IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Austrija: Gebrüder Weiss povećao prihode

14.03.2017
Međunarodno transportno i logističko preduzeće Gebrüder Weiss je u fiskalnoj 2016. godini ostvarilo preliminarni prihod od 1,36 milijardi evra, što je povećanje od oko 6,4 procenata u poređenju sa prethodnom godinom.

 
 
S obzirom na nestabilnu privrednu situaciju, veoma smo zadovoljni rezultatom. Postavili smo jaku osnovu za ostvarenje najvažnijeg cilja kompanije – Service Excellence – i kao međunarodno logističko preduzeće sa kompletnom uslugom, nastavili smo sa proširenjem svojih usluga, izjavio je Volfgang Nisner, predsednik upravnog odbora kompanije Gebrüder Weiss (na slici) u osvrtu na prethodnu godinu.
 
 
Kako ističu iz kompanije, u središtu pažnje proteklih godina bio je dalji razvoj usluga Gebrüder Weissa za sektore visoke tehnologije i automobilske industrije, kao i uspostavljanje logističkih rešenja za proizvođače robe široke potrošnje i robnih marki. U oblasti usluga kućne dostave, kompanija Gebrüder Weiss je sa svojim dvočlanim timovima i uslugama montaže učvrstila vodeću poziciju na austrijskom tržištu u sektoru dostave do krajnjeg korisnika (B2C) i istovremeno nastavila sa širenjem svojih usluga u većem broju istočnoevropskih zemalja. Tokom 2016 godine DPD Austria je udeo privatnih klijenata u dostavi paketa povećala na 17 procenata. Sa ukupno 43,8 miliona prevezenih paketa, DPD je sa Gebrüder Weis Paketdienst (GWP) kao partnerom zabeležio povećanje od oko 2,5 miliona u odnosu na 2015. godinu.

Dalje strateške korake Gebrüder Weiss preduzima dodatnim razvojem usluga u smeru Centralne Azije – duž nekadašnjeg Puta svile. Radi efikasnijeg povezivanja sa ovim regionima, kompanija pored avionskog i pomorskog transporta tereta uvodi i intermodalna rešenja za Kinu, kao i zbirne pošiljke na Kavkaz i u Iran. Nove filijale u Rusiji, Kazahstanu i Turskoj garantuju ujednačene i visoke standarde kvaliteta na licu mesta. U postojećim filijalama u Južnoj Nemačkoj dodatno su prošireni logistički kapaciteti.

Sektor drumskog saobraćaja i logistike kompanije Gebrüder Weiss povećao je prihod za pet procenata na 900,7 miliona evra (2015: 857,7 miliona evra), međutim sektor Air & Sea je 2016. godine sa prihodom od 285,6 miliona evra zabeležio pad od 2,9 procenata (2015: 293,9 miliona evra.) U sektoru dostave paketa Paketdienst (KEP) zabeleženo je povećanje prihoda od četiri procenta, dok je prihod za New Business porastao za 31,8 procenata. Stopa sopstvenog kapitala je blago porasla na 57,5 procenata, obezbeđujući kompaniji  znatnu nezavisnost (2015: 56,5 procenata). Obim investicija od 33,10 miliona evra odgovara dugogodišnjem proseku. Broj zaposlenih je 2016. porastao na 6.500 (ekvivalent punog radnog vremena).

Gebrüder Weiss, planira da nastavi u  2017. godini sa svojom međunarodnom strategijom rasta, naročito u Aziji i Severnoj Americi, kao i sa otvaranjem novih filijala. „Ključni faktori konkurentnosti su pouzdanost, brzina, visok nivo digitalizacije i veoma obrazovanim saradnicima. Mi ciljano investiramo u dalji razvoj ovih oblasti kako bismo klijente pridobili još atraktivnijom ponudom – i to širom sveta, najavio je Volfgang Nisner.




Nazad
 


 
 
 
back to top