IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |  Još trgovaca uvelo zabranu prodaje energetskih pića mlađima od 16  |  La Linea Verde ostvarila rast prodaje za 6%   |  Otvoren prvi Amazon Go za potrošače  |  Šta kupci zaista žele od personalizovanog marketinga?  |  Moja Kravica maslac za socijalno ugrožene  |   ||
   

SAD: Amerikanci ne veruju svežoj piletini

19.10.2017
Gotovo polovina kupaca u SAD uverena je da je većina pilećeg mesa koje se nudi na tržištu zaražena salmonelom, pokazuje istraživanje američke organizacije NCC.

Povodom učestalih problema sa kvalitetom živinskog mesa i primera trovanja ovom hranom i poverenje potrošača širom sveta je očigledno dovedeno u pitanje.

Prema poslednjem istraživanju američke organizacije NCC (Nacionalni savet za živinu), čak 77 odsto anketiranih građana smatra da se u hranu za uzgoj živine dodaju hormoni, dok trećina veruje da ona sadrži i antibiotike. Gotovo polovina ispitanika uverena je većina pilećeg mesa koje se nudi na tržištu zaražena salmonelom.

Američki kupci čak u 78 odsto slučajeva smatraju da su pilići genetski modifikovani i da proizvođači i na ovaj način pokušavaju da povećaju rast prodaje i prihoda.


Nazad
 


 
 
 
back to top