IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

Nemačka: Edeka uvodi prodaju neupakovanog voća i povrća

06.12.2017
Nemački maloprodajni lanac Edeka uvodi Gut & Günstig jeftiniju privatnu robnu marku svežeg voća i povrća, kako bi bio konkurentan diskonterima.
 

 
Nezavisni Edekini trgovci tako već sada imaju izbor od 20 proizvoda za narudžbinu, a među njima su banane, jabuke, klementine, naranče i rajčice.

Edekin glavni konkurent u području svežih proizvoda, Aldi, u poslednje je vreme uz pomoć jake reklame nadmašio Edekinu prodaju neupakovanog voća i povrća, prema izveštajima.

Početkom godine Aldi Süd sledio je Aldi Nord u ponudi neupakovanih proizvoda umesto da ih samo prodaje upakovane ili po komadu.

Štaviše, nemački diskonteri su takođe povećali ulaganja u svoju organsku hranu.
 
Aldi Süd sada nudi oko 250 proizvoda, Aldi Nord ih ima 180, a Lidl 150. Edeka pak u svojim trgovinama Netto-Marken-Discount nudi čak 480 organskih proizvoda, kako sami kažu u svom zadnjem promotivnom letku.

U septembru je Edeka najavila otvaranje fabrike za dozrevanje banana u mestu Borni, pokraj Lajpciga, koja neće ispuštati ugljen-dioksid, što je investicija vredna sedam miliona evra.

Objekt je otvoren s ciljem da omogući dozrevanje 286 miliona banana godišnje, koje će se dostavljati Edeki i njenim trgovinama Netto Marken-Discount širom Njemačke.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top