IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 26.06.2017 || Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |  Održan koncert u okviru kampanje Tuborg Open  |  Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  RALU Srbija sertifikovala poslovanje IFS standardom  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Kraft Heinz razmatra kupovinu Colgate-Palmolivea  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Spremni za borbu protiv sive ekonomije  |  Raste poverenje u privatne investicione fondove  |  Novi DIS u Inđiji  |  Novinari na druženju sa Udruženjem pivara Srbije  |  Posao za đake u Idea, Roda i Mercator radnjama  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Cash & Carry beleži rast  |   ||
   

Svet: Nestlé podržava održivi razvoj

14.03.2017
U skladu sa dugoročnim ciljevima na koje se obavezala u znak podrške planu Ujedinjenih nacija za održivi razvoj do 2030. godine, kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine preduzeti značajne korake u svom poslovanju.

Naime, kako je sajopšteno, u narednim godinama, Nestlé će raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 miliona dece, pružanju pomoći za poboljšanje životnog standarda 30 miliona ljudi u zajednicama koje su direktno povezane sa poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju uticaja svog poslovanja na životnu sredinu i njegovom svođenju na nulu.

Na ovaj način, kompanija doprinosi društvu kroz tri ključne oblasti delovanja - pojedince i porodice, zajednice i planetu. Jedan takav primer je globalna obaveza smanjenja šećera u Nestlé konditorskim proizvodima za pet odsto do 2020. godine, što podrazumeva da će samo u Evropi, dostizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda. Pored toga, na globalnom nivou će za 10 odsto biti umanjen udeo dodate soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva veštačka boja. Kompanija će, takođe, do 2020. godine u svoje proizvode dodati najmanje 750 miliona porcija povrća, 300 miliona porcija bogatih hranljivim sastojcima poput žitarica, mahunarki i mekinja, kao i više orašastih plodova i semenki, navodi se u saopštenju kompanije.

Ovaj i drugi primeri objedinjeni su u izveštaju o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrednosti i realizacija naših obaveza 2016". U okviru izveštaja, detaljno su obrazložene i 42 Nestlé društvene obaveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabeležila, kao i budući planovi, što su stavke koje su Nestlé uvrstile u sam vrh Dau Džons Svetskog indeksa održivosti (DJSI World), kojim se ocenjuju svetske kompanije po pitanju učinka na polju održivog razvoja. 

Nazad
 



 
 
 
back to top