IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

BiH: Milkos planira novi proboj na tržište Srbije

19.10.2017
Sarajevska mlekara Milkos planira novi proboj na tržište Srbije.
 

 
Firma je 2016. godine stopirala izvoz zbog takozvanih necarinskih barijera, odnosno zadržavanja proizvoda na graničnim prelazima koji su znali da potraju i po desetak dana.

Direktor Milkosa Adin Fakić
zaključuje da će upravo povratak kompanije na tržište Srbije biti jedan od primarnih ciljeva u bliskoj budućnosti, prenosi BiznisInfo.

U narednom periodu planiramo da rešimo ovaj problem koji imamo sa Srbijom, tako da bi već sledeće godine nekoliko naših proizvoda koje planiramo da plasiramo moglo da nađe svoje mesto na policama tržnih centara u susednoj zemlji. Srbija ima veliki potencijal kao zemlja na čijem tlu naši proizvodi mogu uspeti,
rekao je Fakić.

Nazad
 


 
 
 
back to top