IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Holandija: Holanđani menjaju kupovne navike

07.11.2017
Procenat holandskih potrošača koji kupuju u više od dve radnje značajno je pao, prema podacima Deloitte-a. Rastuća grupa potrošača sada posećuje samo jedan baner.
 

 
U 2015, 66% holandskih potrošača kupovine je obavljalo u tri supermarketa ili više, ali taj procenat je pao na 58% u 2017. Skoro 11% potrošača koristi samo jedan format za kupovinu, dok ih je pre dve godine bilo samo oko 6%.

Deloiite objašnjava da je kraj ekonomske krize u velikoj meri doprineo ovakvom razvoju.

Povećan broj potrošača finansijski je ojačao i nema potrebu da se bavi "lovom” na niske cene u nekoliko supermarketa. Oni biraju ugodnost kupovine svih potrebnih proizvoda na jednom mestu, objašnjavaju iz Deloitte-a.

Nazad
 


 
 
 
back to top