IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 24.03.2017 || Napredne tehnike pregovaranja sa trgovcima - prijave su u toku!  |  Nova linija za flaširanje Prolom vode   |  Plazma Slana za svaku priliku  |  Sekopak EKO ostrva u Beo Zoo Vrtu  |  Stručna obuka za timove Rosa škola roditeljstva  |  Jaffa kupila Banini po početnoj ceni od 1,86 milijardi dinara  |  Crnagoracoop izvozi kafu u SAD  |  Katarina Bule novi direktor digitalnog marketinga Molson Coorsa za Evropu  |  Unilever prodaje brendove margarina i maslaca  |  Lactalis povisio ponudu za kompletno preuzimanje Parmalata  |  I dalje na snazi zabrana uvoza iz Turske  |  "Slučaj" Agrokor i dalje bez rešenja  |  Lidl i u Pirotu  |  Cigarete od 1. aprila skuplje za 10 centi  |  Jaffa najbliža kupovini Baninija  |  Al Dahra hoće još zemlje u Srbiji  |  Tikvešovo vino osvojilo srebrnu medalju  |  Magnit demantuje kupovinu Agrokorovih trgovina  |  Metro i Henkel obeležavaju Svetski dan vode   |  Gomex za osobe sa Daunovim sindromom  |   ||
   

Svet: Nestlé podržava održivi razvoj

14.03.2017
U skladu sa dugoročnim ciljevima na koje se obavezala u znak podrške planu Ujedinjenih nacija za održivi razvoj do 2030. godine, kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine preduzeti značajne korake u svom poslovanju.

Naime, kako je sajopšteno, u narednim godinama, Nestlé će raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 miliona dece, pružanju pomoći za poboljšanje životnog standarda 30 miliona ljudi u zajednicama koje su direktno povezane sa poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju uticaja svog poslovanja na životnu sredinu i njegovom svođenju na nulu.

Na ovaj način, kompanija doprinosi društvu kroz tri ključne oblasti delovanja - pojedince i porodice, zajednice i planetu. Jedan takav primer je globalna obaveza smanjenja šećera u Nestlé konditorskim proizvodima za pet odsto do 2020. godine, što podrazumeva da će samo u Evropi, dostizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda. Pored toga, na globalnom nivou će za 10 odsto biti umanjen udeo dodate soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva veštačka boja. Kompanija će, takođe, do 2020. godine u svoje proizvode dodati najmanje 750 miliona porcija povrća, 300 miliona porcija bogatih hranljivim sastojcima poput žitarica, mahunarki i mekinja, kao i više orašastih plodova i semenki, navodi se u saopštenju kompanije.

Ovaj i drugi primeri objedinjeni su u izveštaju o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrednosti i realizacija naših obaveza 2016". U okviru izveštaja, detaljno su obrazložene i 42 Nestlé društvene obaveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabeležila, kao i budući planovi, što su stavke koje su Nestlé uvrstile u sam vrh Dau Džons Svetskog indeksa održivosti (DJSI World), kojim se ocenjuju svetske kompanije po pitanju učinka na polju održivog razvoja. 

Nazad
 
 
 
 
back to top