IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Slovenija: Mercatoru nagrada za kampanju "Ste, kar jeste"

12.01.2018
Kampanja "Ste, kar jeste" (Vi ste ono što jedete), kompanije Mercator, izabrana je za kampanju 2017, po izboru redakcija vodećeg slovenačkog stručnog magazina za marketing, oglašavanje i komunikacije Marketing magazin (MM).
 

 
Magazin je organizovao izbor marketinške kampanje 2017. i od 130 oglašavačkih akcija, objavljenim u rubrici Izbor MMeseca u uži izbor prošlo je jedanest, a na kraju su o pobedniku odlučili pratioci na Facebook strani.

Na osnovu glasova potrošača, Mercatorova akcija "Ste, kar jeste", postala je naj-kampanja 2017.

O uspehu kampanje svedoče i poslovni rezultati. Mercator je upravo sa tom kampanjom, za čak 14% povečao svoj udeo u najvažnijoj starosnoj ciljnoj grupi između 18 i 35 godina.

Kod te kampanje Mercator je sarađivao sa agencijom ArnoldVuga, režiser TV-spota je Sašo Podgoršek, a fotograf Primož Bregar, dok numeru No Roots peva nemačka pevačica Alice Merton.

Nazad
 


 
 
 
back to top