IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |  Toni Balažič prelazi u Panvitu  |   ||
   

KAMPANJA: Coca Cola predstavila serijal o nezaboravnim ukusima Srbije

22.09.2017
Coca-Cola sistem u Srbiji otkrio je na Zlatiboru prvi ručno rađeni bilbord  povodom najave početka emitovanja serijala  "Coca-Cola putovanje-nezaboravni ukusi Srbije". Neka od najautentičnijih jela iz cele Srbije biće predstavljena i modernizovana kroz 12 uzbudljivih epizoda koje će biti emitovane u narednom periodu na zvaničnoj Coca-Cola Facebook stranici.
 

U želji da sačuva neka od tradicionalnih jela iz cele zemlje i vrati ih na savremene trpeze, Coca-Cola koja se savršeno uklapa uz sve ukuse, zaputila se u veliku gastro avanturu kroz Vranje, Bojnik, Leskovac, Pirot, Aleksinac, Potpeće, Ljig, Rogljevo, Vršac, Zrenjanin, Sumrakovac kod Boljevca i Debeljaču. Autentična jela poput same sa trljanicom, urde, belmuža i mnogih drugih, biće ponovo otkrivena u video serijalu i dobiće duh modernog uz pomoć kulinarskog entuzijaste Ivana Markovića koga na ovom putovanju prati i poznati radio voditelj Filip Ugrenović.

Coca-Cola je odavno neizostavni deo naših obroka, ali, sada smo želeli da odemo i korak dalje i pokažemo da je Coca-Cola sjajan par, ne samo modernim obrocima već i nekim tradicionalnim, pomalo zaboravljenim lokalnim jelima. Ono što nam je takođe bilo veoma važno je da, kao i uvek do sada, kroz ovaj projekat podržimo lokalnu zajednicu tako što ćemo pored recepata u čitavu ideju uključiti i stare zanate, te otud i ručno rađeni bilbord. Duboko smo uvereni da je snaga našeg brenda u činjenici da može postati deo svakog aspekta zajednice u kojoj posluje i uzvratiti joj ostavljajući zajedničko nasleđe upravo kroz ovakve projekte, izjavila je Tanja Petrović, marketing direktor Coca-Cola Srbija.

Višemesečna izrada bilborda koji je postavljen na Zlatiboru poverena je vrednim i veštim rukama pletilja sa Zlatibora. U potpunosti je ručno pleten i sa motivima iz ovog kraja. Uskoro će u još jednom kraju Srbije biti postavljen bilbord koji je takođe ručno rađen, ali tehnikom koja je karakerističan za samu lokaciju. Oba bilborda su potpuno jedinstvena i inovativna jer integrišu stare zanate sa savremenim načinom komunikacije sa potrošačima.

Nazad
 

 
 
 
back to top