IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

Svet: Novi način kupovine preko Amazona

06.12.2017
Amazonu je odobren patent koji bi mogao radikalno da promeni način na koji kupujemo onlajn. Ukratko, to bi omogućilo stvaranje popusta.
 
Korisničke recenzije na Amazonu jedan su od najvažnijih alata pri pronalasku i odluci o kupovini na toj internet trgovini, u tolikoj meri da se kompanija Džefa Bezosa može nadmetati s Guglom kad je pretraživanje vezano za e-trgovinu u pitanju.

Gotovo sve te recenzije su u pisanom obliku. Ipak, čini se, neće još dugo biti tako.

Iz Amazona su na adrese dva miliona njihovih trgovinskih partnera slali pozive da im se pridruže u programu koji žele da testiraju.

Cilj uvođenja video recenzija je, razumljivo, zadržavanje kupaca na Amazonovim stranicama, umesto prelaska na YouTube ili društvene mreže poput Fejsbuka. Ali, to nije sve.

Amazonu je odobren i patent za način smanjivanja cene i podsticanje na kupovinu na osnovu sadržaja.

U opisu patenta piše kako potrošačima u elektronskom okruženju može da bude ponuđena mogućnost primanja oglasa u audio ili video izdanju, odnosno kao interaktivnog sadržaja. Zauzvrat bi dobili proizvode i usluge po sniženoj ceni ili slične pogodnosti.

Kako bi to trebalo da funkcioniše? Recimo, Amazon bi vam ponudio video oglas na stranici s opisom proizvoda, poput recenzije proizvoda. Što duže gledate oglas, to cena više pada.

Zavisno od toga koliko je odobrena patentna zaštita jaka, moglo bi se dogoditi da nito osim Amazonovih partnera neće moći da nudi ništa slično. Ideja je da ponude mogućnost popusta kupcima online n aosnovu njihovog uloženog vremena, što bi smanjilo razliku između trgovine online i klasične trgovine.

S tim patentom Amazon bi mogao da se upusti u borbu za gledaoce ne samo s YouTubeom i Fejsbukom, već i Instagramom, Snepčeom i sličnim platformama na kojima digitalni oglašivači troše svoje budžete.

No, takođe bi mogao da prilagođava oglase kupovnoj moći potrošača, njihovim navikama i prethodno obavljenim kupovinama.
 
Izvor: www.b92.net

Nazad
 


 
 
 
back to top