IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |   ||
   

Hrvatska: Lidl počinje s izdavanjem position papera

21.04.2017
Lidl Hrvatska je saopštio da započinje s objavljivanjem tzv. position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda.
 
 
 
Prvi position paper izdat je za ribu i riblje proizvode.

Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, sertifikovati deo svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Veća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council), navodi se u saopštenju.
 
Iz kompanije podsećaju da potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže garancije da su proizvodi koje konzumiraju, ili imaju na svojim policama, proverenog porekla.
 
Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja "Na putu prema sutra" počiva na tvrdnji da dugoročan uspeh svake poslovne aktivnosti zahteva usvajanje praksi održivosti.
 
Lidlov cilj je da doprinese održivoj proizvodnji, kao i da razvija svest kod ljudi o zdravijoj ishrani, ističe trgovac i dodaje da na taj način nameravaju da naprave trajan doprinos očuvanju okoline i dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrednosti.

Nazad
 


 
 
 
back to top