IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

Svet: Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece

19.04.2018
Kompanija Beko, jedan od vodećih evropskih brendova bele tehnike, pokrenula je inicijativu usmerenu na podizanje svesti o globalnoj epidemiji dečije gojaznosti: „Jedi kao šampion", kroz edukaciju o važnosti kvalitetne ishrane.
 

 
Kompanija Beko je angažovala svetski poznatog kuvara iz Italije, Alesandra Borgezea da pripremi niz svojih ukusnih i zdravih recepata koje je zatim odobrila i dr Antonija Lizaraga, glavni nutricionista fudbalskog kluba Barselona, saopšteno je iz kompanije.

Recepti se mogu pronaći na sajtu  „Eat like a pro" na kom roditelji, deca i porodice, kroz niz zabavnih aktivnosti, mogu da sagledaju savete za zdravu ishranu i recepte, čime Beko inspiriše, podiže svest i edukuje porodice o važnosti zdravog i izbalansiranog životnog stila.

Direktor marketinga Zejnep Jalım Uzun, objasnila je kako poslednje inovacije kompanije Beko inspirišu zdravu ishranu: U kompaniji Beko, težimo da svakim danom učinimo živote naših potrošača boljim i u tom procesu smo posvećeni da im pomognemo pri odabiru zdravijih opcija za svoje porodice. Trudimo se da se izborimo sa problemom dečije gojaznosti ne samo kroz naše inovativne proizvode i tehnologiju, već i kroz partnerstva i inicijative koje pokrećemo, kao što je i ova s našim prijateljima iz fudbalskog kluba Barselona, kroz kampanju „Jedi kao šampion."

U toku je najveći međunarodni sajam kuhinjskih aparata EuroCucina 2018, koji se održava u Milanu, gde je kompanija Beko učestvovala predstavivši inovacije u dizajnu i proizvodima.


Nazad
 




 
 
 
back to top