IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

PROJEKAT: BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima

12.12.2017
Kompanija British American Tobacco (BAT) započela je projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnim licima, koji će realizovati nizom radionica u gradovima Srbije u saradnji sa kompanijom Moj Kiosk Group i Nacionalnom organizacijom potrošača Srbije (NOPS).
 

 
Kako je saopšteno, projekat koji ima za cilj dodatno podizanje svesti javnosti o potrebi sprečavanja dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnim licima, samo je jedan od brojnih društveno odgovornih aktivnosti koje je kompanija sprovela ove godine, pomažući lokalnoj zajednici i pojedincima.

Projekat je usmeren ka upoznavanju trgovaca sa načinima i zakonski dozvoljenim mogućnostima sprečavanja prodaje duvanskih proizvoda licima mlađim od 18 godina. Prva radionica na kojoj je bilo reči o načinima kojima društveno odgovorne kompanije kao što su BAT i Moj Kiosk Grupa mogu da doprinesu efikasnosti primene Zakona o duvanu održana je u Beogradu, dok će se tokom naredne godine radionice održati i u većim gradovima Srbije.

British American Tobacco u Srbiji u potpunosti sledi globalnu politiku kompanije o prevenciji pušenja kod maloletnika, i podržava primenu zakona kojima se zabranjuje prodaja duvanskih proizvoda licima mlađim od 18 godina, istakli su iz kompanije.


Nazad
 


 
 
 
back to top