IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 23.11.2017 || U toku je 4.FMCG Summit u Beogradu  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Ekonomisti u 2018. očekuju veći jaz u spoljnoj trgovini  |  Suština je u kreiranju iskustva i povezivanju potrošača  |  Dokapitalizacija kompanije Victoria Group  |  Prilepska pivarnica beleži dobit  |  Kartice lojalnosti kompanije Gomex  |  Migros ulaže u uvođenje rashladnih ormarića  |  New Moment jedini dobitnik Epica nagrada u celom regionu  |  Palenta iz Mitrosrema uskoro bi mogla u Rusiju   |  Sutra počinje Sajam etno hrane i pića   |  Žito luks beleži značajan rast  |  Županijski sud u Zagrebu odbio žalbu Todorića  |  Rast proizvodnje kozmetičkih proizvoda  |  Počela izgradnja petog Stop Shop ritejl parka   |  Počela prva konferencija o crnogorskim autohtonim sortama vinove loze  |  Održan osmi Festival mladog vina Tikveš vinarije  |  Nagrada za projektni zadatak realizovan u Gomexu  |  Posledice visokih trgovačkih marži   |   ||
   

HOLANDIJA: Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju

07.09.2017
Ahold Delhaize se našao među liderima održivog poslovanja u maloprodaji, prema Svetskom indeksu održivosti Dau Džons za 2017. godinu.

Kompanija je dobila ukupnu ocenu 73 od 100, što je daleko iznad srednje ocene od 45 u industriji maloprodaje. Dau Džons indeks predstavlja ključni pokazatelj investitorima koliko kompanija ulaže u održivi razvoj.

Velika je čast za kompaniju Ahold Delhaize da je prepoznata kao lider u maloprodaji prema Svetskom indeksu održivosti Dau Džouns. To potvrđuje napore svih naših brendova i 370.000 zaposlenih. Održivo poslovanje sastavni je deo naše strategije 'Zajedno smo bolji', istakao je Dik Boer, generalni direktor kompanije Ahold Delhaize.

Kako je dodao, kroz poslovanje njihovih lokalnih brendova, kojih ima 21 u 11 zemalja, nastaviće da ispunjavaju obećanja da su bolje mesto za kupovinu, bolje mesto za rad i bolji komšija. Promovisanjem zdravije ishrane, smanjenjem količina hrane koja se baca i stvaranjem zdravog i inkluzivnog mesta za rad možemo na najbolji način da utičemo na živote naših kupaca, kolega i zajednice, istakao je Boer.

On je napomenuo da je kompanija Ahold Delhaize poslovala naročito dobro u nekoliko kategorija, uključujući zdravlje i ishranu, upravljanje lancem nabavke i angažovanje novih talenata. Ovo je rezultat izuzetnog napora i doprinosa 370.000 saradnika i naših odličnih lokalnih brendova, rekao je Boer.

Naša posvećenost primeni principa održivog može se sagledati kroz rezultate koje postižemo. Strateški odgovorno upravljamo viškovima hrane i samo putem donacije više od 1.000 tona hrane stiglo je do onih kojima je najpotrebnije. Procenat otpada koji smo reciklirali je porastao za 24 odsto, a kontinuirano smanjenje emisije ugljen-dioksida samo je jedna u nizu aktivnosti kojom želimo da utičemo na zdraviju i čistiju planetu, istakla je Mirjana Jovašević, direktor korporativnih komunikacija u kompaniji Delhaize Serbia.

Ocena „DJSI World" ustanovljena je 1999. godine kao prvi globalni standard održivosti i prati učinak vodećih svetskih kompanija prema privrednim, ekološkim i društvenim kriterijumima.

Nazad
 


 
 
 
back to top