IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

PROMOCIJA: Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater

23.04.2018
Novi proizvod kompanije Coca-Cola, voda Glacéau smartwater, prvi put je domaćem tržištu predstavljen na 43. Beogradskoj nedelji mode 20. aprila.
 
 
 
Kako iz kompanije objašnjavaju, ova voda nastaje korišćenjem najsavremenije tehnologije kojom se ponavlja prirodni proces stvaranja i kruženja vode u prirodi. "Voda inspirisana oblacima” je inovativni koncept hidracije namenjen ljudima uvek otvorenim za nove stvari, dodaju oni. 

Kao kompanija koja već pola veka osvežava svoje potrošače u Srbiji različitim napicima, ovog puta inspiraciju smo pronašli u oblacima i rekonstruisali impresivni proces nastajanja vode u prirodi za našu Glacéau smartwater – vodu koja prati radoznale, urbane, ambiciozne i motivisane. U Americi i Velikoj Britaniji, ona je već pozicionirana kao broj 1 premijum brend, te verujemo da će ovakav uspeh biti ostvaren i u Srbiji, kao i na tržištima ostalih evropskih zemalja gde smo uveli ovaj proizvodizjavila je Julija Žigić, predstavnica Glacéau smartwater.
 

Nazad
 




 
 
 
back to top