IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |  Marko Abramović novi generalni direktor kompanije Sojaprotein  |   ||
   

Hrvatska: Lidl počinje s izdavanjem position papera

21.04.2017
Lidl Hrvatska je saopštio da započinje s objavljivanjem tzv. position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda.
 
 
 
Prvi position paper izdat je za ribu i riblje proizvode.

Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, sertifikovati deo svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Veća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council), navodi se u saopštenju.
 
Iz kompanije podsećaju da potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže garancije da su proizvodi koje konzumiraju, ili imaju na svojim policama, proverenog porekla.
 
Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja "Na putu prema sutra" počiva na tvrdnji da dugoročan uspeh svake poslovne aktivnosti zahteva usvajanje praksi održivosti.
 
Lidlov cilj je da doprinese održivoj proizvodnji, kao i da razvija svest kod ljudi o zdravijoj ishrani, ističe trgovac i dodaje da na taj način nameravaju da naprave trajan doprinos očuvanju okoline i dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrednosti.

Nazad
 



 
 
 
back to top