IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Hrvatska: Heineken otvorio zeleno skladište

14.11.2017
Kompanija Heinken Hrvatska u krugu pivare u Karlovcu otvorila je zeleno skladište – svoju glavnu investiciju u 2017. godini vrednu više od 20,5 miliona kuna koja predstavlja najnoviji doprinos firme održivom poslovanju i zaštiti okoline.
 
 
 
Novo skladište za gotove proizvode, unutrašnje površine 5.200 kvadrata, visine 11 metara i kapaciteta više od 7.000 paleta, izgrađeno je u svega sedam meseci prema principima zelene gradnje, što podrazumeva smanjenje uticaja na okolinu u svim fazama izgradnje, ali i korišćenja zgrade. Pritom je naglasak stavljen na energetsku efikasnost, visokokvalitetne ekološki prihvatljive materijale pogodne za recikliranje, ali i smanjenje količine građevinskog i ostalog otpada koji nastaje u procesu gradnje. Tako je, na primer, po prvi put u Hrvatskoj korišćena nova tehnologija temeljenja kojom se iskopi smanjuju do 50%, a što u ovom konkretnom slučaju iznosi čak 5.000 tona manje zemlje odložene na deponiju, nego da se koristila klasična metoda postavljanja temelja. 

Spoljni zidovi zgrade izrađeni od su reciklabilnih panela s izolacijskim jezgrom od negorivog materijala, krovni pokrov izrađen je od kompozitnih termoizolacijskih panela, a posebna pažnja je stavljena na energetski efikasnu rasvetu – LED svetiljke i reflektore kojima se upravlja senzorima pokreta. Upravo zbog racionalne uptrebe energije i izolacije zgrade, zeleno skladište kompanije Heineken Hrvatska svrstano je u energetski razred A+ prema novom Pravilniku o energetskom pregledu zgrade i energetskom certifikovanju.
 
Zeleno poslovanje jedna je od ključnih strateških odrednica naše kompanije. U Heinekenu Hrvatska konstantno smanjujemo emisiju ugljen-dioksida i upotrebu vode pri proizvodnji. Ponosni smo i na naše uspehe na području upravljanja otpadom i što koristimo električnu energiju dobijenu iz 100% obnovljivih izvora, a i nove kancelarije u Zagrebu su nam eco-friendly. Osim što smo dokazani prijatelj prirode, pri proizvodnji naših kvalitetnih proizvoda prednost dajemo sirovinama domaćih uzgajivača, za šta je primer ječam s hrvatskih polja za naše Karlovačko, rekla je Valentina Belavić, direktor Sektora lanca snabdevanja u Heinekenu Hrvatska. 


Nazad
 


 
 
 
back to top