IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |  Još trgovaca uvelo zabranu prodaje energetskih pića mlađima od 16  |  La Linea Verde ostvarila rast prodaje za 6%   |  Otvoren prvi Amazon Go za potrošače  |  Šta kupci zaista žele od personalizovanog marketinga?  |  Moja Kravica maslac za socijalno ugrožene  |   ||
   

POSETA: Novinari posetili Don Don fabriku tosta u Kragujevcu

13.09.2017
Grupa novinara beogradskih redakcija posetila je danas Fabriku tosta u Kragujevcu, koja posluje u okviru kompanije Don Don, i koja predstavlja jedinstveni centar za proizvodnju tosta odakle će se snabdevati sva tržišta u regionu.
 

 
Novootvorena fabrika je specifična i po tome što predstavlja sinergiju moderne tehnologije pekarstva, robotike i vizionarskog menadžmenta. Dnevni proizvodni kapacitet je 100.000 komada pakovanog tosta, a mesečni čak 3 miliona komada pakovanog tosta.

Ponosni smo jer ova fabrika predstavlja krunu našeg dosadašnjeg poslovanja i naš razvoj od male pekare u Sloveniji pre 25 godina do skoro 10 godina investiranja u razvoj pekarske industrije u Srbiji. Ovo je veliki i važan iskorak u razvoju pekarstva, ne samo u Srbiji, već i u čitavom regionu, kada govorimo o kvalitetu i bezbednosti proizvoda, naglasio je generalni direktor kompanije Aleš Mozetič (na slici).
 
On je dodao da se kategorija tosta poslednjih godina ubrzano razvija u Evropi i da tost zauzima sve značajnije mesto u ukupnoj potrošnji hleba.

Prepoznali smo taj trend i sagledali sve nedostatke ove kategorije u celom našem regionu. Ti nedostaci su pred nas postavili izazov – kako napraviti tost sa dugim rokom trajanja, a bez dodataka bilo kakvih poboljšivača. Koristili smo znanja i iskustvo koje smo stekli putujući i obilazeći sve značajne pekarske centre u svetu. Rezultat je ova fabrika u Kragujevcu u kojoj se proizvodi tost sa rokom trajanja mesec dana, a napravljen bez dodataka hemijskih poboljšivača i konzervanasa, naglasio je Mozetič.

U kompaniji Don Don ističu da ne postoji slična fabrika u radijusu od 800 km. Realizacija projekta je trajala oko dve godine, u radovima su učestvovale kompanije iz Srbije i inostranstva, a ukupna vrednost investicija je oko 10 miliona evra.

Proizvodni proces je potpuno automatizovan od ulaska sirovina u fabriku do momenta kada je proizvod spreman za skladištenje i distribuciju na regionalna tržišta. Kako je objašnjeno novinarima, proizvodi iz fabrike u Kragujevcu su napravljeni od pažljivo odabranih sastojaka, bez aditiva i konzervansa. Moderni uslovi proizvodnje garantuju ujednačen izgled, veličinu, kvalitet proizvoda kao i rok trajanja duži od 30 dana.  

Don Don svoje proizvode osim na tržišta Slovenije i Srbije, plasira u Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Hrvatsku, Bugarsku i Grčku. Potrošači mogu da odaberu između nekoliko vrsta tosta: Classic, Tamni, Semenke ili Putero tost. Na raspolaganju im je i pakovani hleb: Mlečni hleb, Integrale ili Natura hleb.

Od samog početka poslovanja imali smo jasnu strategiju i viziju. Naša osnovna načela su bila i ostala jednostavna – ponuditi kvalitetan proizvod, koji je bezbedan, od kontrolisanih i najboljih sastojaka, dostaviti ga na vreme. Sada se stvari pomeraju u smislu proširenja i tržišta i proizvodnje, ali cilj nam je uvek isti – kvalitet, zaključio je Mozetič.
 

Nazad
 


 
 
 
back to top