IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |  Toni Balažič prelazi u Panvitu  |   ||
   

TAKMIČENJE: Manje od 10 dana do isteka roka za prijavljivanje na drugu "Pekarijadu"

22.09.2017
Nakon velikog uspeha prve "Pekarijade", kompanija Lesaffre Srbija, uz podršku Unije pekara Srbije ove godine organizovaće drugo po redu nacionalno takmičenje za najboljeg profesionalnog i mladog pekara.
 
 
 
Na drugoj "Pekarijadi" biraće se najbolji pekar u četiri kategorije: tradicionalno obogaćen hleb, burek sa sirom, obredni hleb i dekorisani slatki kroasan, dok će se mladi pekari nadmetati u kategoriji uskršnjih peciva. Prijave za najboljeg pekara Srbije su u toku i otvorene su još manje od 10 dana, tačnije do 30. septembra, a svi zainteresovani kandidati mogu se prijaviti preko veb sajta www.pekarijada.rs, putem SMS-a na broj 062/20-88-18, kao i e- mailom na: prijava@pekarijada.rs, ali i preko Facebook stranice "Pekarijada" i poštom, na adresu Milutina Milankovića 11b, 11070 Novi Beograd.

Da se dobar glas daleko čuje, bilo nam je jasno posle neočekivanog uspeha koji smo postigli prvom "Pekarijadom". Znamo da dobre prakse treba negovati, pa smo zato odlučili da jednu ovako nesvakidašnju manifestaciju nastavimo i pretvorimo u tradicuju koju ćemo sa velikom pažnjom negovati. Kroz ovakve projekte želimo da afirmišemo majstore dobrog hleba i peciva, ali i damo podsticaj mladim talentima da nam spremaju omiljena peciva koje većina od nas uvek rado konzumira, rekla je Milena Obradović, marketing menadžer kompanije Lesaffre i član organizacionog komiteta "Pekarijade".

Više informacija o "Pekarijadi", načinu prijavljivanja i uslovima konkursa možete naći na sajtu: www.pekarijada.rs.

Nazad
 


 
 
 
back to top