IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |   ||
   

Svet: Novi način kupovine preko Amazona

06.12.2017
Amazonu je odobren patent koji bi mogao radikalno da promeni način na koji kupujemo onlajn. Ukratko, to bi omogućilo stvaranje popusta.
 
Korisničke recenzije na Amazonu jedan su od najvažnijih alata pri pronalasku i odluci o kupovini na toj internet trgovini, u tolikoj meri da se kompanija Džefa Bezosa može nadmetati s Guglom kad je pretraživanje vezano za e-trgovinu u pitanju.

Gotovo sve te recenzije su u pisanom obliku. Ipak, čini se, neće još dugo biti tako.

Iz Amazona su na adrese dva miliona njihovih trgovinskih partnera slali pozive da im se pridruže u programu koji žele da testiraju.

Cilj uvođenja video recenzija je, razumljivo, zadržavanje kupaca na Amazonovim stranicama, umesto prelaska na YouTube ili društvene mreže poput Fejsbuka. Ali, to nije sve.

Amazonu je odobren i patent za način smanjivanja cene i podsticanje na kupovinu na osnovu sadržaja.

U opisu patenta piše kako potrošačima u elektronskom okruženju može da bude ponuđena mogućnost primanja oglasa u audio ili video izdanju, odnosno kao interaktivnog sadržaja. Zauzvrat bi dobili proizvode i usluge po sniženoj ceni ili slične pogodnosti.

Kako bi to trebalo da funkcioniše? Recimo, Amazon bi vam ponudio video oglas na stranici s opisom proizvoda, poput recenzije proizvoda. Što duže gledate oglas, to cena više pada.

Zavisno od toga koliko je odobrena patentna zaštita jaka, moglo bi se dogoditi da nito osim Amazonovih partnera neće moći da nudi ništa slično. Ideja je da ponude mogućnost popusta kupcima online n aosnovu njihovog uloženog vremena, što bi smanjilo razliku između trgovine online i klasične trgovine.

S tim patentom Amazon bi mogao da se upusti u borbu za gledaoce ne samo s YouTubeom i Fejsbukom, već i Instagramom, Snepčeom i sličnim platformama na kojima digitalni oglašivači troše svoje budžete.

No, takođe bi mogao da prilagođava oglase kupovnoj moći potrošača, njihovim navikama i prethodno obavljenim kupovinama.
 
Izvor: www.b92.net

Nazad
 


 
 
 
back to top