IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 23.11.2017 || U toku je 4.FMCG Summit u Beogradu  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Ekonomisti u 2018. očekuju veći jaz u spoljnoj trgovini  |  Suština je u kreiranju iskustva i povezivanju potrošača  |  Dokapitalizacija kompanije Victoria Group  |  Prilepska pivarnica beleži dobit  |  Kartice lojalnosti kompanije Gomex  |  Migros ulaže u uvođenje rashladnih ormarića  |  New Moment jedini dobitnik Epica nagrada u celom regionu  |  Palenta iz Mitrosrema uskoro bi mogla u Rusiju   |  Sutra počinje Sajam etno hrane i pića   |  Žito luks beleži značajan rast  |  Županijski sud u Zagrebu odbio žalbu Todorića  |  Rast proizvodnje kozmetičkih proizvoda  |  Počela izgradnja petog Stop Shop ritejl parka   |  Počela prva konferencija o crnogorskim autohtonim sortama vinove loze  |  Održan osmi Festival mladog vina Tikveš vinarije  |  Nagrada za projektni zadatak realizovan u Gomexu  |  Posledice visokih trgovačkih marži   |   ||
   

NAJAVA: Festival integrisanih komunikacija Kaktus u oktobru u Beogradu

22.09.2015
Marketing mreža, 29. oktobra u Beogradu, organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – Kaktus 2015. Festival pod sloganom "Ideje koje opstaju" ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Jacob Kobi Gamliel, osnivač najveće digitalne agencije u Izraelu iSOCIA; Luca Gatti, Brand Operation Integration Manager za EMEA region u kompaniji Procter & Gamble i Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness.

Osim njih, učesnici festivala imaće priliku da čuju i iskustva Marijane Prpić, brending direktora u kompaniji Google, Svetlane Stavreve, direktora marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i  Matije Vujovića i Vladimira Grčića iz jedne od najnagrađivanijih agencija u Evropi Kitchen Prague.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje Kaktus nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Tržište marketinških komunikacija u Srbiji i kreativni radovi koji iz njega godinama proizilaze, zaista i konačno zaslužuju kvalitetan kreativni festival. Kaktus je nastao da bi inspirisao domaću kreativnu industriju da u budućnosti na što bolji i originalniji način stvara nove ideje - ideje koje opstaju, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednik portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za Kaktus nagrade traje do 20. septembra.


Nazad
 


 
 
 
back to top