IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |  Jelen vodi na utakmicu Srbija – Brazil   |  Immofinanz u Požarevcu otvorio peti Stop Shop ritejl park u Srbiji   |  Trgovci potvrdili da kreću sa naplatom kesa  |  Imlek i ove godine održao Dan farmera rekordera  |  PerSu pozvao lokalne proizvođače na saradnju   |  Gomex pokrovitelj Festivala profesionalnih pozorišta   |  Prodaja u hipermarketima u padu, Auchan najavio zatvaranja objekata  |  Johnson & Johnson sa rezultatima iznad očekivanja  |  San Pellegrino prihodovao 895 miliona evra  |  Marbo uručio prvu donaciju lopti  |  Promene na čelu kompanije Philip Morris  |  Gorenje i ove godine na 44. sajmu građevinarstva   |   ||
   

Holandija: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za decu

13.07.2017
Holandski lanac Albert Heijn želi da drastično smanji količinu šećera u napicima za decu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
 
AH Frisse Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda sa manje šećera, Albert Heijn želi da predstavi zdraviju alternativu za decu i porodice.

Prošle godine, ovaj holandski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju deca i porodice. U narednom periodu, nastaviće sa ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.

Nazad
 



 
 
 
back to top