IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Holandija: Holanđani menjaju kupovne navike

07.11.2017
Procenat holandskih potrošača koji kupuju u više od dve radnje značajno je pao, prema podacima Deloitte-a. Rastuća grupa potrošača sada posećuje samo jedan baner.
 

 
U 2015, 66% holandskih potrošača kupovine je obavljalo u tri supermarketa ili više, ali taj procenat je pao na 58% u 2017. Skoro 11% potrošača koristi samo jedan format za kupovinu, dok ih je pre dve godine bilo samo oko 6%.

Deloiite objašnjava da je kraj ekonomske krize u velikoj meri doprineo ovakvom razvoju.

Povećan broj potrošača finansijski je ojačao i nema potrebu da se bavi "lovom” na niske cene u nekoliko supermarketa. Oni biraju ugodnost kupovine svih potrebnih proizvoda na jednom mestu, objašnjavaju iz Deloitte-a.

Nazad
 


 
 
 
back to top