IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Hrvatska: Lidl počinje s izdavanjem position papera

21.04.2017
Lidl Hrvatska je saopštio da započinje s objavljivanjem tzv. position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda.
 
 
 
Prvi position paper izdat je za ribu i riblje proizvode.

Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, sertifikovati deo svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Veća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council), navodi se u saopštenju.
 
Iz kompanije podsećaju da potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže garancije da su proizvodi koje konzumiraju, ili imaju na svojim policama, proverenog porekla.
 
Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja "Na putu prema sutra" počiva na tvrdnji da dugoročan uspeh svake poslovne aktivnosti zahteva usvajanje praksi održivosti.
 
Lidlov cilj je da doprinese održivoj proizvodnji, kao i da razvija svest kod ljudi o zdravijoj ishrani, ističe trgovac i dodaje da na taj način nameravaju da naprave trajan doprinos očuvanju okoline i dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrednosti.

Nazad
 


 
 
 
back to top