IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

Hrvatska: New Moment osvojio Lava na Weekend Media Festivalu u Rovinju

26.09.2017
Čak 55 reklamnih agencija iz regiona konkurislo je na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivala u Rovinju. Najboljim projektom, prema mišljenju agencijskog žirija, proglašen je rad "One book for peace” srpske agencije New Moment New Ideas Company.
 

 
Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regiona i dodelilo nagrade najboljima od najboljih. Po prvi put saznali smo kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru, navode iz New Momenta.

Projekat „One book for peace” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga.

Iz agencije podsećaju da su, ove godine, na najvećem svetskom festivalu kreativnosti, Cannes Lions, osvojili ukupno pet lavova za projekat "Jedna knjiga za mir”.

Organizatori BalCannes-a su HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.

Nazad
 

 
 
 
back to top