IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 30.04.2017 || Izašao je aprilski, 57. broj InStore magazina!  |  Gomex i Nelt u humanoj misiji  |  Pad prihoda i dobiti Coca-Cole  |  Ne treba nam "lex Mercator" za zaštitu kompanija  |  Direct Media osvojila Srebrni Warz za inovativne komunikacije   |  Nacionalno priznanje u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu za Delhaize Serbia  |  Najbolji primeri održivog razvoja   |  Rodoljub Drašković nudi Todoriću da preuzme poslovanje Agrokora u Srbiji  |  NALED izabrao novi Upravni i Nadzorni odbor   |  U Kinu prvo izvozimo jagnjeće meso  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Bakina Tajna na sajmu hrane u Madridu  |  Otvoren Kodijev park na Karaburmi  |  L’Oréal u samom vrhu po ekološkom učinku  |  Carlsberg obeležio 125 godina od osnivanja pivare u Čelarevu   |  „Cif čisti Srbiju“ prvi put u Beogradu  |  PepsiCo pokrenuo program podrške brendovima u nastajanju  |  4. MARKETING SUMMIT BEOGRAD - da li ste već rezervisali mesto?  |  Don Don otvara pogon u Zaječaru  |  Gorenje SmartFlex - Prepustite brigu o sudovima profesionalcu  |   ||
   

Velika Britanija: Mondelez otvara četiri proizvodne linije

21.04.2017
Mondelez International otvara četiri nove proizvodne linije u fabrici čokolade u Bournvilu u Ujedinjenom Kraljevstvu, a investicija je vredna 75 miliona funti.

Dve nove linije će proizvoditi brend Cadbury Milk i njegov klasični osnovni asortiman. Druge dve proizvodne linije proizvodiće čokoladni asortiman poput Cadbury Roses i Heroes, što je prvo značajno ulaganje u Cadburyjev asortiman u 30 godina.
 
Investicija će, kažu u Mondelezu, omogućiti da proizvodnja Dairy Milk proizvoda ostane u Bournvilu, domu brenda Cadbury u Birminghamu.

Linija za proizvodnju pločica Cadbury Dairy Milk proizvodi do osam tona čokolade na sat, odnosno 1,2 miliona pločica dnevno, u zavisnosti od veličine pločica.
 
Linije za proizvodnju Cadbury Roses i Heroes proizvode do pet tona proizvoda na sat, odnosno 13 miliona slatkiša dnevno.
 
Kako navode iz kompanije, povećanje kapaciteta rezultat je trogodišnjeg rada na ekspanziji.

Nazad
 



 
 
 
back to top