IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 23.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |   ||
   

Makedonija: Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja

12.01.2018
Od početka godine, firma Kolid S Team je ekskluzivni uvoznik i distributer proizvoda kompanije Belje, među kojima je na tržištu najpoznatiji krem sir ABC.
 

 
Kako su iz kompanije izjavili za InStore, saradnja sa Agrokorom je počela odavno, sa izvozom brenda Sunday u markete Konzum i Mercator. Otuda je proizašla ponuda da Kolid S Team preuzme distribuciju proizvoda Belja, kompanije koja je deo Agrokora od 2005. godine.

Imali smo i ranije ponudu, ali nismo bili spremni da je prihvatimo zbog već širokog portfolija koji ima naša distribucija. Otvaranjem nove, četvrte divizije, stvorio se prostor za uključivanje i proizvoda kompanije Belje, izjavili su iz firme Kolid S Team.

Dugoročni ugovor koji je potpisan podrazumeva potpuno novu strategiju za marketing i prodaju, u poređenju sa dosadašnjom.

Naša očekivanja su u skladu sa očekivanjima principala, a ona su da promena distribitera dovede do povećanja prodaje proizvoda Belja na makedonskom tržištu, rekli su iz kompanije.

Nazad
 



 
 
 
back to top