IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |  Jelen vodi na utakmicu Srbija – Brazil   |  Immofinanz u Požarevcu otvorio peti Stop Shop ritejl park u Srbiji   |  Trgovci potvrdili da kreću sa naplatom kesa  |  Imlek i ove godine održao Dan farmera rekordera  |  PerSu pozvao lokalne proizvođače na saradnju   |  Gomex pokrovitelj Festivala profesionalnih pozorišta   |  Prodaja u hipermarketima u padu, Auchan najavio zatvaranja objekata  |  Johnson & Johnson sa rezultatima iznad očekivanja  |  San Pellegrino prihodovao 895 miliona evra  |  Marbo uručio prvu donaciju lopti  |  Promene na čelu kompanije Philip Morris  |  Gorenje i ove godine na 44. sajmu građevinarstva   |   ||
   

SVET: Eroski smanjuje gubitke

15.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u lancu snabdevanja, iako je prodaja ostala gotovo na istom nivou.

Do 31. januara 2017. Grupa je zabeležila gubitak od 22,8 miliona evra, uveliko pogođena novim poreskim sistemom, koji je stupio na snagu u decembru 2016, iako je taj rezultat zapravo 63% poboljšanje u odnosu na godinu pre.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 miliona evra, operativni profit rastao je 20% na 128,6 miliona evra, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromenjena na 5,29 milijardi evra.

Iz Eroskog kažu da su tokom godine uložili 87 miliona evra u renoviranje dele trgovina, a deo su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba, takođe, je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 miliona evra vredna personalizovana ušteda,
pohvalio se trgovac. 

Nazad
 



 
 
 
back to top