IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |  Marko Abramović novi generalni direktor kompanije Sojaprotein  |   ||
   

NAJAVA: Festival integrisanih komunikacija Kaktus u oktobru u Beogradu

22.09.2015
Marketing mreža, 29. oktobra u Beogradu, organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – Kaktus 2015. Festival pod sloganom "Ideje koje opstaju" ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Jacob Kobi Gamliel, osnivač najveće digitalne agencije u Izraelu iSOCIA; Luca Gatti, Brand Operation Integration Manager za EMEA region u kompaniji Procter & Gamble i Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness.

Osim njih, učesnici festivala imaće priliku da čuju i iskustva Marijane Prpić, brending direktora u kompaniji Google, Svetlane Stavreve, direktora marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i  Matije Vujovića i Vladimira Grčića iz jedne od najnagrađivanijih agencija u Evropi Kitchen Prague.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje Kaktus nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Tržište marketinških komunikacija u Srbiji i kreativni radovi koji iz njega godinama proizilaze, zaista i konačno zaslužuju kvalitetan kreativni festival. Kaktus je nastao da bi inspirisao domaću kreativnu industriju da u budućnosti na što bolji i originalniji način stvara nove ideje - ideje koje opstaju, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednik portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za Kaktus nagrade traje do 20. septembra.


Nazad
 



 
 
 
back to top