IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Hrvatska: Eric Schoeffler iz Havas Group Germany gostuje u Rovinju

12.09.2017
U sklopu jubilarnog Weekend Media Festivala koji će od 21. do 24. septembra u Rovinju ugostiti brojne stručnjake iz komunikacijske industrije, svoje predavanje održaće i Eric Schoeffler, izvršni kreativni direktor za Evropu i glavni kreativni direktor Havas Group Germany.

Schoeffler se može pohvaliti bogatim marketinškim iskustvom, a na Weekendu će govoriti o tome kako dodati vrednost životu ljudi i kako stvoriti značajniju vezu između ljudi i brendova.
 

 
Kako izgleda proces stvaranja kreativnog rešenja za vaše klijente? Kako dođete do ideja i koliki je vaš tim?

Najiskrenije verujem u saradnju i timski rad. Nisam veliki ljubitelj hijerarhija. Što bolji tim imaš, time stvaraš i bolju okolinu oko sebe pa uz pomoć malo fokusa i hrabrosti možeš stvoriti sjajne ideje.

Koliko je digitalizacija promenila Vaš posao? Koliko morate biti fleksibilni?

Svi smo već primetili da se svet menja putem digitala. Moramo biti u korak s tom brzinom. Ideje su i dalje ključne pa čine razliku. Digital je više infrastruktura.

Koji su trenutno najveći izazovi u nemačkoj oglašivačkoj industriji?

Nemačka ima vrlo stabilno tržište. Ekonomska klima je povoljna i zato niko ne želi da rizikuje. Zato ćete i videti dosta solidnih kampanja, platformi i kreativnih rešenja, ali mnogo manje ćete videti atipična rešenja koja menjaju vašu perspektivu.

Kako se Havas razlikuje od konkurencije i šta biste izdvojili kao najveću prednost?

I dalje nam nedostaje jači kreativni ugled pa na tome najviše i najjače radimo. Iskreno verujem da moć kreativnosti može da izgradi i oblikuje brendove u sopstvenoj konkurentnoj okolini. Moramo biti viđeni kao najbolja kreativna agencija. Glavna prednost Havasa je njegov village model, odnosno spoj kreative i medija i naše novo partnerstvo s Vivendijem. Vidim mnogo prilika pomoću kojih možemo da postanemo glavni igrači u polju zabave i komunikacija. To je sve novo i vrlo uzbudljivo.

Koliko je važan talent, a koliko privrženost poslu? Na kraju dana, koji kvalitet prevlada?

Nema tu mnogo mozganja. Talent je ključan, a i privrženost je isto važna. Ali, klinci danas imaju drugačiju perspektivu o balansiranju posla i privatnog života. Žele jasno zacrtanu karijeru, brzi uspeh, konstantna nova iskustva dok je njihova vernost limitirana. Moraće se prilagoditi ili će imati ozbiljan problem. S druge strane, moramo „štancati" rešenja sve više, brže i jeftinije. To je trenutno najveći problem u ovoj industriji.






 
 




Nazad
 


 
 
 
back to top