IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |  Toni Balažič prelazi u Panvitu  |   ||
   

Hrvatska: New Moment osvojio Lava na Weekend Media Festivalu u Rovinju

26.09.2017
Čak 55 reklamnih agencija iz regiona konkurislo je na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivala u Rovinju. Najboljim projektom, prema mišljenju agencijskog žirija, proglašen je rad "One book for peace” srpske agencije New Moment New Ideas Company.
 

 
Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regiona i dodelilo nagrade najboljima od najboljih. Po prvi put saznali smo kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru, navode iz New Momenta.

Projekat „One book for peace” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga.

Iz agencije podsećaju da su, ove godine, na najvećem svetskom festivalu kreativnosti, Cannes Lions, osvojili ukupno pet lavova za projekat "Jedna knjiga za mir”.

Organizatori BalCannes-a su HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.

Nazad
 

 
 
 
back to top