IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |  Jelen vodi na utakmicu Srbija – Brazil   |  Immofinanz u Požarevcu otvorio peti Stop Shop ritejl park u Srbiji   |  Trgovci potvrdili da kreću sa naplatom kesa  |  Imlek i ove godine održao Dan farmera rekordera  |  PerSu pozvao lokalne proizvođače na saradnju   |  Gomex pokrovitelj Festivala profesionalnih pozorišta   |  Prodaja u hipermarketima u padu, Auchan najavio zatvaranja objekata  |  Johnson & Johnson sa rezultatima iznad očekivanja  |  San Pellegrino prihodovao 895 miliona evra  |  Marbo uručio prvu donaciju lopti  |  Promene na čelu kompanije Philip Morris  |  Gorenje i ove godine na 44. sajmu građevinarstva   |   ||
   

KONFERENCIJA: Kompanije posvećene održivom razvoju i odgovornom poslovanju

12.12.2017
Na osmoj tradicionalnoj konferenciji o društveno odgovornom poslovanju, CSR Forumu kompanije članice još jednom su izrazile posvećenost održivom razvoju i odgovornom poslovanju.
 

 
Broj kompanija u Srbiji koje integrišu CSR principe u strategiju poslovanja i razvijaju strateške CSR programe je iz godine u godinu sve veći. Kompanije su posvećene i ispunjenju ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija i u svoje aktivnosti uključuju one koje se tiču ispunjenja ciljeva: kvalitetnog obrazovanja, dobrog zdravlja i blagostanja za sve, inkluzivnog i održivog ekonomskog rasta, rodne ravnopravnosti i okončanja gladi i siromaštva, kazao je Neven Marinović, izvršni direktor Foruma za odgovorno poslovanje.

Kako je saopšteno, na konferenciji je istaknuto i da mediji treba da budu otvoreniji za praćenje društveno odgovornih inicijativa kompanija kako bi doprineli širenju dobrih korporativnih praksi u Srbiji.  

Primer praksi društveno odgovornog poslovanja u Holandiji srpskoj publici predstavila je i Bernedine Bos iz CSR Holandija, poručivši da su transformativni biznis modeli budućnost u društveno odgovornom poslovanju, te da je uključivanje održivnih principa u lanac nabavke kompanije veoma značajno za njihov dalji razvoj.

Odgovornost u lancu nabavke bila je i tema jednog od panela konferencije, gde su srpske kompanije predstavile svoje prakse u ovom polju i pokazale značajan napredak i unapređenje u procesima koji su sve više inkluzivni ka malim i socijlanim preduzećima, a velike kompanije i zajednički razvijaju društveno odgovorne prakse sa svojim dobavljačima.

Kompanije u Srbiji posvećene su i stvaranju programa radi pospešivanja zapošljivosti mladih i samo u toku prošle godine članice Foruma kreirale su 3.706 novih prilika za prakse, obuke i treninge mladih koji su im pomogli u razvijanju veština i kompetitivnosti na tržištu rada.

Anna Mamalaki iz Titan Cement predstavila je programe podrške velike evropske kompanije, ali i ciljeve evropske inicijative Pakt za mlade, čiji je Forum za odgovorno poslovanje nacionalni partner za Srbiju.

Ovom prilikom predstavljena je i publikacija Preporuke za unapređenje Zakona o zapošljavanju i profesionalnoj rehabilitaciji osoba sa invaliditetom, kao i primeri dobre prakse kompanija u ovom domenu.
 
Dodeljene nagrade za korporativno volontiranje po sedmi put

Nagradu za korporativno volontiranje, dodeljuju Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv s ciljem da se nagrade i promovišu one kompanije koje ulažu u lokalnu zajednicu kroz lično angažovanje svojih zaposlenih, razvijajući konstruktivna partnerstva sa organizacijama i institucijama u lokalnoj zajednici.

Nagrada za korporativno volontiranje uspostavljena je 2011. godine u saradnji sa međunarodnim partnerima CSR Europe i BITC u sklopu obeležavanja evropske godine volontiranja, kao deo šire inicijative koja je realizovana u 23 evropske zemlje.

Među dobitnicima su se i ove godine našle kompanije iz sektora robe široke potrošnje:

„Najbolji volonterski program” - Atlantic Grupa za Srbiju za program za  „Dan vrednosti"

„Razvoj zaposlenih” - Coca-Cola HBC Srbija za program ”Coca-Cola klub volontera”

„Najbolja volonterska akcija” - Bambi a.d. za program "Bambi karavan”

Među nagrađenima je i agencija Direct media a.d. za program ”Dečije selo: Amfiteatar u bojama duge”, koja je dobila nagradu „Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici".
 




Nazad
 



 
 
 
back to top