IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 26.07.2017 || Porast izvoza organskih vina  |  Izvestan početak gradnje intermodalnog terminala u Batajnici   |  Tesco širi uslugu dostave hrane u istom danu na celu zemlju  |  Slede novi poslovni susreti slovenačkih i srpskih privrednika  |  Hellenic Sugar odustao od prodaje šećerana u Žablju i Crvenki  |  Lidl kreditira Pulu  |  Unapređenje proizvodnje u Chips Way čipsari   |  Nestlé povlači pahuljice  |  Kuehne + Nagel ojačao lidersku poziciju  |  Lidl reorganizuje logistiku voća  |  Digitalna globalizacija: Nova era svetskih tokova  |  Poznata i dobitnica druge najveće Frikom nagrade   |  Imlek organizovao izlet za decu iz Zvečanske  |  Pivara Tuzla pustila u rad liniju za PET program  |  Zvijezdini proizvodi na rafovima lanca Lotte  |  Tonnies plaća zemlju po višoj od prosečne cene  |  Različiti sastojci istih proizvoda za različite ukuse tržišta  |  Pernod Ricard prodaje destileriju Glenallachie  |  Povučeno 4,5 tona pokvarene hrane   |  Novi Stokomak u Radišanima  |   ||
   

NAJAVA: Festival integrisanih komunikacija Kaktus u oktobru u Beogradu

22.09.2015
Marketing mreža, 29. oktobra u Beogradu, organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – Kaktus 2015. Festival pod sloganom "Ideje koje opstaju" ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Jacob Kobi Gamliel, osnivač najveće digitalne agencije u Izraelu iSOCIA; Luca Gatti, Brand Operation Integration Manager za EMEA region u kompaniji Procter & Gamble i Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness.

Osim njih, učesnici festivala imaće priliku da čuju i iskustva Marijane Prpić, brending direktora u kompaniji Google, Svetlane Stavreve, direktora marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i  Matije Vujovića i Vladimira Grčića iz jedne od najnagrađivanijih agencija u Evropi Kitchen Prague.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje Kaktus nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Tržište marketinških komunikacija u Srbiji i kreativni radovi koji iz njega godinama proizilaze, zaista i konačno zaslužuju kvalitetan kreativni festival. Kaktus je nastao da bi inspirisao domaću kreativnu industriju da u budućnosti na što bolji i originalniji način stvara nove ideje - ideje koje opstaju, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednik portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za Kaktus nagrade traje do 20. septembra.


Nazad
 



 
 
 
back to top