IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 26.09.2017 || Prijavite se za učešće na radionici Marketing i Brend Menadžment (predavač Darko Lukić)  |  Ekonomski trendovi i politika  |  Atlantic podržava oktobarsku UNIADU  |  Saradnja na unapređenju zaštite konkurencije  |  New Moment osvojio Lava na Weekend Media Festivalu u Rovinju  |  Tropic želi da preuzme Mercator  |  Urednik portala eKapija Milica Milosavljević dobitnica Siemens Press Award 2017 za Srbiju  |  Sajam pekarstva od 12. do 14. oktobra na Novosadskom sajmu  |  Imlek obradovao prvake povodom Svetskog dana školskog mleka  |  Izašao je septembarski broj InStore magazina!  |  Početak saradnje Ralu Srbija i Nagel-Group  |  Srđan Zlatičanin novi generalni direktor Frikoma  |  Šansa za izvoz hrane  |  Entoni Sošić od 1. oktobra na čelu Mercatora S  |  Coca Cola predstavila serijal o nezaboravnim ukusima Srbije  |  Putovanje kroz svet veleprodaje i maloprodaje  |  VTB Banka donirala 17 računara trima školama u Beogradu  |  Immofinanz pokreće “easy shopping“ kampanju  |  Manje od 10 dana do isteka roka za prijavljivanje na drugu "Pekarijadu"  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |   ||
   

Svet: Coca-Cola HBC ponovo lider po Dau Džons indeksima održivosti

11.09.2017
Kompanija Coca-Cola HBC, vodeća punionica kompanije Coca-Cola, proglašena je za lidera u oblasti održivosti u sektoru pića po Dau Džons indeksima održivosti četvrtu godinu zaredom. Nakon izvanrednih rezultata u održivosti u 2016. godini, posebno u oblasti odnosa prema zaposlenima, strategije za nova tržišta, kao i ekologije, kompanija je osvojila ukupno 90 poena, što je 38 poena više od industrijskog proseka. 
 

Tokom godine, Coca-Cola HBC je nastavila da insistira na maksimalnom smanjenju svog ekološkog uticaja i uvođenju pozitivnih promena u saradnji sa partnerima kroz razvoj održivog lanca vrednosti i podršku zajednicama u cilju unapređenja njihove opšte dobrobiti, poručuju iz ove kompanije. 

Nastavljajući sa poboljšanjima ostvarenim prethodnih godina, količina vode upotrebljena za proizvodnju po litru napitka je smanjena za tri odsto u 2016. Odnos korišćenja energije je takođe smanjen za pet odsto, što znači da je kompaniji potrebno manje energije za proizvodnju po litru napitka. Od ukupne količine ambalaže upotrebljene na tržištu, 37 odsto je izdvojeno za reciklažu u protekloj godini. 

Coca-Cola HBC opslužuje oko 600 miliona potrošača na 28 razvijenih tržišta, tržišta u razvoju i novih tržišta na tri kontinenta. Tokom 2016. godine, kompanija je uložila 7,3 miliona evra – 1,6 odsto svoje dobiti pre oporezivanja - u brojne inicijative u cilju poboljšanja dobrobiti zajednice, sa posebnim akcentom na ekologiju, upravljanje vodom i razvoj mladih, u partnerstvu sa preko 294 nevladine organizacije. 

Ključni rezultati u oblasti održivosti u 2016. godini:
31.083 ljudi zaposleno 
35.000 dobavljača u lancu vrednosti 
3,1 milijarda evra potrošena na dobavljače 
281 milion evra ukupno plaćenih poreza 
6 odsto smanjenja emisije ugljen-dioksida u odnosu na prethodnu godinu 
otpad po litru proizvedenog napitka smanjen za 33 odsto u odnosu na prethodnu godinu 
88 odsto održivog angažovanja zaposlenih 

Da podsetimo, kompanija Coca-Cola HBC Srbija je kao deo Coca-Cola HBC Grupe svojim održivim poslovanjem doprinela ovim rezultatima koje je nedavno predstavila u lokalnom Izveštaju o održivom poslovanju za 2016. godinu. Samo protekle godine uloženo je više od 38 miliona dinara i 500 volonterskih sati u razvoj zajednice,  smanjena  je upotreba vode za 52 odsto po litru proizvoda od 2007. do 2016. godine i reciklirano je čak 97,70 odsto otpada u proizvodnji. Takođe, ova kompanija u Srbiji je već nekoliko godina proglašena za najpoželjnijeg poslodavca po anketi koju sprovodi studentska organizacija AIESEC.

Nazad
 



 
 
 
back to top