IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |   ||
   

Nemačka: Edeka uvodi prodaju neupakovanog voća i povrća

06.12.2017
Nemački maloprodajni lanac Edeka uvodi Gut & Günstig jeftiniju privatnu robnu marku svežeg voća i povrća, kako bi bio konkurentan diskonterima.
 

 
Nezavisni Edekini trgovci tako već sada imaju izbor od 20 proizvoda za narudžbinu, a među njima su banane, jabuke, klementine, naranče i rajčice.

Edekin glavni konkurent u području svežih proizvoda, Aldi, u poslednje je vreme uz pomoć jake reklame nadmašio Edekinu prodaju neupakovanog voća i povrća, prema izveštajima.

Početkom godine Aldi Süd sledio je Aldi Nord u ponudi neupakovanih proizvoda umesto da ih samo prodaje upakovane ili po komadu.

Štaviše, nemački diskonteri su takođe povećali ulaganja u svoju organsku hranu.
 
Aldi Süd sada nudi oko 250 proizvoda, Aldi Nord ih ima 180, a Lidl 150. Edeka pak u svojim trgovinama Netto-Marken-Discount nudi čak 480 organskih proizvoda, kako sami kažu u svom zadnjem promotivnom letku.

U septembru je Edeka najavila otvaranje fabrike za dozrevanje banana u mestu Borni, pokraj Lajpciga, koja neće ispuštati ugljen-dioksid, što je investicija vredna sedam miliona evra.

Objekt je otvoren s ciljem da omogući dozrevanje 286 miliona banana godišnje, koje će se dostavljati Edeki i njenim trgovinama Netto Marken-Discount širom Njemačke.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top