IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 23.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |   ||
   

Slovenija: Mercatoru nagrada za kampanju "Ste, kar jeste"

12.01.2018
Kampanja "Ste, kar jeste" (Vi ste ono što jedete), kompanije Mercator, izabrana je za kampanju 2017, po izboru redakcija vodećeg slovenačkog stručnog magazina za marketing, oglašavanje i komunikacije Marketing magazin (MM).
 

 
Magazin je organizovao izbor marketinške kampanje 2017. i od 130 oglašavačkih akcija, objavljenim u rubrici Izbor MMeseca u uži izbor prošlo je jedanest, a na kraju su o pobedniku odlučili pratioci na Facebook strani.

Na osnovu glasova potrošača, Mercatorova akcija "Ste, kar jeste", postala je naj-kampanja 2017.

O uspehu kampanje svedoče i poslovni rezultati. Mercator je upravo sa tom kampanjom, za čak 14% povečao svoj udeo u najvažnijoj starosnoj ciljnoj grupi između 18 i 35 godina.

Kod te kampanje Mercator je sarađivao sa agencijom ArnoldVuga, režiser TV-spota je Sašo Podgoršek, a fotograf Primož Bregar, dok numeru No Roots peva nemačka pevačica Alice Merton.

Nazad
 



 
 
 
back to top