IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 26.06.2017 || Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |  Održan koncert u okviru kampanje Tuborg Open  |  RALU Srbija sertifikovala poslovanje IFS standardom  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Kraft Heinz razmatra kupovinu Colgate-Palmolivea  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Spremni za borbu protiv sive ekonomije  |  Raste poverenje u privatne investicione fondove  |  Novi DIS u Inđiji  |   ||
   

Hrvatska: Lidl počinje s izdavanjem position papera

21.04.2017
Lidl Hrvatska je saopštio da započinje s objavljivanjem tzv. position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda.
 
 
 
Prvi position paper izdat je za ribu i riblje proizvode.

Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, sertifikovati deo svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Veća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council), navodi se u saopštenju.
 
Iz kompanije podsećaju da potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže garancije da su proizvodi koje konzumiraju, ili imaju na svojim policama, proverenog porekla.
 
Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja "Na putu prema sutra" počiva na tvrdnji da dugoročan uspeh svake poslovne aktivnosti zahteva usvajanje praksi održivosti.
 
Lidlov cilj je da doprinese održivoj proizvodnji, kao i da razvija svest kod ljudi o zdravijoj ishrani, ističe trgovac i dodaje da na taj način nameravaju da naprave trajan doprinos očuvanju okoline i dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrednosti.

Nazad
 



 
 
 
back to top