IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 23.11.2017 || U toku je 4.FMCG Summit u Beogradu  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Ekonomisti u 2018. očekuju veći jaz u spoljnoj trgovini  |  Suština je u kreiranju iskustva i povezivanju potrošača  |  Dokapitalizacija kompanije Victoria Group  |  Prilepska pivarnica beleži dobit  |  Kartice lojalnosti kompanije Gomex  |  Migros ulaže u uvođenje rashladnih ormarića  |  New Moment jedini dobitnik Epica nagrada u celom regionu  |  Palenta iz Mitrosrema uskoro bi mogla u Rusiju   |  Sutra počinje Sajam etno hrane i pića   |  Žito luks beleži značajan rast  |  Županijski sud u Zagrebu odbio žalbu Todorića  |  Rast proizvodnje kozmetičkih proizvoda  |  Počela izgradnja petog Stop Shop ritejl parka   |  Počela prva konferencija o crnogorskim autohtonim sortama vinove loze  |  Održan osmi Festival mladog vina Tikveš vinarije  |  Nagrada za projektni zadatak realizovan u Gomexu  |  Posledice visokih trgovačkih marži   |   ||
   

AKCIJA: Beo zoo vrt i Sekopak

12.09.2017
Prvi put ovog leta u Beogradskom zoološkom vrtu promovisano je odvajanje ambalažnog otpada.
 

 
Sekopak je saopoštio da je tokom leta organizovao radionice za decu i na taj način pokušao najmlađim posetiocima zoološkog vrta da približi primarnu selekciju i reciklažu. Deca su tom prilikom mogla da nauče gde se ubacuje koja vrsta ambalaže, kako se od ambalažnog otpada mogu napraviti igračke kao i da učestvuju u različitim igricama za decu.

Ovu letnju radionicu Beo zoo vrt i Sekopak završili su 10. septembra predstavom "Prljavo ili čisto nije isto”. Glumci predstave su najmlađim posetiocima Beo zoo vrta, na šaljiv i zabavan način, dali odgovor na pitanja: Šta je ekologija, a šta reciklaža? Gde se ambalaža odlaže i može li ona biti korisna?

U zajedničkoj akciji Sekopaka i Beo zoo vrta, reciklažna ostrva postavljena su u martu ove godine. Cilj je da se omogući posetiocima da na jedinstven način doprinesu zaštiti životne sredine kao i da se podigne svest o važnosti ekološki odgovornog ponašanja, pogotovo kod najmlađih posetioca. Deca su mnogo bolji promoteri reciklaže i otvoreniji su da usvajaju zdrave ekološke navike i šire zelene ideje medju svojim ukućanima, navode iz Sekopaka.


Nazad
 

 
 
 
back to top