IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 24.08.2017 || Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Lidl ubrzava ekspanziju  |  Dobavljači Konzuma BiH čekaju odluku Veća poverilaca  |  Carrefour testira nove formate  |  Šteta od 33 miliona evra zbog zaraženih jaja  |  Agrobiznis otvara vrata većoj saradnji   |  Milenijalci najviše vole Klas, Plazmu, Fructal...  |  Inicijativa za veću saradnju sa afričkim zemljama  |  EK razmatra Bayer-ovo preuzimanje Monsanta  |  Platili kaznu zbog reklame na engleskom   |  Neltu dodeljen status ovlašćenog privrednog subjekta  |  Oglašena druga prodaja mlekare Plana  |   Više od 70% građana kupuje online   |  Kofola beleži rast prodaje od skoro 20%  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka  |  Lidl u svetu mode   |  Molson Coors smanjuje svoj otpad   |  Lav dodelio Škodu oktaviju na Beer festu   |  Najveća organska farma sitne stoke dobiće i svoju mlekaru  |  Održano finale Roda 3×3 prvenstva Srbije  |   ||
   

SLOVENIJA: Lidl će smanjiti nivo šećera i soli

14.06.2017
Lidl Slovenija obavezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome cilju če ići postupno i u bliskoj saradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti, kako bi što više približio važnost zdrave ishrane s manje šećera i soli, te na taj način aktivno učestvovao u prevenciji bolesti koje su s tim povezane.
 


Lidl Slovenija već je pre nekoliko godina uveo različite mere kojima je podsticao smanjivanje dodatnog šećera i soli.
 
Jedan od primera dobre prakse u tom području je Lidlova mesna privatna robna marka Sveže meso, koja sada sadrži stopostotno mleveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije sarađuje i u podizanju svesti o zdravoj ishrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primera radi - manja količina masnoće, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i slično). 

Nazad
 



 
 
 
back to top