IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |  Marko Abramović novi generalni direktor kompanije Sojaprotein  |   ||
   

Hrvatska: Heineken otvorio zeleno skladište

14.11.2017
Kompanija Heinken Hrvatska u krugu pivare u Karlovcu otvorila je zeleno skladište – svoju glavnu investiciju u 2017. godini vrednu više od 20,5 miliona kuna koja predstavlja najnoviji doprinos firme održivom poslovanju i zaštiti okoline.
 
 
 
Novo skladište za gotove proizvode, unutrašnje površine 5.200 kvadrata, visine 11 metara i kapaciteta više od 7.000 paleta, izgrađeno je u svega sedam meseci prema principima zelene gradnje, što podrazumeva smanjenje uticaja na okolinu u svim fazama izgradnje, ali i korišćenja zgrade. Pritom je naglasak stavljen na energetsku efikasnost, visokokvalitetne ekološki prihvatljive materijale pogodne za recikliranje, ali i smanjenje količine građevinskog i ostalog otpada koji nastaje u procesu gradnje. Tako je, na primer, po prvi put u Hrvatskoj korišćena nova tehnologija temeljenja kojom se iskopi smanjuju do 50%, a što u ovom konkretnom slučaju iznosi čak 5.000 tona manje zemlje odložene na deponiju, nego da se koristila klasična metoda postavljanja temelja. 

Spoljni zidovi zgrade izrađeni od su reciklabilnih panela s izolacijskim jezgrom od negorivog materijala, krovni pokrov izrađen je od kompozitnih termoizolacijskih panela, a posebna pažnja je stavljena na energetski efikasnu rasvetu – LED svetiljke i reflektore kojima se upravlja senzorima pokreta. Upravo zbog racionalne uptrebe energije i izolacije zgrade, zeleno skladište kompanije Heineken Hrvatska svrstano je u energetski razred A+ prema novom Pravilniku o energetskom pregledu zgrade i energetskom certifikovanju.
 
Zeleno poslovanje jedna je od ključnih strateških odrednica naše kompanije. U Heinekenu Hrvatska konstantno smanjujemo emisiju ugljen-dioksida i upotrebu vode pri proizvodnji. Ponosni smo i na naše uspehe na području upravljanja otpadom i što koristimo električnu energiju dobijenu iz 100% obnovljivih izvora, a i nove kancelarije u Zagrebu su nam eco-friendly. Osim što smo dokazani prijatelj prirode, pri proizvodnji naših kvalitetnih proizvoda prednost dajemo sirovinama domaćih uzgajivača, za šta je primer ječam s hrvatskih polja za naše Karlovačko, rekla je Valentina Belavić, direktor Sektora lanca snabdevanja u Heinekenu Hrvatska. 


Nazad
 



 
 
 
back to top