IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Svet: Nestlé podržava održivi razvoj

14.03.2017
U skladu sa dugoročnim ciljevima na koje se obavezala u znak podrške planu Ujedinjenih nacija za održivi razvoj do 2030. godine, kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine preduzeti značajne korake u svom poslovanju.

Naime, kako je sajopšteno, u narednim godinama, Nestlé će raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 miliona dece, pružanju pomoći za poboljšanje životnog standarda 30 miliona ljudi u zajednicama koje su direktno povezane sa poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju uticaja svog poslovanja na životnu sredinu i njegovom svođenju na nulu.

Na ovaj način, kompanija doprinosi društvu kroz tri ključne oblasti delovanja - pojedince i porodice, zajednice i planetu. Jedan takav primer je globalna obaveza smanjenja šećera u Nestlé konditorskim proizvodima za pet odsto do 2020. godine, što podrazumeva da će samo u Evropi, dostizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda. Pored toga, na globalnom nivou će za 10 odsto biti umanjen udeo dodate soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva veštačka boja. Kompanija će, takođe, do 2020. godine u svoje proizvode dodati najmanje 750 miliona porcija povrća, 300 miliona porcija bogatih hranljivim sastojcima poput žitarica, mahunarki i mekinja, kao i više orašastih plodova i semenki, navodi se u saopštenju kompanije.

Ovaj i drugi primeri objedinjeni su u izveštaju o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrednosti i realizacija naših obaveza 2016". U okviru izveštaja, detaljno su obrazložene i 42 Nestlé društvene obaveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabeležila, kao i budući planovi, što su stavke koje su Nestlé uvrstile u sam vrh Dau Džons Svetskog indeksa održivosti (DJSI World), kojim se ocenjuju svetske kompanije po pitanju učinka na polju održivog razvoja. 

Nazad
 


 
 
 
back to top