IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

PRIZNANJE: Grand Prix za Mlekoprodukt

19.04.2018
Kompanija Mlekoprodukt osvojila je Grand Prix u kategoriji inovativnih poslovnih rešenja, na takmičenju u organizaciji Francusko - srpske privredne komore, i to za kampanju uvođenja finih francuskih sireva Ile de France na srpsko tržište. 
 

Uvođenje francuskih sireva na naše tržište predstavlja izazov za Mlekoprodukt, jer srpski potrošač nema formiranu naviku da konzumira francuske sireve. Na srpskom tržištu broj sireva je prilično ograničen i mogu se naći uglavnom sveži, topljeni ili polutvrdi sirevi. Uvezli smo bri, kamember, kremasti koziji sir i bri sa plavim plesnima, ali smo paraleno pokušali da potrošačima približimo francusku gastronomsku kulturu i edukujemo ih o upotrebi i konzumaciji delikatesnih sireva. Ideja je više nego uspela, potrošači su sjajno odreagovali i prihvatili proizvode, tako da sada već planiramo i sledeće korake. Priznanje koje smo dobili od Francusko - srpske privredne komore mnogo nam znači, jer potvrđuje da smo povukli pravi potez na tržištu, izjavila je tim povodom Bojana Momčilov, menadžer komunikacija Mlekoprodukta.

Mlekoprodukt je u cilju promocije kulture francuskih sireva u proteklom periodu organizovao niz aktivnosti, poput degustacija na mestima prodaje, nastavnih i zabavnih programa za najmlađe, degustacije jela pripremljenih na bazi francuskih sireva. 
 

Posebno smo ponosni što smo za program promocija uspeli u Srbiju da dovedemo i Rolana Bartelemija, najvećeg svetskog stručnjaka za sir, koji je na nizu događaja javnosti predstavio tajne francuskih delikatesa. U okviru promocija organizovali  smo i događaje na kojima su Ile de France sireve sa vinima uparivali domaći vinski autoriteti poput Igora Lukovića, dodala je ona. 
 
Grand Prix za inovativno poslovno rešenje Mlekoproduktu je uručio predsednik Francusko-srpske privredne komore, Dragoljub Damljanović, na večeri koja je održana 17. aprila u Beogradu, uz prisustvo Ambasadora Francuske, Nj.E. Frederika Mondolinija, diplomatskog kora, uglednih privrednika i predstavnika francuskih kompanija u Srbiji.  Inače, dobitnici Grand Prix nagrada kandidovali su se za učešće na konkursu za međunarodni trofej koji dodeljuje Udruženje francuskih privrednih komora u inostranstvu, na Gala večeri u junu u Parizu.

Nazad
 




 
 
 
back to top