IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

SVET: Eroski smanjuje gubitke

15.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u lancu snabdevanja, iako je prodaja ostala gotovo na istom nivou.

Do 31. januara 2017. Grupa je zabeležila gubitak od 22,8 miliona evra, uveliko pogođena novim poreskim sistemom, koji je stupio na snagu u decembru 2016, iako je taj rezultat zapravo 63% poboljšanje u odnosu na godinu pre.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 miliona evra, operativni profit rastao je 20% na 128,6 miliona evra, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromenjena na 5,29 milijardi evra.

Iz Eroskog kažu da su tokom godine uložili 87 miliona evra u renoviranje dele trgovina, a deo su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba, takođe, je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 miliona evra vredna personalizovana ušteda,
pohvalio se trgovac. 

Nazad
 


 
 
 
back to top