IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Hrvatska: Heineken u Karlovcu gradi zeleno skladište

13.04.2017
Kompanija Heineken Hrvatska započela je projekt zelenog skladišta – svoju centralnu investiciju u 2017. godini vrednu 2,6 miliona evra, koja predstavlja dodatni doprinos održivom poslovanju i zaštiti životne sredine.
 

 
Novo skladište za gotove proizvode u sklopu pivare u Karlovcu, površine 5.100m2 i visine preko 11m, bit će izgrađeno prema principima zelene izgradnje što podrazumijeva smanjenje uticaja na okolinu u svim fazama izgradnje i korišćenja zgrade. Pri tom se naglasak stavlja na energetsku efikasnost, ekološki prihvatljive materijale visokog kvaliteta pogodne za recikliranje, ali i smanjenje količine građevinskog i ostalog otpada koji nastaje u procesu izgradnje.

U Heinekenu Hrvatska kontinuirano se trudimo da smanjimo štetan uticaj na okolinu, jer je jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo 'zeleno' poslovanje. Ponosni smo na naše konstantno smanjenje emisije CO2 i upotrebe vode, zatim na uspehe na području upravljanja otpadom, kao i na činjenicu da koristimo električnu energiju dobijenu iz 100% obnovljivih izvora. Osim što smo dokazani prijatelj prirode, pri proizvodnji naših proizvoda prednost dajemo domaćim sirovinama i na taj način podstičemo razvoj hrvatske poljoprivrede, rekla je Valentina Belavić, direktor lanca nabavke u Heinekenu Hrvatska.

Predsednik Uprave kompanije Heineken Hrvatska Boris Miloushev,
tom prilikom je istakao kako je kompanija predvodnik na području društvene odgovornosti i održivog poslovanja na hrvatskom tržištu. Osim insistiranja na najvišim standardima zaštite i sigurnosti zaposlenih na radnom mestu, Heineken Hrvatska u proizvodnji koristi prirodne sastojke i sirovine domaćeg porekla. Istovremeno, kompanija dosta ulaže u dobrobit lokalne zajednice i brine o očuvanju okoline, dodao je on.

Završetak skladišta očekuje se polovinom oktobra.


Nazad
 


 
 
 
back to top