fabrika u radijusu od 800 km. Realizacija projekta je trajala oko dve godine, u radovima su učestvovale kompanije iz Srbije i inostranstva, a ukupna vrednost investicija je oko 10 miliona evra.

Proizvodni proces je potpuno automatizovan od ulaska sirovina u fabriku do momenta kada je proizvod spreman za skladištenje i distribuciju na regionalna tržišta. Kako je objašnjeno novinarima, proizvodi iz fabrike u Kragujevcu su napravljeni od pažljivo odabranih sastojaka, bez aditiva i konzervansa. Moderni uslovi proizvodnje garantuju ujednačen izgled, veličinu, kvalitet proizvoda kao i rok trajanja duži od 30 dana.  

Don Don svoje proizvode osim na tržišta Slovenije i Srbije, plasira u Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Hrvatsku, Bugarsku i Grčku. Potrošači mogu da odaberu između nekoliko vrsta tosta: Classic, Tamni, Semenke ili Putero tost. Na raspolaganju im je i pakovani hleb: Mlečni hleb, Integrale ili Natura hleb.

Od samog početka poslovanja imali smo jasnu strategiju i viziju. Naša osnovna načela su bila i ostala jednostavna – ponuditi kvalitetan proizvod, koji je bezbedan, od kontrolisanih i najboljih sastojaka, dostaviti ga na vreme. Sada se stvari pomeraju u smislu proširenja i tržišta i proizvodnje, ali cilj nam je uvek isti – kvalitet, zaključio je Mozetič.
 

Nazad
 



 
 
 
back to top