IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid zabeležio rast profita

08.11.2017
Kompanija Alkaloid a.d. iz Skoplja ostvarila je pozitivne finansijske rezultate u periodu januar-septembar 2017, pokazuju nerevidiran pojedinačni i nerevidiran konsolidovani bilans uspeha.

Kako je saopšteno iz kompanije, u prvih devet meseci ove godine ukupna konsolidovana prodaja iznosila je 107,9 miliona evra, što predstavlja povećanje za osam odsto u odnosu na isti period 2016. Konsolidovana prodaja na domaćem tržištu porasla je za šest odsto, dok je ukupni konsolidovani izvoz kompanije povećan za devet odsto. Od ukupne konsolidovane prodaje 39% realizovano je na domaćem, a 61% na inostranim tržištima.

Analiza po regionima pokazuje da je od ukupne konsolidovane prodaje Alkaloida u zemljama jugoistočne Evrope realizovano 32%, u Rusiji i zemljama Zajednice nezavisnih država sedam odsto, dok je 21% ostvareno u zemljama zapadne Evrope (EU i EFTA), i jedan odsto na ostalim tržištima. Značajan rast zabeležen je u Velikoj Britaniji, gde je ostvarena prodaja od 2,8 miliona evra, što predstavlja povećanje od 15 puta i u Mađarskoj, gde prodaja iznosi 0,4 miliona evra - desetostruko više u odnosu na isti period 2016.

Najbolju prodaju ostvaruju proizvodi iz segmenta farmacije - 84%, gde OTC lekovi zauzimaju 21%, lekovi za kardiovaskularna oboljenja 17%, a antibiotici i lekovi za neurološka oboljenja po 13%. Sektor hemije, kozmetike i bilja u ukupnoj konsolidovanoj prodaji učestvuje sa 16%.

Konsolidovana dobit kompanije, pre odbijanja kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), iznosi 16,5 miliona evra i povećana je za 11%, dok je konsolidovani neto profit veći za devet odsto i iznosi devet miliona evra.

Ukupna ulaganja u dugoročna sredstva za period januar-septembar 2017. iznose 8,4 miliona evra,
navodi se u saopštenju Alkaloida.

Nazad
 


 
 
 
back to top