IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 30.04.2017 || Izašao je aprilski, 57. broj InStore magazina!  |  Gomex i Nelt u humanoj misiji  |  Pad prihoda i dobiti Coca-Cole  |  Ne treba nam "lex Mercator" za zaštitu kompanija  |  Direct Media osvojila Srebrni Warz za inovativne komunikacije   |  Nacionalno priznanje u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu za Delhaize Serbia  |  Najbolji primeri održivog razvoja   |  Rodoljub Drašković nudi Todoriću da preuzme poslovanje Agrokora u Srbiji  |  NALED izabrao novi Upravni i Nadzorni odbor   |  U Kinu prvo izvozimo jagnjeće meso  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Bakina Tajna na sajmu hrane u Madridu  |  Otvoren Kodijev park na Karaburmi  |  L’Oréal u samom vrhu po ekološkom učinku  |  Carlsberg obeležio 125 godina od osnivanja pivare u Čelarevu   |  „Cif čisti Srbiju“ prvi put u Beogradu  |  PepsiCo pokrenuo program podrške brendovima u nastajanju  |  4. MARKETING SUMMIT BEOGRAD - da li ste već rezervisali mesto?  |  Don Don otvara pogon u Zaječaru  |  Gorenje SmartFlex - Prepustite brigu o sudovima profesionalcu  |   ||
   

Hrvatska: Lidl počinje s izdavanjem position papera

21.04.2017
Lidl Hrvatska je saopštio da započinje s objavljivanjem tzv. position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda.
 
 
 
Prvi position paper izdat je za ribu i riblje proizvode.

Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, sertifikovati deo svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Veća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council), navodi se u saopštenju.
 
Iz kompanije podsećaju da potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže garancije da su proizvodi koje konzumiraju, ili imaju na svojim policama, proverenog porekla.
 
Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja "Na putu prema sutra" počiva na tvrdnji da dugoročan uspeh svake poslovne aktivnosti zahteva usvajanje praksi održivosti.
 
Lidlov cilj je da doprinese održivoj proizvodnji, kao i da razvija svest kod ljudi o zdravijoj ishrani, ističe trgovac i dodaje da na taj način nameravaju da naprave trajan doprinos očuvanju okoline i dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrednosti.

Nazad
 



 
 
 
back to top