IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 23.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid obeležava 40 godina Becutana

12.04.2018
Alkaloid je počeo sa proslavom četrdesetogodišnjeg jubileja jednog od svojih napoznatijih brendova, kolekcije proizvoda za decu Becutan, svečanošću kojoj su prisustvovali predstavnici medija, pedijatri, farmaceuti, tehnolozi, dermatolozi u bliski saradnici kompanije.
 

 
Priča o brendu Becutan počinje 1978. godine, lansiranjem pet proizvoda za negu kože beba, od kojih je prvi bio krema za bebinu kožu Becutan.

U paleti Becutan proizvoda danas ima 26 različitih proizvoda, sa 50 različitih oblika pakovanja, a krema Becutan je do sada prodala 45 miliona jedinica.

Prisutnima je predstavljeno sedam novih proizvoda Becutan, nova zaštitna lica pelena i vlažnih maramica, koje su prigodno redizajnirane za 40. rođendan.

Sa više od 200 miliona prodatih proizvoda, Becutan je sinonim za postojan kvalitet, poverenje i lojalnost. I u budućnosti, kompanija će nastaviti da radi ozbiljno i maksimalno posvećeno,
istakao je Živko Mukaetov, generalni direktor Alkaloida.

Nazad
 



 
 
 
back to top