IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 17.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Spar nastavlja ekspanziju, u 2017. ukupno 42 radnje  |  Tržište flaširane vode vredno 2,8 milijardi evra  |  Metro postigao ciljanu zaradu u prvom kvartalu 2017/18.  |  Prehrambeni proizvođači se predstavljaju ruskim trgovcima   |  Kostić zainteresovan za deo Agrokora   |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  E-cigarete nemaju negativan uticaj na zdravlje ljudi  |  Počinje glasanje za "Najbolje iz Srbije 2017"  |  Posebni pokloni za Dan zaljubljenih u Maxiju  |  Najlepše želje kaligrafi ispisuju lične poruke na čokoladama  |  Dr. Oetker dostavio ponudu Unileveru za brend Alsa  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamrički Terrafertil  |  Globalna snaga maloprodaje  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  PepsiCo produžio partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona  |  Imlek nagradio najkreativnije ljubavne poruke  |  Mg Mivela voda prijatelj trke „Beli Kros“  |   ||
   

Svet: Nestlé podržava održivi razvoj

14.03.2017
U skladu sa dugoročnim ciljevima na koje se obavezala u znak podrške planu Ujedinjenih nacija za održivi razvoj do 2030. godine, kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine preduzeti značajne korake u svom poslovanju.

Naime, kako je sajopšteno, u narednim godinama, Nestlé će raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 miliona dece, pružanju pomoći za poboljšanje životnog standarda 30 miliona ljudi u zajednicama koje su direktno povezane sa poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju uticaja svog poslovanja na životnu sredinu i njegovom svođenju na nulu.

Na ovaj način, kompanija doprinosi društvu kroz tri ključne oblasti delovanja - pojedince i porodice, zajednice i planetu. Jedan takav primer je globalna obaveza smanjenja šećera u Nestlé konditorskim proizvodima za pet odsto do 2020. godine, što podrazumeva da će samo u Evropi, dostizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda. Pored toga, na globalnom nivou će za 10 odsto biti umanjen udeo dodate soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva veštačka boja. Kompanija će, takođe, do 2020. godine u svoje proizvode dodati najmanje 750 miliona porcija povrća, 300 miliona porcija bogatih hranljivim sastojcima poput žitarica, mahunarki i mekinja, kao i više orašastih plodova i semenki, navodi se u saopštenju kompanije.

Ovaj i drugi primeri objedinjeni su u izveštaju o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrednosti i realizacija naših obaveza 2016". U okviru izveštaja, detaljno su obrazložene i 42 Nestlé društvene obaveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabeležila, kao i budući planovi, što su stavke koje su Nestlé uvrstile u sam vrh Dau Džons Svetskog indeksa održivosti (DJSI World), kojim se ocenjuju svetske kompanije po pitanju učinka na polju održivog razvoja. 

Nazad
 


 
 
 
back to top