IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Svet: Istraživanje o "otpornosti brendova" na internetu

08.11.2017
Međunarodna agencija za komunikacije Grayling objavila je istraživanje u kojem se navodi da skoro polovina kompanija koje se nalaze na godišnjoj listi Fortune magazina nisu prošle test "otpornosti brenda".

 
Ovakav nalaz istraživanja ukazuje na postojanje značajnih rizika od narušavanja reputacije ovih kompanija.

Kako je saopštio Grayling, istraživanje pod nazivom Kritični uslovi (The Critical Conditions) ispituje pretraživačke profile internacionalnih kompanija, iz različitih oblasti, koje se nalaze na Fortune Global 500 listi. U istraživanju je korišćen poseban alat kompanije Grayling za upravljanje reputacijom pod nazivom GCore, koji akcenat stavlja na najveće probleme sa kojima se kompanije danas suočavaju, i utvrđuje u kakvom su stanju pretraživački profili ispitivanih brendova. Postavlja se pitanje da li velike i uspešne kompanije imaju adekvatne digitalne i komunikacione strategije koje mogu da opstanu u onlajn prostoru koji je otporan?

Čak i među najvećim međunarodnim kompanijama, gotovo polovina je imala negativan sadržaj na prvoj stranici njihovih Google pretraživačkih profila.

Većina tog negativnog sadržaja je starijeg datuma - najstarija priča koju je GCore pronašao na prvoj stranici pretraživačkog profila jedne kompanije datira iz jula 2013. godine.

Naša analiza pokazuje da loša iskustva ljudi imaju negativan uticaj na pretraživačke profile brendova.

Potrošači se sve više otuđuju od prehrambene industrije, a razlog je sve veći nesklad između onoga što se prikazuje u reklamama i onoga što dobijaju u realnosti. Upravo ovo dovodi do nepoverenja u industriju kada dođe do kriznih situacija.

Uz aktivnosti nevladinih organizacija, online aktivista, predstavnika građanskog novinarstva i medija, biznismena, političara i drugih zainteresovanih strana ne možete očekivati da će negativne priče biti tako lako zaboravljene. Kako naše istraživanje pokazuje negativni sadržaji mogu dugo kružiti internetom. Ovo može imati jak uticaj na reputaciju brenda, pa čak i na njegovu vrednost, izjavio je Jon Meakin, direktor odeljenja za strateške usluge u kompaniji Grayling.

Iako najveće svetske tehnološke kompanije nisu otporne na negativne sadržaje one ipak uspevaju da iskontrolišu da se ovakve priče ne nalaze na prvim stranama u rezultatima pretrage. Međutim, sajber napadi su rizici sa kojima se ovi brendovi najčešće suočavaju i to predstavlja rizik za njihovu reputaciju.

Pristup informacijama direktno povezuje organizacije sa njihovom publikom, ali donosi i potrebu za većom korporativnom transparentnošću i etičkim ponašanjem. Pretraga na Googlu predstavlja nove izazove za reputaciju brenda i svakoj organizaciji koja daje vrednost svom javnom imidžu potreban je proaktivan pristup upravljanju svojim profilom pretrage, istakla je Nataša Trslić Štambak, direktorka kompanije Grayling za jugoistočnu Evropu.

Istraživanje Kritični uslovi je deo serijala Advantage series kompanije Grayling. Advantage series jeste istraživački i informativni program koji se odnosi na reputacione i komunikacione izazove sa kojima se organizacije danas susreću.
 
Izvor: eKapija


Nazad
 


 
 
 
back to top