IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 30.04.2017 || Izašao je aprilski, 57. broj InStore magazina!  |  Gomex i Nelt u humanoj misiji  |  Pad prihoda i dobiti Coca-Cole  |  Ne treba nam "lex Mercator" za zaštitu kompanija  |  Direct Media osvojila Srebrni Warz za inovativne komunikacije   |  Nacionalno priznanje u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu za Delhaize Serbia  |  Najbolji primeri održivog razvoja   |  Rodoljub Drašković nudi Todoriću da preuzme poslovanje Agrokora u Srbiji  |  NALED izabrao novi Upravni i Nadzorni odbor   |  U Kinu prvo izvozimo jagnjeće meso  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Bakina Tajna na sajmu hrane u Madridu  |  Otvoren Kodijev park na Karaburmi  |  L’Oréal u samom vrhu po ekološkom učinku  |  Carlsberg obeležio 125 godina od osnivanja pivare u Čelarevu   |  „Cif čisti Srbiju“ prvi put u Beogradu  |  PepsiCo pokrenuo program podrške brendovima u nastajanju  |  4. MARKETING SUMMIT BEOGRAD - da li ste već rezervisali mesto?  |  Don Don otvara pogon u Zaječaru  |  Gorenje SmartFlex - Prepustite brigu o sudovima profesionalcu  |   ||
   

Svet: Nestlé podržava održivi razvoj

14.03.2017
U skladu sa dugoročnim ciljevima na koje se obavezala u znak podrške planu Ujedinjenih nacija za održivi razvoj do 2030. godine, kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine preduzeti značajne korake u svom poslovanju.

Naime, kako je sajopšteno, u narednim godinama, Nestlé će raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 miliona dece, pružanju pomoći za poboljšanje životnog standarda 30 miliona ljudi u zajednicama koje su direktno povezane sa poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju uticaja svog poslovanja na životnu sredinu i njegovom svođenju na nulu.

Na ovaj način, kompanija doprinosi društvu kroz tri ključne oblasti delovanja - pojedince i porodice, zajednice i planetu. Jedan takav primer je globalna obaveza smanjenja šećera u Nestlé konditorskim proizvodima za pet odsto do 2020. godine, što podrazumeva da će samo u Evropi, dostizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda. Pored toga, na globalnom nivou će za 10 odsto biti umanjen udeo dodate soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva veštačka boja. Kompanija će, takođe, do 2020. godine u svoje proizvode dodati najmanje 750 miliona porcija povrća, 300 miliona porcija bogatih hranljivim sastojcima poput žitarica, mahunarki i mekinja, kao i više orašastih plodova i semenki, navodi se u saopštenju kompanije.

Ovaj i drugi primeri objedinjeni su u izveštaju o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrednosti i realizacija naših obaveza 2016". U okviru izveštaja, detaljno su obrazložene i 42 Nestlé društvene obaveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabeležila, kao i budući planovi, što su stavke koje su Nestlé uvrstile u sam vrh Dau Džons Svetskog indeksa održivosti (DJSI World), kojim se ocenjuju svetske kompanije po pitanju učinka na polju održivog razvoja. 

Nazad
 



 
 
 
back to top