IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 17.08.2017 || Tonnies možda i u Sečnju  |  Todorić sprema tužbu protiv hrvatske vlade  |  Uspešna godina za pivaru Innis & Gunn  |  Proizvođači ne odustaju od duplih aršina  |  PL će nastaviti da raste  |  Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Drugi Žito market u Bitolju  |  Spar planira širenje mreže   |  „Kad pijem, ne vozim“ u Guči  |  Ekspanzija Spara   |  Gomex i Udruženje "Čep za hendikep" - uspešno već četiri godine  |  Dve nove kategorije u okviru Sempler nagrada  |  Plazma srebrni sponzor 23. Sarajevo Film Festivala  |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |  Zašto Srbija nije članica Svetske trgovinske organizacije  |  Coop Italija predstavila svinjetinu bez antibiotika   |  Nastavak priče o kontaminiranim jajima  |  U igru za Agrokor ušli i Arapi  |  Heineken vodi na trku Formule 1  |  Hrvatska vratila naknade na staro  |   ||
   

Holandija: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za decu

13.07.2017
Holandski lanac Albert Heijn želi da drastično smanji količinu šećera u napicima za decu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
 
AH Frisse Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda sa manje šećera, Albert Heijn želi da predstavi zdraviju alternativu za decu i porodice.

Prošle godine, ovaj holandski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju deca i porodice. U narednom periodu, nastaviće sa ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.

Nazad
 



 
 
 
back to top