IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 12.12.2017 || Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Kompanije posvećene održivom razvoju i odgovornom poslovanju  |  BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima  |  Novi talas Neuro merenja iz Valicona   |  Živi godinu dana na račun Super Kartice  |  Nestlé otvara fabriku na Kubi  |  Specijalna serija Bip piva sa likovima Zvezdinih fudbalera  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |   ||
   

Holandija: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za decu

13.07.2017
Holandski lanac Albert Heijn želi da drastično smanji količinu šećera u napicima za decu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
 
AH Frisse Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda sa manje šećera, Albert Heijn želi da predstavi zdraviju alternativu za decu i porodice.

Prošle godine, ovaj holandski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju deca i porodice. U narednom periodu, nastaviće sa ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.

Nazad
 


 
 
 
back to top