IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 26.09.2017 || Prijavite se za učešće na radionici Marketing i Brend Menadžment (predavač Darko Lukić)  |  Ekonomski trendovi i politika  |  Atlantic podržava oktobarsku UNIADU  |  Saradnja na unapređenju zaštite konkurencije  |  New Moment osvojio Lava na Weekend Media Festivalu u Rovinju  |  Tropic želi da preuzme Mercator  |  Urednik portala eKapija Milica Milosavljević dobitnica Siemens Press Award 2017 za Srbiju  |  Sajam pekarstva od 12. do 14. oktobra na Novosadskom sajmu  |  Imlek obradovao prvake povodom Svetskog dana školskog mleka  |  Izašao je septembarski broj InStore magazina!  |  Početak saradnje Ralu Srbija i Nagel-Group  |  Srđan Zlatičanin novi generalni direktor Frikoma  |  Šansa za izvoz hrane  |  Entoni Sošić od 1. oktobra na čelu Mercatora S  |  Coca Cola predstavila serijal o nezaboravnim ukusima Srbije  |  Putovanje kroz svet veleprodaje i maloprodaje  |  VTB Banka donirala 17 računara trima školama u Beogradu  |  Immofinanz pokreće “easy shopping“ kampanju  |  Manje od 10 dana do isteka roka za prijavljivanje na drugu "Pekarijadu"  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |   ||
   

HOLANDIJA: Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju

07.09.2017
Ahold Delhaize se našao među liderima održivog poslovanja u maloprodaji, prema Svetskom indeksu održivosti Dau Džons za 2017. godinu.

Kompanija je dobila ukupnu ocenu 73 od 100, što je daleko iznad srednje ocene od 45 u industriji maloprodaje. Dau Džons indeks predstavlja ključni pokazatelj investitorima koliko kompanija ulaže u održivi razvoj.

Velika je čast za kompaniju Ahold Delhaize da je prepoznata kao lider u maloprodaji prema Svetskom indeksu održivosti Dau Džouns. To potvrđuje napore svih naših brendova i 370.000 zaposlenih. Održivo poslovanje sastavni je deo naše strategije 'Zajedno smo bolji', istakao je Dik Boer, generalni direktor kompanije Ahold Delhaize.

Kako je dodao, kroz poslovanje njihovih lokalnih brendova, kojih ima 21 u 11 zemalja, nastaviće da ispunjavaju obećanja da su bolje mesto za kupovinu, bolje mesto za rad i bolji komšija. Promovisanjem zdravije ishrane, smanjenjem količina hrane koja se baca i stvaranjem zdravog i inkluzivnog mesta za rad možemo na najbolji način da utičemo na živote naših kupaca, kolega i zajednice, istakao je Boer.

On je napomenuo da je kompanija Ahold Delhaize poslovala naročito dobro u nekoliko kategorija, uključujući zdravlje i ishranu, upravljanje lancem nabavke i angažovanje novih talenata. Ovo je rezultat izuzetnog napora i doprinosa 370.000 saradnika i naših odličnih lokalnih brendova, rekao je Boer.

Naša posvećenost primeni principa održivog može se sagledati kroz rezultate koje postižemo. Strateški odgovorno upravljamo viškovima hrane i samo putem donacije više od 1.000 tona hrane stiglo je do onih kojima je najpotrebnije. Procenat otpada koji smo reciklirali je porastao za 24 odsto, a kontinuirano smanjenje emisije ugljen-dioksida samo je jedna u nizu aktivnosti kojom želimo da utičemo na zdraviju i čistiju planetu, istakla je Mirjana Jovašević, direktor korporativnih komunikacija u kompaniji Delhaize Serbia.

Ocena „DJSI World" ustanovljena je 1999. godine kao prvi globalni standard održivosti i prati učinak vodećih svetskih kompanija prema privrednim, ekološkim i društvenim kriterijumima.

Nazad
 



 
 
 
back to top