IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 27.05.2018 || Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |   ||
   

Svet: Novi način kupovine preko Amazona

06.12.2017
Amazonu je odobren patent koji bi mogao radikalno da promeni način na koji kupujemo onlajn. Ukratko, to bi omogućilo stvaranje popusta.
 
Korisničke recenzije na Amazonu jedan su od najvažnijih alata pri pronalasku i odluci o kupovini na toj internet trgovini, u tolikoj meri da se kompanija Džefa Bezosa može nadmetati s Guglom kad je pretraživanje vezano za e-trgovinu u pitanju.

Gotovo sve te recenzije su u pisanom obliku. Ipak, čini se, neće još dugo biti tako.

Iz Amazona su na adrese dva miliona njihovih trgovinskih partnera slali pozive da im se pridruže u programu koji žele da testiraju.

Cilj uvođenja video recenzija je, razumljivo, zadržavanje kupaca na Amazonovim stranicama, umesto prelaska na YouTube ili društvene mreže poput Fejsbuka. Ali, to nije sve.

Amazonu je odobren i patent za način smanjivanja cene i podsticanje na kupovinu na osnovu sadržaja.

U opisu patenta piše kako potrošačima u elektronskom okruženju može da bude ponuđena mogućnost primanja oglasa u audio ili video izdanju, odnosno kao interaktivnog sadržaja. Zauzvrat bi dobili proizvode i usluge po sniženoj ceni ili slične pogodnosti.

Kako bi to trebalo da funkcioniše? Recimo, Amazon bi vam ponudio video oglas na stranici s opisom proizvoda, poput recenzije proizvoda. Što duže gledate oglas, to cena više pada.

Zavisno od toga koliko je odobrena patentna zaštita jaka, moglo bi se dogoditi da nito osim Amazonovih partnera neće moći da nudi ništa slično. Ideja je da ponude mogućnost popusta kupcima online n aosnovu njihovog uloženog vremena, što bi smanjilo razliku između trgovine online i klasične trgovine.

S tim patentom Amazon bi mogao da se upusti u borbu za gledaoce ne samo s YouTubeom i Fejsbukom, već i Instagramom, Snepčeom i sličnim platformama na kojima digitalni oglašivači troše svoje budžete.

No, takođe bi mogao da prilagođava oglase kupovnoj moći potrošača, njihovim navikama i prethodno obavljenim kupovinama.
 
Izvor: www.b92.net

Nazad
 




 
 
 
back to top