IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Hrvatska: New Moment osvojio Lava na Weekend Media Festivalu u Rovinju

26.09.2017
Čak 55 reklamnih agencija iz regiona konkurislo je na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivala u Rovinju. Najboljim projektom, prema mišljenju agencijskog žirija, proglašen je rad "One book for peace” srpske agencije New Moment New Ideas Company.
 

 
Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regiona i dodelilo nagrade najboljima od najboljih. Po prvi put saznali smo kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru, navode iz New Momenta.

Projekat „One book for peace” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga.

Iz agencije podsećaju da su, ove godine, na najvećem svetskom festivalu kreativnosti, Cannes Lions, osvojili ukupno pet lavova za projekat "Jedna knjiga za mir”.

Organizatori BalCannes-a su HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.

Nazad
 

 
 
 
back to top