IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 29.05.2017 || Javni nastup - radionica za viši i srednji menadžment i PR sektor  |  Coca-Cola - partner Specijalne olimpijade  |  Završen prvi "Food Planet"  |  Podravka na Beogradskom Manifestu  |  Zaposleni u Delhaize Serbia volontirali za Našu kuću  |  Gomex uz "Banatsku priču"  |  Uspeh u 21. veku postižu kompanije koje imaju viši cilj od puke dobiti  |  Prodaja Coca-Cole pozitivna devet uzastopnih kvartala  |  Solidno prvo tromesečje u Ahold Delhaizeu  |  Još jedna Café Doncafé kafeterija  |  Besplatne pivske ture za verne potrošače Lava  |  Tradicionalni skup AHK Srbija - Members Dinner   |  Punionica u Banji Vrujici vraćena VodaVodi  |  Roda i ove godine na "Sajmu za treće doba"   |  Proizvodi mlekare Mihajlović od sad i u Rusiji  |  FrieslandCampina lansira liniju hrane za sportiste   |  Gomex podržao dečiji sportski događaj  |  Poznate čokolade E.Wedel od sada i kod nas  |  Mercator bi mogao da preuzme Konzum   |  Amstel uz Ligu Evrope i u naredne tri godine  |   ||
   

NAJAVA: Festival integrisanih komunikacija Kaktus u oktobru u Beogradu

22.09.2015
Marketing mreža, 29. oktobra u Beogradu, organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – Kaktus 2015. Festival pod sloganom "Ideje koje opstaju" ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Jacob Kobi Gamliel, osnivač najveće digitalne agencije u Izraelu iSOCIA; Luca Gatti, Brand Operation Integration Manager za EMEA region u kompaniji Procter & Gamble i Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness.

Osim njih, učesnici festivala imaće priliku da čuju i iskustva Marijane Prpić, brending direktora u kompaniji Google, Svetlane Stavreve, direktora marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i  Matije Vujovića i Vladimira Grčića iz jedne od najnagrađivanijih agencija u Evropi Kitchen Prague.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje Kaktus nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Tržište marketinških komunikacija u Srbiji i kreativni radovi koji iz njega godinama proizilaze, zaista i konačno zaslužuju kvalitetan kreativni festival. Kaktus je nastao da bi inspirisao domaću kreativnu industriju da u budućnosti na što bolji i originalniji način stvara nove ideje - ideje koje opstaju, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednik portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za Kaktus nagrade traje do 20. septembra.


Nazad
 



 
 
 
back to top