IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

Francuska: Danone snažno na početku godine

23.04.2018
Danone je izvestio o snažnom rastu prodaje u prvom fiskalnom tromesečju, a kao glavnog pokretača rasta ističe Specialised Nutrition jedinicu.

 

Tokom prva tri meseca, zaključno sa 31. martom 2018, prodaja je vrednosno porsla za 10,8%, na 6,09 milijardi evra, a količinski prodaja za 1,1%.

Prodaja proizvoda u okviru jedinice Specijalizovane ishrane (Specialised Nutrition) porasla je za 14,5%, na 1,8 milijardi evra, sa izraženim količinskim rastom prodaje u Kini (+50%).

Dvocifreni skok prodaje zabeležen je i na tržištima severne i južne Amerike, dok su i ostale zemlje u kojima posluje ostvarile solidan rast.

Prodaja segmenta Voda porasla je za 4,2%, na 976 miliona evra (količinski+2.4%), najviše zahvaljujući dvocifrenom rast u severnoj Americi, kao i dobrim poslovanjem u Evropi i Aziji.

CEO kompanije Emmanuel Faber istakao je da početak godine potvrđuje snagu portfolija i kontinuirano ulaganje i brendove i inovacije.

Izvor: Kamcity


Nazad
 




 
 
 
back to top