IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

SLOVENIJA: Lidl će smanjiti nivo šećera i soli

14.06.2017
Lidl Slovenija obavezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome cilju če ići postupno i u bliskoj saradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti, kako bi što više približio važnost zdrave ishrane s manje šećera i soli, te na taj način aktivno učestvovao u prevenciji bolesti koje su s tim povezane.
 


Lidl Slovenija već je pre nekoliko godina uveo različite mere kojima je podsticao smanjivanje dodatnog šećera i soli.
 
Jedan od primera dobre prakse u tom području je Lidlova mesna privatna robna marka Sveže meso, koja sada sadrži stopostotno mleveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije sarađuje i u podizanju svesti o zdravoj ishrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primera radi - manja količina masnoće, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i slično). 

Nazad
 


 
 
 
back to top