IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

Švajcarska: Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli

13.02.2018
Švajcarska prehrambena kompanija Bell Food Group, jedan od najvećih evropskih proizvođača mesnih prerađevina, dobila je dozvolu za preuzimanje većinskog dela akcija u kompaniji Hugli, proizvođaču polugotovih jela.
 

Kako se navodi, kompanija će ovim potezom značajano proširiti svoje prisustvo na tržištu polugotovih jela, a manjinski ostatak akcija biti ponuđen na javnom tenderu.

Vrednost akvizicije je procenjena na 600 miliona švajcarskih franaka.

Hugli Group, koja proizvodi supe, soseve i zamene za meso, tokom 2016. ostvarila je promet u visini 385 miliona švajcarskih franaka i u vlasništvu ima 10 proizvodnih pogona u Švajcarskoj, Nemačkoj, Italiji, Španiji, Holandiji, Češkoj i Velikoj Britaniji.

Evropska komisija za zaštitu konkurencije nije uložila nikakvu primedbu s obzirom da se proizvodni portfoliji kompanija dopunjuju i da nema preklapanja asortimana.


Izvor: www.esmmagazine.com


Nazad
 




 
 
 
back to top