IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 30.04.2017 || Izašao je aprilski, 57. broj InStore magazina!  |  Gomex i Nelt u humanoj misiji  |  Pad prihoda i dobiti Coca-Cole  |  Ne treba nam "lex Mercator" za zaštitu kompanija  |  Direct Media osvojila Srebrni Warz za inovativne komunikacije   |  Nacionalno priznanje u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu za Delhaize Serbia  |  Najbolji primeri održivog razvoja   |  Rodoljub Drašković nudi Todoriću da preuzme poslovanje Agrokora u Srbiji  |  NALED izabrao novi Upravni i Nadzorni odbor   |  U Kinu prvo izvozimo jagnjeće meso  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Bakina Tajna na sajmu hrane u Madridu  |  Otvoren Kodijev park na Karaburmi  |  L’Oréal u samom vrhu po ekološkom učinku  |  Carlsberg obeležio 125 godina od osnivanja pivare u Čelarevu   |  „Cif čisti Srbiju“ prvi put u Beogradu  |  PepsiCo pokrenuo program podrške brendovima u nastajanju  |  4. MARKETING SUMMIT BEOGRAD - da li ste već rezervisali mesto?  |  Don Don otvara pogon u Zaječaru  |  Gorenje SmartFlex - Prepustite brigu o sudovima profesionalcu  |   ||
   

Hrvatska: Heineken u Karlovcu gradi zeleno skladište

13.04.2017
Kompanija Heineken Hrvatska započela je projekt zelenog skladišta – svoju centralnu investiciju u 2017. godini vrednu 2,6 miliona evra, koja predstavlja dodatni doprinos održivom poslovanju i zaštiti životne sredine.
 

 
Novo skladište za gotove proizvode u sklopu pivare u Karlovcu, površine 5.100m2 i visine preko 11m, bit će izgrađeno prema principima zelene izgradnje što podrazumijeva smanjenje uticaja na okolinu u svim fazama izgradnje i korišćenja zgrade. Pri tom se naglasak stavlja na energetsku efikasnost, ekološki prihvatljive materijale visokog kvaliteta pogodne za recikliranje, ali i smanjenje količine građevinskog i ostalog otpada koji nastaje u procesu izgradnje.

U Heinekenu Hrvatska kontinuirano se trudimo da smanjimo štetan uticaj na okolinu, jer je jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo 'zeleno' poslovanje. Ponosni smo na naše konstantno smanjenje emisije CO2 i upotrebe vode, zatim na uspehe na području upravljanja otpadom, kao i na činjenicu da koristimo električnu energiju dobijenu iz 100% obnovljivih izvora. Osim što smo dokazani prijatelj prirode, pri proizvodnji naših proizvoda prednost dajemo domaćim sirovinama i na taj način podstičemo razvoj hrvatske poljoprivrede, rekla je Valentina Belavić, direktor lanca nabavke u Heinekenu Hrvatska.

Predsednik Uprave kompanije Heineken Hrvatska Boris Miloushev,
tom prilikom je istakao kako je kompanija predvodnik na području društvene odgovornosti i održivog poslovanja na hrvatskom tržištu. Osim insistiranja na najvišim standardima zaštite i sigurnosti zaposlenih na radnom mestu, Heineken Hrvatska u proizvodnji koristi prirodne sastojke i sirovine domaćeg porekla. Istovremeno, kompanija dosta ulaže u dobrobit lokalne zajednice i brine o očuvanju okoline, dodao je on.

Završetak skladišta očekuje se polovinom oktobra.


Nazad
 



 
 
 
back to top