IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 12.12.2017 || Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Kompanije posvećene održivom razvoju i odgovornom poslovanju  |  BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima  |  Novi talas Neuro merenja iz Valicona   |  Živi godinu dana na račun Super Kartice  |  Nestlé otvara fabriku na Kubi  |  Specijalna serija Bip piva sa likovima Zvezdinih fudbalera  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |   ||
   

SVET: Eroski smanjuje gubitke

15.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u lancu snabdevanja, iako je prodaja ostala gotovo na istom nivou.

Do 31. januara 2017. Grupa je zabeležila gubitak od 22,8 miliona evra, uveliko pogođena novim poreskim sistemom, koji je stupio na snagu u decembru 2016, iako je taj rezultat zapravo 63% poboljšanje u odnosu na godinu pre.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 miliona evra, operativni profit rastao je 20% na 128,6 miliona evra, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromenjena na 5,29 milijardi evra.

Iz Eroskog kažu da su tokom godine uložili 87 miliona evra u renoviranje dele trgovina, a deo su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba, takođe, je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 miliona evra vredna personalizovana ušteda,
pohvalio se trgovac. 

Nazad
 


 
 
 
back to top