IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

Francuska: L'Oréal snažan u četvrtom tromesečju

12.02.2018
Prihod u poslednjem kvartalu porastao je za 5,5% na uporednoj osnovi, saopšteno je iz kozmetičke kompanije sa sedištem u Parizu, sa luksuznim proizvodima kao predvodnicima rasta šesto tromesečje zaredom.
 

To je iznad očekivanog rasta od 4,9%, koliko su predvideli analtičari.

U kompaniji kažu da je globalni rast prodaje luksuznih preoizvoda, pre svih Lancome brenda, donekle nadomestio slabiji rast u diviziji kozmetičkioh proizvoda široke potrošnje, koji predstavljaju gotovo polovinu ukupne prodaje.

Potrošačima koji su ranije kupovali Garnier šampone i L'Oréal Paris noćne kreme u drogerijama sad pažnju privlače i manje poznati brendovi, dok, sa druge strane, L'Oréal Luxe ostvaruje "spektakularan rast, naročito u Aziji”, izjavio je izvršni direktor kompanije Jean-Paul Agon.

Prodaja u luksuznoj diviziji L'Oréala skočila je za 9,8% u četvrtom, prazničnom tromesečju, slede potrošački segment sa rastom od 3% i profesionalne linije za salone sa rastom za 2%.

Celogodišnji operativni profit porastao je za 3%, na 4,7 milijardi evra, a kompanija je izvestila i o rekodrnoj vrednosti operativne margine za 18%.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 


 
 
 
back to top