IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 19.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |  Uskoro laboratorija za kontrolu kvaliteta karlovačkih vina  |  Meksiko najveći svetski izvoznik piva, među Amerikancima najpopularnija Corona  |  Značajno priznanje za Sojaprotein   |   Orezani vinogradi Tikveš u čast Svetog Trifuna   |  Lidl u martu raspisuje konkurs za više od 1.000 prodavaca   |  Lidl otvorio 93. trgovinu   |  Spar nastavlja ekspanziju, u 2017. ukupno 42 radnje  |  Tržište flaširane vode vredno 2,8 milijardi evra  |  Metro postigao ciljanu zaradu u prvom kvartalu 2017/18.  |  Prehrambeni proizvođači se predstavljaju ruskim trgovcima   |  Kostić zainteresovan za deo Agrokora   |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  E-cigarete nemaju negativan uticaj na zdravlje ljudi  |  Počinje glasanje za "Najbolje iz Srbije 2017"  |  Posebni pokloni za Dan zaljubljenih u Maxiju  |  Najlepše želje kaligrafi ispisuju lične poruke na čokoladama  |   ||
   

Holandija: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za decu

13.07.2017
Holandski lanac Albert Heijn želi da drastično smanji količinu šećera u napicima za decu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
 
AH Frisse Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda sa manje šećera, Albert Heijn želi da predstavi zdraviju alternativu za decu i porodice.

Prošle godine, ovaj holandski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju deca i porodice. U narednom periodu, nastaviće sa ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.

Nazad
 


 
 
 
back to top