IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 23.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |   ||
   

Švajcarska: Nakon Azije, ružičasti KitKat stiže i u Evropu

11.04.2018
Nestlé će lansirati ružičastu verziju čokoladice KitKat u Evropi iduće nedelje, nakon testiranja proizvoda u Japanu i Južnoj Koreji, saopštila je švajcarska grupa.
 
 
 
KitKat je tako postao prvi potrošački brend koji je, kao novu vrstu čokolade, razvio Barry Callebaut.
 
Potez je deo šireg napora najveće svetske prehrambene kompanije da tranformiše svoju ponudu slatkih proizvoda uvođenjem inovacija.
 
Nova KitKat čokoladica u početku će biti dostupna u Velikoj Britaniji po ceni od oko 1,20 dolara, a sledi lansiranje i u ostalim evropskim zemljama, najpre u Nemačkoj.

Švajcarski stručnjak za kakao i čokoladu Barry Callebaut novu vrstu smese za čokoladu predstavio je u septembru, kao dodatak postojećim ukusima mlečne, crne i bele čokolade. Za kompaniju Nestle, nakon više od deset godina istraživanja, ovo je prva nova vrsta čokolade decenijama unazad.
 
Ružičasta čokolada (ruby chocolate) dobija se iz crvenkastog zrna kakaoa i ne sadrži dodatake bobičastog voća ili veštačke boje.
 
Konditori, pod sve većim pritiskom potrošača sa sve izraženijom svešću o zdravoj ishrani, iznalaze nove načine da svoje proizvode učine interesantnijim.
 
Alexander von Maillot, globalni direktor konditorskog odeljka kompanije, rekao je da je lanisranje ružičaste čokoladice u Aziji bilo veoma uspešno.
 
Izvor: Reuters

Nazad
 



 
 
 
back to top