IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Hrvatska: Heineken otvorio zeleno skladište

14.11.2017
Kompanija Heinken Hrvatska u krugu pivare u Karlovcu otvorila je zeleno skladište – svoju glavnu investiciju u 2017. godini vrednu više od 20,5 miliona kuna koja predstavlja najnoviji doprinos firme održivom poslovanju i zaštiti okoline.
 
 
 
Novo skladište za gotove proizvode, unutrašnje površine 5.200 kvadrata, visine 11 metara i kapaciteta više od 7.000 paleta, izgrađeno je u svega sedam meseci prema principima zelene gradnje, što podrazumeva smanjenje uticaja na okolinu u svim fazama izgradnje, ali i korišćenja zgrade. Pritom je naglasak stavljen na energetsku efikasnost, visokokvalitetne ekološki prihvatljive materijale pogodne za recikliranje, ali i smanjenje količine građevinskog i ostalog otpada koji nastaje u procesu gradnje. Tako je, na primer, po prvi put u Hrvatskoj korišćena nova tehnologija temeljenja kojom se iskopi smanjuju do 50%, a što u ovom konkretnom slučaju iznosi čak 5.000 tona manje zemlje odložene na deponiju, nego da se koristila klasična metoda postavljanja temelja. 

Spoljni zidovi zgrade izrađeni od su reciklabilnih panela s izolacijskim jezgrom od negorivog materijala, krovni pokrov izrađen je od kompozitnih termoizolacijskih panela, a posebna pažnja je stavljena na energetski efikasnu rasvetu – LED svetiljke i reflektore kojima se upravlja senzorima pokreta. Upravo zbog racionalne uptrebe energije i izolacije zgrade, zeleno skladište kompanije Heineken Hrvatska svrstano je u energetski razred A+ prema novom Pravilniku o energetskom pregledu zgrade i energetskom certifikovanju.
 
Zeleno poslovanje jedna je od ključnih strateških odrednica naše kompanije. U Heinekenu Hrvatska konstantno smanjujemo emisiju ugljen-dioksida i upotrebu vode pri proizvodnji. Ponosni smo i na naše uspehe na području upravljanja otpadom i što koristimo električnu energiju dobijenu iz 100% obnovljivih izvora, a i nove kancelarije u Zagrebu su nam eco-friendly. Osim što smo dokazani prijatelj prirode, pri proizvodnji naših kvalitetnih proizvoda prednost dajemo sirovinama domaćih uzgajivača, za šta je primer ječam s hrvatskih polja za naše Karlovačko, rekla je Valentina Belavić, direktor Sektora lanca snabdevanja u Heinekenu Hrvatska. 


Nazad
 


 
 
 
back to top