IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |  Jelen vodi na utakmicu Srbija – Brazil   |  Immofinanz u Požarevcu otvorio peti Stop Shop ritejl park u Srbiji   |  Trgovci potvrdili da kreću sa naplatom kesa  |  Imlek i ove godine održao Dan farmera rekordera  |  PerSu pozvao lokalne proizvođače na saradnju   |  Gomex pokrovitelj Festivala profesionalnih pozorišta   |  Prodaja u hipermarketima u padu, Auchan najavio zatvaranja objekata  |  Johnson & Johnson sa rezultatima iznad očekivanja  |  San Pellegrino prihodovao 895 miliona evra  |  Marbo uručio prvu donaciju lopti  |  Promene na čelu kompanije Philip Morris  |  Gorenje i ove godine na 44. sajmu građevinarstva   |   ||
   

PROJEKAT: BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima

12.12.2017
Kompanija British American Tobacco (BAT) započela je projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnim licima, koji će realizovati nizom radionica u gradovima Srbije u saradnji sa kompanijom Moj Kiosk Group i Nacionalnom organizacijom potrošača Srbije (NOPS).
 

 
Kako je saopšteno, projekat koji ima za cilj dodatno podizanje svesti javnosti o potrebi sprečavanja dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnim licima, samo je jedan od brojnih društveno odgovornih aktivnosti koje je kompanija sprovela ove godine, pomažući lokalnoj zajednici i pojedincima.

Projekat je usmeren ka upoznavanju trgovaca sa načinima i zakonski dozvoljenim mogućnostima sprečavanja prodaje duvanskih proizvoda licima mlađim od 18 godina. Prva radionica na kojoj je bilo reči o načinima kojima društveno odgovorne kompanije kao što su BAT i Moj Kiosk Grupa mogu da doprinesu efikasnosti primene Zakona o duvanu održana je u Beogradu, dok će se tokom naredne godine radionice održati i u većim gradovima Srbije.

British American Tobacco u Srbiji u potpunosti sledi globalnu politiku kompanije o prevenciji pušenja kod maloletnika, i podržava primenu zakona kojima se zabranjuje prodaja duvanskih proizvoda licima mlađim od 18 godina, istakli su iz kompanije.


Nazad
 



 
 
 
back to top