IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Makedonija: Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja

12.01.2018
Od početka godine, firma Kolid S Team je ekskluzivni uvoznik i distributer proizvoda kompanije Belje, među kojima je na tržištu najpoznatiji krem sir ABC.
 

 
Kako su iz kompanije izjavili za InStore, saradnja sa Agrokorom je počela odavno, sa izvozom brenda Sunday u markete Konzum i Mercator. Otuda je proizašla ponuda da Kolid S Team preuzme distribuciju proizvoda Belja, kompanije koja je deo Agrokora od 2005. godine.

Imali smo i ranije ponudu, ali nismo bili spremni da je prihvatimo zbog već širokog portfolija koji ima naša distribucija. Otvaranjem nove, četvrte divizije, stvorio se prostor za uključivanje i proizvoda kompanije Belje, izjavili su iz firme Kolid S Team.

Dugoročni ugovor koji je potpisan podrazumeva potpuno novu strategiju za marketing i prodaju, u poređenju sa dosadašnjom.

Naša očekivanja su u skladu sa očekivanjima principala, a ona su da promena distribitera dovede do povećanja prodaje proizvoda Belja na makedonskom tržištu, rekli su iz kompanije.

Nazad
 


 
 
 
back to top